logo GTS Czech s.r.o.

Miloš Mastník, nový ředitel marketingu GTS Central Europe

Společnost GTS Central Europe jmenovala na pozici viceprezidenta, ředitele marketingu Miloše Mastníka. V této pozici bude zodpovědný za řízení marketingové komunikace skupiny GTS, public relations a segmentový marketing.

Miloš Mastník má více než desetileté zkušenosti z oboru telekomunikací. Působil v Českém Telecomu, kde zodpovídal za řízení produktů a služeb. V roce 2004 nastoupil do společnosti GTS CZECH, kde měl na starosti produktový marketing, strategii a rozvoj. Od roku 2008 působil jako ředitel divize komerční podpory společnosti GTS Novera se zodpovědností za marketingovou strategii, segmentový marketing, management procesů, PR, podporu prodeje a péči o zákazníky.

V poslední době měl na starosti komplexní řízení projektů GTS s implementací nových obchodních modelů zaměřených na zlepšování a standardizaci celopodnikových procesů vyplývajících z postupné unifikace služeb GTS. Zároveň také koordinuje integrační proces nedávno koupeného rumunského operátora Datek.

"Vytvoření nové regionální pozice marketingu GTS je součástí naší strategie směřovat ke konsolidaci a sjednocení marketingových aktivit celé skupiny," komentoval jmenování Adam Sawicki, generální ředitel skupiny GTS, a dodal : "To je v souladu s naším cílem upevnit pozici GTS jako předního poskytovatele datových center a datových přenosů, což odráží rostoucí potřebu jednotných marketingových aktivit celé Skupiny."

Miloš Mastník vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a telekomunikační technologie na Delft University of Technology. Mezinárodní titul Executive MBA získal na University of Pittsburgh.

Miloš Mastník se narodil v Praze v roce 1971, je ženatý a má dvě děti.

Miloš Mastník - ředitel marketingu GTS Central Europe
Miloš Masník

Článek GTS Czech s.r.o. ze dne 7. září 2010 - úterý

Další články GTS Czech s.r.o.