logo GRiT, s.r.o.

Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur

iNVOiCE FLOW pomáhá s evidencí přijatých faktur, jejich kontrolou i schvalováním pomocí elektronického workflow. Ve spolupráci s dodavatelem GRiT začaly toto řešení využívat společnosti Smart Comp., Netbox a internetová televize Kuki v Čechách a na Slovensku.

iNVOiCE FLOW ve firmě Smart Comp. zpracovává přijaté faktury. Systém si z e-mailové schránky stahuje doklady, pomocí umělé inteligence z nich vyčítá údaje a po schválení faktury tyto údaje sám přepíše do podnikového systému. Tím snižuje podíl ruční práce, který je jinak ke zpracování přijatých faktur nezbytný.

"Systém iNVOiCE FLOW šetří našemu fakturantovi asi třetinu pracovní doby, takže přibližně 50 hodin práce měsíčně. Zatím po něm vytěžené údaje z dokladů kontrolujeme, ale všímáme si, že systém se postupem času učí a je čím dál úspěšnější. Brzy ruční kontrolu omezíme a časem možná úplně zrušíme," popisuje své zkušenosti s iNVOiCE FLOW hlavní účetní společnosti Smart Comp., Šárka Pavelková.

Smart Comp. měsíčně pracuje s 350 přijatými fakturami. Pokud některá firma řeší dokladů více, může být časová úspora vyšší.

"Pro klienty s menším počtem faktur je hlavní přidanou hodnotou přehled nad schvalovacím procesem, který má v jejich případě obvykle více úrovní. Dalším příkladem může být více poboček, a tedy přítomnost schvalovatelů v různých městech. Náš systém neslouží jen k automatickému příjmu a zpracování faktur, usnadňuje také jejich schvalovací proces," říká Kateřina Líbalová ze společnosti GRiT, produktová manažerka iNVOiCE FLOW.

"Protože jsme akciová společnost, schvaluje některé faktury i představenstvo. Celkově se u nás do schvalovacího procesu zapojuje až třicet lidí. K iNVOiCE FLOW se ale může připojit neomezený počet uživatelů najednou, lidem chodí notifikace, faktury mohou schvalovat i z mobilu. Je to pohodlnější než schvalování faktur v ERP systému," dodává Šárka Pavelková.

"Naše firma vždy patřila mezi přední hráče v oblasti digitálních technologií v Česku, takže přechod na podobný systém byl logickým krokem. Eliminovali jsme rutinní práci a jsme přesvědčení, že automatizace zpracování přijatých faktur je budoucnost, ke které se časem přidají i další firmy," uzavírá Martin Ryšavý, finanční ředitel Smart Comp.

Řešení iNVOiCE FLOW pro zrychlení a automatizaci zpracování přijatých faktur zahrnuje pět základních funkcí.

Základní funkce iNVOiCE FLOW:

Článek GRiT, s.r.o. ze dne 29. dubna 2020 - středa

Další články od GRiT, s.r.o.

Propojení FlexiBee s LOKiA WMS

Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur

EDI komunikace Henkel - Lidl

Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav

Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu

Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu

Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur

ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku

iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur

Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI

Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA

Skladový systém v cloudu pro malé a střední firmy

CCV se mění na GRiT

Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady

Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin

Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace

ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur

Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365

CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům

Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů

ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů

Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu

Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM

Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů

Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI

Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017

Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce

Řízení skladového hospodářství v cloudu

Jak jednoduše organizovat práci skladníků

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC

EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě