logo GRiT, s.r.o.

Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu

E-shop se zubními kartáčky zubni-kartacek.cz dříve trápily časté záměny zboží - skladníci omylem vydávali špatné zboží v průměru třikrát až čtyřikrát do týdne. Od nasazení skladového systému LOKiA WMS v srpnu 2019 se jim to nestalo ani jednou.

"Většina zubních kartáčků na našem skladu vypadá stejně nebo má podobné obaly, takže pro skladníky bylo těžké vždy najít správný produkt. Občas jsme například zákazníkovi poslali o tisíc korun dražší kartáček, než který si ve skutečnosti objednal. Takový člověk se pak často ani neozve, takže vy jen počítáte ztráty. Práce se skladovým systémem LOKiA WMS je navíc extrémně jednoduchá, klidně můžu do skladu i já, když má kolega dovolenou. A myslím, že by to zvládl i můj 16letý syn," vzpomíná Petr Matoušek, jednatel společnosti Bonus Bona, která e-shop provozuje.

Právě na jednoduchosti si LOKiA zakládá - sytém byl vyvinut jako lehké cloudové řešení, absolutní protipól toho, co si spousta lidí pod pojmem WMS představí.

Nový skladový systém LOKiA WMS ve firmě Bonus Bona dále zrychlil vychystávání objednávek a jejich expedici. Na Vánoce 2018 trvalo vychystání všech objednávek v jeden den přibližně 12 hodin, o rok později ten stejný počet objednávek skladníci vychystali za 2 hodiny.

Rychlejší odbavování objednávek, evidence skladových pozic nebo optimalizace tras ve skladu ušetřily firmě Bonus Bona jednoho zaměstnance.

"Kdybychom neměli skladový systém, potřebujeme do skladu o člověka více. Díky evidenci pozic jsme navíc mohli přejít na náhodný systém zaskladňování zboží, kdy jednotlivé položky umísťujeme na první vhodnou pozici. Zaskladňování i vyskladňování zboží je pak rychlejší, než když musíte produkty systematicky řadit vedle sebe," doplňuje Petr Matoušek.

Výběrem skladového systému v Bonus Bona strávili několik týdnů, v jednu chvíli zvažovali i vlastní řešení na míru. Nakonec zvítězila LOKiA WMS, mimo jiné proto, že umožňuje provádět inventury za chodu a lze ji propojit s jinými podnikovými systémy.

V Bonus Bona využívají kompletní integraci s on-line účetním softwarem ABRA FlexiBee.

Skladový software LOKiA WMS:

Bonus Bona s.r.o. je česká firma provozující několik e-shopů i kamenných prodejen, například e-shop Zubní-kartáček.cz nebo obchod se zvířecími krmivy VeseléZvíře.cz. K němu provozuje čtyři kamenné obchody s chovatelskými potřebami.

Další články k tématům - eshop - expedice - inventura - LOKiA - sklady - účetnictví - WMS

Článek GRiT, s.r.o. ze dne 16. března 2020 - pondělí

Další články od GRiT, s.r.o.

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i peníze

Přechod do cloudu z pohledu českých firem

Sportovní prodejny sítě PPG Group zavádějí EDI

Automatizace zpracování objednávek zrychluje a zjednodušuje celý nákupní proces

Propojení FlexiBee s LOKiA WMS

Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur

EDI komunikace Henkel - Lidl

Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav

Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu

Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu

Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur

ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku

iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur

Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI

Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA

Skladový systém v cloudu pro malé a střední firmy

CCV se mění na GRiT

Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady

Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin

Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace

ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur

Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365

CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům

Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů

ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů

Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu

Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM

Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů

Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI

Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017

Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce

Řízení skladového hospodářství v cloudu

Jak jednoduše organizovat práci skladníků

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled