logo GRiT, s.r.o.

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i peníze

iNVOiCE FLOW ušetří společnosti Fri-Service měsíčně 40000 Kč - nemusejí skenovat papírové dokumenty a externí účetní firmě odpadá práce s přepisováním fakturačních dokladů. Samotné nasazení řešení pro sjednocení příjmu faktur z více zdrojů, jejich digitalizaci, workflow a archivaci, bylo otázkou několika týdnů.

Nástroj iNVOiCE FLOW ve firmě Fri-Service zpracovává faktury tak, že automaticky vyčítá údaje z hlavičky přijatých faktur a ty nahrává do informačního systému. Účetní z externí firmy tak nemusí údaje z každé faktury ručně přepisovat, ale pouze kontrolují, zda nástroj vytěžil data správně, a udělají případné korekce.

"Zavedení tohoto nástroje pro nás mělo dva pozitivní efekty. Zmodernizovali jsme s dodavateli doručování faktur a posíláme si je pouze elektronicky. A zadruhé jsme ušetřili práci účetní firmě. Pokud by se všechny faktury zpracovávaly do našeho účetního softwaru nadále ručně, stálo by to externí účetní víc rutinní práce a nás vyšší náklady. Bavíme se přibližně o 40000 korunách měsíčně," říká Jiří Šilhánek, finanční ředitel Fri-Service.

Hlavní funkce řešení iNVOiCE FLOW:

Společnost Fri-Service - specialista na chladírenskou a mrazírenskou techniku má dnes téměř 1000 dodavatelů a každý měsíc zpracuje stejný počet dokladů. Nástroj na automatizaci firmu zbavuje velkého množství zbytečné práce. Dříve většina faktur chodila poštou a byl potřeba zaměstnanec, který se téměř celou pracovní dobu věnoval zpracování přijatých faktur a jejich převedení do elektronické podoby.

iNVOiCE FLOW také pomáhá externí účetní firmě Auditor. Účetní nemusí údaje z každé přijaté faktury ručně přepisovat do informačního systému, ale pouze kontrolují, zda systém vytěžil data správně.

Samotné nasazení nástroje iNVOiCE FLOW do firmy bylo otázkou několika týdnů. Fri-Service první kroky k nasazení rozjela v květnu 2020 a v půlce července spustila ostrý provoz.

Po úvodním odladění již na konci prázdnin vše fungovalo na 100%.

Článek GRiT, s.r.o. ze dne pátek 6. listopadu 2020

Další články od GRiT, s.r.o.

Technologie a úpravy procesů pomáhají snižovat náklady firem

Ceny EDIZone za šíření digitalizace v gastronomii

Technologie ze supermarketů pronikají mezi e-shopy

Restaurace a hotely hledají úspory v nasazení moderních technologií

Jednoduchý software pro přesné sledování firemního majetku

WMS automatizovaný sklad pro 30000 párů obuvi

Partnerství GRiT a Seyfor pro podporu digitalizace a automatizace

Technologické investice snižují provozní náklady firem

EDI modul automatizuje obchodní komunikaci ERP ABRA Gen

Ocenění EDIzone 2022 za osvětu o automatizaci a digitalizaci mezi dodavateli

Automatické zaúčtování dokladů do ERP s ORiON EDI šetří měsíčně stovky hodin práce

Úspěšné e-shopy využívají digitalizaci dokladů

GRiT expanduje do zahraničí a dále prohlubuje vztahy s klienty

IZOMAT stavebniny zavádějí EDI

Jak komunikovat digitalizaci firemních procesů

Automatizované schvalování objednávek a faktur s oceněním EDIzone

Propojení skladového systému e-shopu s informačním systémem dopravce

Lubomír Veselý - nový generální ředitel společnosti GRiT

Robotizace a automatizace jako lék na nedostatek zaměstnanců

Umělá inteligence v účetnictví je výhodná i pro malé firmy

Albert portál podporuje EDI komunikaci dodavatelů obchodního řetězce

Digitalizace zrychluje komunikaci a zjednodušuje práci českých firem

Zavedení automatizace do fakturace přináší značné úspory

EDI pomáhá Rohlíku v rychlé komunikaci s dodavateli

WMS logistický webinář

Projekt elektronické výměny dokladů Lidl - Henkel získal ocenění v soutěži EDIZone

Pilulka.cz rozšiřuje elektronickou výměnu dokladů EDI a PDK

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i peníze

Přechod do cloudu z pohledu českých firem

Sportovní prodejny sítě PPG Group zavádějí EDI

Automatizace zpracování objednávek zrychluje a zjednodušuje celý nákupní proces

Propojení FlexiBee s LOKiA WMS

Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur

EDI komunikace Henkel - Lidl

Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav

Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu

Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu

Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur

ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku

iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur

Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI

Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA

Skladový systém v cloudu pro malé a střední firmy

CCV se mění na GRiT