logo GTS Czech s.r.o.

Virtuální asistentka a outsourcing call centra od GTS Novera

GTS Novera spouští novou službu Novera call centrum. Ta nabízí plný outsourcing firemního call centra s garantovanou kvalitou a servisem, který je zajištěn díky moderní a zabezpečené technologii.

Služba Novera call centrum je určena pro jakoukoliv společnost po celé České republice, která nechce budovat vlastní call centrum nebo ho nemůže obsluhovat mimo obvyklou pracovní dobu - ať už z kapacitních důvodů nebo v době nepřítomnosti personálu. Doplňkovou službou je pak služba Novera virtuální asistentka, která firmám nabízí spolehlivé zajištění chodu kanceláře po dobu nepřítomnosti zaměstnanců.

"Podle našich analýz je mnoho firem, které si vlastní call centrum nemohou dovolit nebo ho nemohou obsluhovat mimo obvyklou pracovní dobu. S novou službou Novera call centrum zaručujeme klientům nejen finančně výhodnou a rychlou implementaci call centra, ale především kvalitní technologické zázemí s profesionálně vyškoleným personálem. Firmy nemusí investovat vlastní kapitál, a přesto budou mít vše připraveno na míru jejich potřebám a požadavkům," řekl Pavel Brabenec, ředitel divize produktů a projektového řízení společnosti GTS Novera.

Novera call centrum

Novera call centrum umožňuje zákazníkovi zajišťovat standardní služby call centra bez nutnosti investice vlastního kapitálu. Nabízí jak služby aktivního (prodejní kampaně, průzkumy), tak pasivního (příjem hovorů z infolinek 8xx a 9xx) telemarketingu, servisní linky či infolinky. Samozřejmostí je zaručený servis, moderní zázemí s kvalitními technologiemi a pravidelný reporting provozu. Zákazníkům takové řešení zjednodušuje administrativu a přináší úspory nákladů v personální oblasti. Služba nabízí možnost propojení systémů vlastních call center zákazníka s call centrem GTS Novera. Služba Novera call centrum je určena celému spektru firem od malých přes střední až po velké společnosti a veřejnou správu, které například potřebují pokrýt mimopracovní hodiny své informační linky.

Novera virtuální asistentka

Novera virtuální asistentka je doplňkovou službou ke službě Novera call centrum. Zabezpečuje chod kanceláře firmy v mimopracovní době nebo v době, kdy zákazník nemůže přijímat hovory - ať už z kapacitních důvodů nebo kvůli nepřítomnosti personálu. Služba je určena celému spektru firem a není omezena jejich velikostí. Díky této službě firmy mohou výrazně omezit své náklady a zjednodušit administrativu a přitom rozšířit časovou dostupnost společnosti.

Další články k tématům - asistentka - call - centrum - GTS - Novera - outsourcing - virtuální - Pavel Brabenec

Článek GTS Czech s.r.o. ze dne čtvrtek 12. listopadu 2009

Další články od GTS Czech s.r.o.

Virtuální mobilní služby sítě GTS Czech využívá již 50000 zákazníků

GTS mobilní služby

GTS poskytne další datové centrum pro UniCredit Bank

Operátor GTS Czech i letos pomáhal potřebným

GTS se připojuje k virtuální ethernetové platformě ancotel

GTS Czech partnerem VMware pro cloud

GTS Czech je certifikovaným partnerem Microsoftu

Služba GTS Media Line zajistila TV přenos soutěže Česko Slovensko má talent

Nové datové centrum GTS v Bratislavě

Nová funkce GTS Ethernet VPN

GTS Virtual Hosting s oceněním IT Produkt 2011

IP VPN služby pro Tesco Stores zajistí GTS

GTS Virtual Hosting: nové řešení pro virtuální servery

MS 2011 v hokeji: GTS Central Europe zajišťovala přenosy HD vysílání

GTS Media Line: nové řešení distribuce médií

Pavel Brabenec: nový ředitel divize marketingu GTS Czech

Danny Bottoms: nový generální ředitel skupiny GTS CE

CE Colo: největší hráč na trhu datových center v regionu CEE

Nové služby GTS Premium SMS a SMS Gate: SMS centrum a hromadné rozesílání SMS

Webový monitoring výkonu ethernetových služeb GTS Ethernet Line

GTS rozšiřuje regionální optickou síť do oblasti Balkánu

GTS Ethernet VPN: první nativní Layer 2 VPN síť ve střední a východní Evropě

David Šita: nový generální ředitel GTS Czech

Capacity Awards: ocenění za nejlepší velkoobchodní nabídku pro GTS CE

Petr Draxler: nový ředitel lidských zdrojů skupiny GTS Central Europe

Cloud Computing Conference 2010: GTS Czech partnerem konference

Skupina GTS dokončila akvizici Interware

GTS Novera se změní na GTS Czech

GTS Central Europe posiluje akvizicí Dial Telecom své aktivity na Slovensku

Miloš Mastník, nový ředitel marketingu GTS Central Europe

Status HP Preferred Partner pro GTS Novera

Michael Rees, nový ředitel strategie a rozvoje GTS Central Europe

GTS Novera otevřela v Praze další housingové centrum

GTS Novera investuje do L2 a WDM sítí

Tři nové unikátní ethernet služby GTS Central Europe

GTS Central Europe kupuje Interware, maďarského provozovatele datových center

Skupina GTS Central Europe koupila rumunského operátora Datek

Alcatel-Lucent technologie pro ethernetové služby GTS

Lucie Řeřichová, nová PR manažerka GTS Novera

Tiskové centrum podpisu odzbrojovací smlouvy připojuje GTS Novera

GTS Nonera se zapojila do dárcovství krve

GTS Central Europe pokračuje v rozšiřování svých datových center

Novera modré číslo ze zahraničí

Hospodářské výsledky GTS CE za rok 2009

GTS CE sjednocuje v rámci pěti zemí střední Evropy svou ethernetovou síť

Nejlepší velkoobchodní nabídka ve střední a východní Evropě, ocenění pro GTS Central Europe

GTS Central Europe má nové internetové stránky

Virtuální asistentka a outsourcing call centra od GTS Novera

GTS Novera dále míří na firmy a přenechává free-mailové účty Centrum Holdings

Vytáčení národních telefonních čísel v mezinárodním formátu v síti GTS Novera