logo GRiT, s.r.o.

Propojení FlexiBee s LOKiA WMS

Pokud uživatel ve FlexiBee zadá objednávku, LOKiA WMS automaticky přijme požadavek na vyskladnění zboží. Jakmile pak dojde k vychystání a expedici zboží, pošle LOKiA do FlexiBee informaci o změně stavu objednávky. Vzájemné propojení zajišťuje integrační platforma Dativery.

"Integrace systémů nejvíc pomůže těm uživatelům FlexiBee, kteří cítí, že jim skladové možnosti v základním systému přestávají stačit. Díky propojení s LOKiA WMS se jim otevírají zcela nové možnosti skladového hospodářství. Mohou evidovat přesné pozice zboží na skladě, naskladňovat a vyskladňovat zboží pomocí mobilních čteček nebo například optimalizovat trasy skladníků. Tím výrazně zvýší efektivitu práce a sníží chybovost. Navíc stále pracují v lehkém a intuitivním cloudovém systému," říká Tomáš Kormaňák, produktový manažer společnosti GRiT.

FlexiBee je od počátku vyvíjeno jako komplexní ekonomický systém včetně podpory skladů. V určitém okamžiku růstu firmy se však může stát, že skladové funkce, které FlexiBee obsahuje, přestanou firmě stačit.

Kdo chce řešit například přesné pozice zboží ve skladu nebo automatizovat příjem a výdej zboží pomocí mobilních čteček, ten už si musí napojit pokročilejší skladový systém. Teď se díky integraci nabízí právě skladový systém LOKiA WMS.

Výhodou propojení je, že uživatelé v systému pracují stejně jako dříve. Obchodní zástupci nebo nákupčí dál používají FlexiBee, skladníci zase LOKiA WMS, systémy spolu jen vzájemně komunikují. K synchronizaci dat mezi oběma systémy dochází každých 30 minut, takže data jsou stále aktuální.

Integrace LOKiA WMS s účetním softwarem FlexiBee otevírá e-shopům možnost využívat vyspělý skladový management za zlomek nákladů funkčně srovnatelných skladových systémů.

Článek GRiT, s.r.o. ze dne 22. května 2020 - pátek

Další články od GRiT, s.r.o.

Propojení FlexiBee s LOKiA WMS

Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur

EDI komunikace Henkel - Lidl

Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav

Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu

Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu

Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur

ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku

iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur

Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI

Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA

Skladový systém v cloudu pro malé a střední firmy

CCV se mění na GRiT

Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady

Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin

Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace

ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur

Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365

CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům

Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů

ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů

Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu

Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM

Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů

Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI

Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017

Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce

Řízení skladového hospodářství v cloudu

Jak jednoduše organizovat práci skladníků

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC

EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě