logo Google Czech Republic, s.r.o.

Google Grants dostupné pro všechny české neziskovky

Google navazuje na tematická kola a program Google Grants otevírá pro všechny české neziskové organizace, které mají zájem využít online reklamu na Googlu v rámci svých iniciativ.

Google Grants pomáhají neziskovým organizacím v různých situacích, ať už se jedná o získání finančních příspěvků, nábor dobrovolníků či zvýšení povědomí o činnosti organizace a jejím poslání. Neziskovky v rámci Google Grants obdrží bezplatnou reklamu ve vyhledávání pomocí služby Google AdWords (PPC reklama) až do výše 10000 dolarů měsíčně.

Na českém trhu byla doposud dvakrát za rok vyhlašována tematická kola, v rámci kterých byla vybrána minimálně desítka organizací. Program je teď otevřený pro všechny organizace z České republiky, které splňují podmínky programu (část Způsobilost), přičemž těmi hlavními jsou: aktuální 
a platný status charitativní organizace podle definice charitativní organizace v ČR a fungující webové stránky s relevantním obsahem.

"V průběhu těch třech let jsme zjistili, že české neziskovky internet vnímají jako efektivní komunikační a propagační nástroj, a proto jsme pracovali na tom, abychom mohli tuto možnost nabídnout všem. Už teď vidíme velmi hezké příklady využití online technologií v jejich činnosti a jsme si jistí, že otevření programu jejich počet určitě několikanásobně zvýší," říká Martina Laresová, marketingová manažerka českého Googlu.

Doposud byly Google Grants uděleny 55 českým organizacím v pěti kolech:

  1. kolo - Lepší přístup k informacím (10 organizací)
  2. kolo - Inovativní řešení problémů (10 organizací)
  3. kolo - Osobní nebo profesní růst (10 organizací)
  4. kolo - Kultura, vzdělávání a města (10 organizací)
  5. kolo - Podpora a rozvoj vzdělávání (15 organizací vzhledem k velkému zájmu a velmi vysoké kvalitě projektů)

Jednou z neziskových vzdělávacích organizací, která Google Grants využívá, je i Khanova škola, která motivuje k návštěvě svých virtuálních kurzů pro děti na YouTube. Její koordinátorka Markéta Matějíčková říká: "Náš web je pro děti, studenty, rodiče i učitele, a aby jim mohl sloužit, musí se o něm dozvědět. Program Google Grants nám pomáhá posouvat se od snů k reálným výsledkům. Díky AdWords jsme navíc byli schopni získat ten nejcennější kapitál - skvělé lidi, kteří s námi sdílí naše vize a pomáhají nám je realizovat."

O Google Grants

Program Google Grants pomáhá více než 4000 neziskovým organizacím na celém světě propagovat jejich webové stránky prostřednictvím inzerce na stránkách Google a umožňuje jim tak dosáhnout vytyčených cílů. V České republice program Google Grants nabízí českým neziskovým organizacím grant ve formě reklamy ve vyhledávání Google.

Nárok na Google Grants má každá nezisková organizace nebo projekt, který splňuje předepsané podmínky daného kola. Byl spuštěn v roce 2009 a v současné době jej využívá několik desítek neziskových organizací.

Článek Google Czech Republic, s.r.o. ze dne 3. července 2013 - středa

Další články Google Czech Republic, s.r.o.