logo GTS Czech s.r.o.

Novera virtuální ústředna

Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera očekává do budoucna širší využívání služeb na bázi VoIP v segmentu malých a středních podniků. Připravil proto službu Novera virtuální ústředna, která umožňuje firmám volat zdarma mezi jednotlivými pobočkami.

Virtuální ústředna je plně outsourcované řešení vnitropodnikové komunikace s minimálními nároky na provoz a možností snadného ovládání přímo z běžně používaných kancelářských aplikací. Oproti klasické pobočkové ústředně přináší až 35 % úsporu nákladů.

Postupná konvergence telekomunikačních a IT služeb a posun k systémové integraci na straně telekomunikačních operátorů a větší využívání telekomunikačních řešení na bázi IP protokolu na straně zákazníků – to jsou moderní světové trendy v telekomunikacích.

IP telefonie nahrazuje ve vnitrofiremní komunikaci klasické pobočkové ústředny

IP telefonie je jednou z oblastí, u kterých se prakticky projevuje postupné prolínání odvětví telekomunikací a IT. Pro telekomunikačního operátora je příležitostí nabídnout zákazníkům služby nad rámec samotného telekomunikačního připojení. Podle predikcí společnosti Arthur D. Little budou v roce 2010 dvě třetiny telefonních linek v podnicích připojeny prostřednictvím ústředny podporující protokol IP – od klasických ústředen s možností využití IP až po virtuální ústředny na bázi IP protokolu, které jsou realizovány na infrastruktuře telekomunikačního operátora a zákazníkovi poskytují maximální flexibilitu.

"Postupné zavádění služeb na bázi VoIP je konkrétním příkladem uplatňování konvergence telekomunikací a IT. Telekomunikační řešení v takovémto případě přesahuje do oblasti IT a propojuje výhody obou kategorií: vysokou kvalitu obvyklou v telekomunikacích a široké možnosti obvyklé v IT,“" říká Miloš Mastník, ředitel divize strategie a produktu společnosti GTS Novera, a dodává : "IP telefonie do budoucna překoná vnímání, které je dnes poměrně časté – že jde o volání přes internet, sice zdarma, ale s nezaručenou kvalitou. Z pohledu telekomunikačního operátora znamená IP telefonie službu s garantovanou kvalitou, vysokou bezpečností a širšími možnostmi pro zákazníka, než nabízejí klasická telekomunikační řešení. Taková je i služba Novera virtuální ústředna."

Novera virtuální ústředna –firemní řešení se širšími možnostmi a nižšími náklady

Nově představená služba Novera virtuální ústředna je nadstavbou služby Novera IP komplet. Je určena pro střední a malé podniky a představuje plně outsourcované řešení vnitrofiremní komunikace umožňující mezipobočkové volání zdarma. Jde o centralizovanou správu všech firemních lokalit bez nutnosti tuto ústřednu vlastnit, provozovat či časem jakkoli draze rozšiřovat.

Společnost, která se pro službu Novera virtuální ústředna rozhodne, platí pouze za využívanou službu a nemusí vynakládat žádné počáteční investice do pořízení klasické pobočkové ústředny. Novera virtuální ústředna je škálovatelná a je možno ji snadno přizpůsobit aktuálním potřebám zákazníka. Uživatelé virtuální ústředny ocení zejména jednoduchost ovládání (přímo z kteréhokoliv počítače v kanceláři) a její kompatibilitu s ostatními firemními systémy (CRM, ERP atd.). Samozřejmostí je smluvně garantovaná kvalita služby a doplňkové aplikace, které sledují okamžitý i celkový provoz ústředny na centrále i ve všech pobočkách.

Provoz ústředny je velmi nenáročný a jakékoliv změnové požadavky nevyžadují doplňkové investice a složité zásahy do celého systému tak, jak je tomu u klasických pobočkových ústředen. Naprostou většinu změn je možné řešit uživatelským způsobem s využitím běžné počítačové aplikace.

Služba Novera virtuální ústředna je vhodná pro firmy s celkovými výdaji na telekomunikace již od deseti tisíc Kč měsíčně. To znamená, že ji mohou využívat i společnosti s malým počtem linek na pobočce, jimž se dosavadní klasická ústředna nevyplatila. Služba umožňuje využívat stejný rozsah funkcionalit, jaké jsou k dispozici na centrále, i na kterékoliv z jejích poboček. Celé virtuální řešení přináší výrazné až 35% snížení pořizovacích nákladů a redukci provozních nákladů až o 20 % oproti klasické pobočkové ústředně.

Článek GTS Czech s.r.o. ze dne úterý 6. listopadu 2007

Další články od GTS Czech s.r.o.

Virtuální mobilní služby sítě GTS Czech využívá již 50000 zákazníků

GTS mobilní služby

GTS poskytne další datové centrum pro UniCredit Bank

Operátor GTS Czech i letos pomáhal potřebným

GTS se připojuje k virtuální ethernetové platformě ancotel

GTS Czech partnerem VMware pro cloud

GTS Czech je certifikovaným partnerem Microsoftu

Služba GTS Media Line zajistila TV přenos soutěže Česko Slovensko má talent

Nové datové centrum GTS v Bratislavě

Nová funkce GTS Ethernet VPN

GTS Virtual Hosting s oceněním IT Produkt 2011

IP VPN služby pro Tesco Stores zajistí GTS

GTS Virtual Hosting: nové řešení pro virtuální servery

MS 2011 v hokeji: GTS Central Europe zajišťovala přenosy HD vysílání

GTS Media Line: nové řešení distribuce médií

Pavel Brabenec: nový ředitel divize marketingu GTS Czech

Danny Bottoms: nový generální ředitel skupiny GTS CE

CE Colo: největší hráč na trhu datových center v regionu CEE

Nové služby GTS Premium SMS a SMS Gate: SMS centrum a hromadné rozesílání SMS

Webový monitoring výkonu ethernetových služeb GTS Ethernet Line

GTS rozšiřuje regionální optickou síť do oblasti Balkánu

GTS Ethernet VPN: první nativní Layer 2 VPN síť ve střední a východní Evropě

David Šita: nový generální ředitel GTS Czech

Capacity Awards: ocenění za nejlepší velkoobchodní nabídku pro GTS CE

Petr Draxler: nový ředitel lidských zdrojů skupiny GTS Central Europe

Cloud Computing Conference 2010: GTS Czech partnerem konference

Skupina GTS dokončila akvizici Interware

GTS Novera se změní na GTS Czech

GTS Central Europe posiluje akvizicí Dial Telecom své aktivity na Slovensku

Miloš Mastník, nový ředitel marketingu GTS Central Europe

Status HP Preferred Partner pro GTS Novera

Michael Rees, nový ředitel strategie a rozvoje GTS Central Europe

GTS Novera otevřela v Praze další housingové centrum

GTS Novera investuje do L2 a WDM sítí

Tři nové unikátní ethernet služby GTS Central Europe

GTS Central Europe kupuje Interware, maďarského provozovatele datových center

Skupina GTS Central Europe koupila rumunského operátora Datek

Alcatel-Lucent technologie pro ethernetové služby GTS

Lucie Řeřichová, nová PR manažerka GTS Novera

Tiskové centrum podpisu odzbrojovací smlouvy připojuje GTS Novera

GTS Nonera se zapojila do dárcovství krve

GTS Central Europe pokračuje v rozšiřování svých datových center

Novera modré číslo ze zahraničí

Hospodářské výsledky GTS CE za rok 2009

GTS CE sjednocuje v rámci pěti zemí střední Evropy svou ethernetovou síť

Nejlepší velkoobchodní nabídka ve střední a východní Evropě, ocenění pro GTS Central Europe

GTS Central Europe má nové internetové stránky

Virtuální asistentka a outsourcing call centra od GTS Novera

GTS Novera dále míří na firmy a přenechává free-mailové účty Centrum Holdings

Vytáčení národních telefonních čísel v mezinárodním formátu v síti GTS Novera