logo HEWLETT-PACKARD s.r.o.

HP oznamuje strategii, jak překlenout propast mezi vytvářením a publikováním obsahu

Společnost Hewlett-Packard představila svou strategii, která umožní zákazníkům – od domácích uživatelů až po velké korporace – spojit velké množství bohatého mediálního obsahu, které dosud zůstává nevyužito, a zveřejnit ho.

Jako součást své prezentace na veletrhu Photo Marketing Association (PMA) představilo HP několik maloobchodních fototiskových řešení a služeb, které zákazníkům poskytnou nástroje k personalizaci jejich fotografií a dalších uživatelských výstupů a které obchodníkům přispějí ke špičkové podpoře efektivity.

Stejně jako tři hlavní analogové procesy – film, telefonie a TV – tak i další, například knihy, jsou konvertovány do digitální podoby, čímž se digitální obsah rozrůstá.

Podle analytické firmy IDC vzroste mezi lety 2006 a 2010 množství informací, přidaných každoročně do "digitálního světa", více než šestinásobně – ze 161 miliard gigabytů až na 988 miliard gigabytů. Jen v roce 2006 bylo množství vytvořených, zachycených a zkopírovaných informací přibližně třímilionkrát vyšší než ve všech knihách, které kdy byly napsány.

HP se chopilo této příležitosti a zaměřilo svou strategii na čtyři klíčové oblasti, které mohou vyplnit mezeru mezi obsahem vytvořeným, aktuálně publikovaným a dostupným k užívání :

Tyto snahy vedly ke vzniku webových stránek HP Web Services and Software Business, které byly vytvořeny vloni na podzim divizí Imaging and Printing Group.
"Chceme našim zákazníkům umožnit, aby snadno uvedli svůj obsah do života," uvedl senior viceprezident, Web Services and Software Business, HP, David Murphy. "Kombinací našich tiskových licencí s prvotřídním nastavením software a přínosů webu vytváří HP multimiliardový obchod, aspirující na to, aby udával tón transformace na úplný digitální řetězec – od tvorby a správy obsahu až k jeho publikování a užívání."

Umožnění digitální transformace

Nikde není taková prodleva mezi vytvářením a publikováním digitálního obsahu, jako na trhu digitální fotografie, kde rozdíl mezi počtem vyfotografovaných snímků a jejich aktuálním uveřejněním nebo vytištěním neustále narůstá.

HP zákazníkům umožní tuto propast překlenout. Poskytne nástroje k personalizování jejich fotografií a publikování jejich přizpůsobeného obsahu. V maloobchodě pracuje společnost HP na přeměně tradičních fotolabů na digitální publikační centra, která posunou klasický tisk fotoalb, plakátů, kalendářů a dalších fotografických produktů na digitální média.

Za tímto účelem HP představilo několik přírůstků do své řady, včetně spuštění nového HP Photo Center. To nabízí univerzální a výkonné digitální tiskové řešení, umožňuje nastavovat škály a je navrženo tak, aby mohlo být snadno zapojeno do již existující maloobchodní fotolabové infrastruktury. Systém zahrnuje novou tiskárnu HP Photosmart ml1000 Minilab printer, která je nejrychlejším a nejvšestrannějším systémem inkoustového tisku na maloobchodním trhu, jakož i výkonnou a pro uživatele jednoduchou novou tiskárnu HP Photosmart pm2000e Microlab printer. Oba produkty získaly ocenění DIMA 2008 Innovative Digital Product Awards.


HP Photo Center obsahuje také novou tiskárnu HP Photosmart cl2000 Creative printer pro výrobu fotoalb, kalendářů, pohlednic a dalších uživatelských produktů a nový zákaznický objednávkový terminál, obsahující 17-palcový displej s asistovanou navigací, která umožní snadnější publikování uživatelského obsahu.
Aby obchodníkům pomohl efektivně řídit služby back-office, například konfiguraci zařízení, fakturaci a reporting, obsahuje HP Photo Center inovační soupravu software. Systém také nabízí funkci správy zakázek, takže umožní přehled o vyřizování objednávek, a vzdálenou správu systému, která zaručí jeho jednotnou dostupnost všem zákazníkům.

Naplnění tiskového trhu web-to-store

HP také nyní svým zákazníkům nabízí službu Snapfish, což je možnost vyzvednout svou zakázku plakátů online ve stejný den v některém z 1400 celoplošných "Staples’ Copy and Printer" center. Staples je první celoplošná maloobchodní síť, která nabízí tyto služby. Funguje v USA i některých evropských zemích, zatím síť Staples není zavedena v České republice.

Se zaváděcí cenou $14.99 budou plakáty tištěny do zásoby na tiskárnách HP Designjet a nabízeny ve dvou velikostech – 16 x 20 palců (406 x 508 mm) a 20 x 30 palců (508 x 762 mm). Zákazníci si budou moci vybrat z jednoduchých obrázků nebo vytvořit si koláž až z 30 vyobrazení, mohou přidat popisek a vybrat si až ze 14 barev pozadí.

Podle interních dat HP vzrostl mezi lety 2004 a 2007 maloobchodní webový trh v USA o více než 1200 procent, tj. na 1,2 miliard tisků.

Článek HEWLETT-PACKARD s.r.o. ze dne pátek 15. února 2008

Další články od HEWLETT-PACKARD s.r.o.

Nová řada velkoformátových tiskáren HP Latex 630

HP Indigo 200K otevírá dveře dalším zpracovatelům tisku flexibilních obalů

Nová tisková řešení HP Color LaserJet 4000

Předplatný tisk HP Instant Ink přináší výhody českým domácnostem

Nová HP řešení pro hybridní práci

Inkoustové a laserové tiskárny HP v cashback akci

Trendy v oblasti komerčního tisku pro rok 2023

Získejte předplatné služby HP Instant Ink na tři měsíce zdarma

Lepší ochrana koncových zařízení s HP Wolf Security

Nové HP LaserJet multifunkce pro kvalitní a levný tisk

HP PageWide Advantage 2200 podporuje rozvoj podnikání v oblasti komerčního tisku

Moderní pokladní systém pro malé a střední obchody a pohostinství

Pracovní stanice pro profesionály za výhodnou cenu

Pavel Klimuškin - nový obchodní ředitel HP pro segment SMB v regionu CEE

Jan Zadák: nový president pro podnikové služby HP v regionu EMEA

ProLiant Gen8: nová generace serverů HP

Alza.cz: Partner roku 2011 a absolutní vítěz prodeje produktů a služeb HP

Software HP ALM 11 urychluje práci s aplikacemi

PaulMcCartney.com: pohodlný přístup k obsahu i funkcím digitální knihovny

Kateřina Braithwaite: nová alianční manažerka HP

Microsoft a HP společně ve vývoji i nabídce řešení privátního a veřejného cloudu

Spolupráce SAP a HP přináší zrychlení přechodu do cloudu

HP Peer Motion: software pro sdružené ukládání

Výzkum HP odhaluje nárůst nákladů v souvislosti s počítačovou kriminalitou

HP Always On Support: nový model spolupráce s partnery

Servery HP ProLiant zlepšují podmínky výzkumu v oblastech energetiky a astrofyziky

HP POD 240a: energeticky nejúspornější modulární datové centrum na světě

IT služby pro NASA zajistí HP

HP Get Thin Guarantee: služba s garancí snížení požadavků na kapacitu úložných systémů

Digitální knihovna bezpečně uchová duševní majetek Paula McCartneyho

Always On Support: nový portál zákaznické podpory HP

HP Prepaid Card Services: bezpečné a finančně efektivní řešení předplacených karet

HP A-series 10500: výkonný přepínač pro video a mobilní aplikace

HP FlexNetwork: jednotná architektura připravuje firmy na budoucnost

Petr Skořepa: nový ředitel divize HP Networking pro ČR

Jan Zadák: nový výkonný viceprezident HP v divizi Enterprise Business

ISO 20000 pro HP Enterprise Services

Senta Čermáková: vítěz ankety Manažer roku 2010

Coca-Cola využije technologické služby HP

HPstorage.cz: zaměřeno na úložné systémy HP

HP ESM: řešení pro správu zdrojů energie

Spolupráce HP a VMware při vývoji bezpečnostních technologií pro cloud

HP je celosvětovou i českou jedničkou prodeje serverů v roce 2010

HP Mobile Access Solution: řešení pro vysokorychlostní mobilní přístup nové generace

HP TippingPoint: řešení pro dokonalejší zabezpečení sítí

HP Critical Facilities Implementation: nová služba pro návrh a budování datových center

Síťové technologie HP pro výzkumné centrum CERN

HP Hybrid Delivery: nová éra cloud computingu

Pražského Národní divadlo s novou IT infrastrukturou od HP

HP zajistí globálně hostingové služby pro BP