logo GFI Software

Efektivní zákaznická podpora s GFI HelpDesk

Nové řešení GFI HelpDesk umožňuje lepší řízení procesů zákaznické podpory včetně tvorby znalostních databází, ticketingu, správy případů a interakce se zákazníky přes různé komunikační kanály. Tento nástroj je dostupný také jako součást licenčního modelu GFI Unlimited.

"GFI HelpDesk je skvělým doplňkem našich komunikačních a bezpečnostních řešení. Neustále se snažíme zlepšovat naše produkty a přicházet s novými, abychom našim zákazníkům poskytli maximální hodnotu. Nový produkt perfektně doplňuje například e-mailovou aplikaci Kerio Connect a bezpečnostní řešení GFI LanGuard," říká Dan Beer, výkonný ředitel společnosti GFI Software.

GFI HelpDesk poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem - včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase.

Řešení navíc přichází s ucelenou sadou standardních a nastavitelných reportů, jež poskytují přesný přehled o zákaznících, produktech a službách, a kvalitě podpory.

Organizace dnes k zákaznické podpoře nejčastěji využívají sdílené poštovní schránky typu support@company.com, které snižují schopnost rychlé reakce na požadavky zákazníků, produktivitu helpdeskových týmů a prodlužují řešení požadavků.

S GFI HelpDesk mohou zákazníci provést záznam požadavku nejen s využitím e-mailu, ale také s pomocí webového portálu, chatu či jiné komunikační aplikace, a sledovat jejich stav.

Pracovníci helpdesku požadavek vidí, zadávají do systému, přiřazují, a nakonec ticket uzavírají. Týmy podpory mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi či směrování ticketů dle jejich obsahu, typu požadavku, typu zákazníka apod.

Nové řešení s kompletní sadou helpdeskových funkčností je dostupné jak samostatně, tak jako součást modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek.

Další články k tématům - HelpDesk - reporting - ticketing - vyhledávání - zákaznická podpora - Dan Beer

Článek GFI Software ze dne 19. srpna 2020 - středa

Další články od GFI Software

České firmy posilují konektivitu a zabezpečení firemní sítě

Patch management jako silný nástroj k zajištění kyberbezpečnosti home office

Vícevrstvá ochrana elektronické pošty minimalizuje rizika kybernetických útoků

GFI MailSecurity jako SaaS řešení pro bezpečný e-mail

Nárůst práce z home office zvyšuje nároky na HelpDesk

Investice do nových technologií na podporu home office plánuje stále více firem

Efektivní zákaznická podpora s GFI HelpDesk

Kerio Control zlepšuje výkon a kontrolu správy firemních sítí

Soukromý PC při práci z home office představuje největší riziko pro firemní síť

Ocenění obchodních partnerů GFI Software

Komplexní řešení IT bezpečnosti a spolupráce pro SMB firmy

Funkční a bezpečné VPN sítě pro home office s podporou Kerio Control

Snadná migrace elektronické pošty do Office 365 s GFI Archiver

Management home office pracovišť s podporou VPN na 3 měsíce zdarma

GFI Archiver 15.0 s vylepšenou podporou mobilního přístupu a novým uživatelským rozhraním

Počet softwarových zranitelností roste již třetí rok za sebou

Inovace Exinda Management Center šetří čas IT administrátorů

Aktualizovaný GFI LanGuard poskytuje dokonalý přehled o stavu firemní sítě

Exinda Network Orchestrator 8064 pro efektivní řízení síťového provozu datacentra

Efektivní archivace firemní elektronické pošty

IoT zařízení ve firemní síti představují značné bezpečnostní riziko

Lepší provoz firemní sítě s řešením Exinda Network Orchestrator

Exinda Network Orchestrator pomáhá českým vědcům s řízením síťového provozu

Firmy kladou důraz na výkonnost poštovního serveru a rychlý přístup ke starší poště

Hardwarový upgrade Exinda Network Orchestrator 4062

Aktualizace softwaru snižuje rizika napadení podnikových sítí

Nárůst počtu zařízení a aplikací zvyšuje nároky na propustnost a zabezpečení sítí

Nezabezpečený podnikový e-mail je pro firmy zdrojem bezpečnostních rizik

Prestižní světová ocenění produktů GFI Software

Přístup do archivu elektronické pošty z mobilních zařízení

Síťový management zvyšuje kvalitu služeb uživatelů firemních síti

Jednotná správa vícenásobných WAN připojení s Exinda SD-WAN

Správa softwaru a starost o licencování je stále častěji nad síly interních pracovníků

Lepší ochrana digitalizace ve výrobě s produkty Kerio

Předplatné portfolia řešení bezpečnosti podnikových sítí využívá stále víc zákazníků

Kerio Control 9.3 eliminuje rizika ztráty připojení a hrozby zranitelnosti sítí

Bezpečnost firemního IT nejvíce ohrožují nepracovní aktivity na webu

Softwarová zranitelnost operačních systémů i aplikací roste

Aplikace v cloudu nadměrně zatěžují konektivitu firemního připojení

Neuvážené otevírání poštovních příloh emailu přináší rizika pro firemní bezpečnost

Licenční model GFI Unlimited je v popředí zájmu zákazníků a partnerů

Nežádoucí aktivity zaměstnanců na sociálních sítích ohrožují integritu firemních sítí

Efektivní patch management

Inovace Kerio Control posilují ochranu firemní infrastruktury

Analýza a sledování bezpečnostních logů s podporou GDPR

Nezabezpečený webový přístup je rizikem pro firemní IT bezpečnost

Archivace firemního e-mailu s ukládáním na centrální úložiště

Ochrana e-mailu v SMB pohledem IT administrátorů

Lepší zabezpečení ochrany poštovního serveru

Licenční model GFI Unlimited zabezpečí IT prostředí UNICEF ČR