logo HEWLETT-PACKARD s.r.o.

HP posílí svůj prodejní kanál prostřednictvím inovovaného HP Preferred Partner programu

V průběhu své konference pro region EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika) představila společnost Hewlett-Packard plány na modernizaci a rozšíření HP Preferred Partner Programu.

Počátkem listopadu spustí HP nové investice do partnerské organizace, z nichž budou financovány nové iniciativy, které mají výrazně podpořit růst a upevnit vedoucí pozice na trhu nejvýznamějších resellerů v regionu. V rámci regionu EMEA bude navíc zřízena nová úroveň GOLD Partner a nová specializace - Virtualization specialization.

Dalším parametrem úspěchu obchodních partnerů HP je douhodobá spolupráce HP se společností Microsoft. Z tohoto prověřeného partnerství budou plynout špičkovým partnerům stále nové prodejní a marketingové benefity.

Specializovaní partneři obou společností označeni a schváleni jako HP a Microsoft Frontline partneři, získají lepší vzdělávací podmínky, prodejní slevy a novou obchodní podporu.

"V naši partnerskou strategii teď věříme víc než kdy jindy," uvedl ředitel Partnerské Organizace HP pro Českou republiku Pavel Machovský. "Náš programový závazek je definován obchodními výsledky a budeme intenzivně investovat do partnerů, kteří tuto vizi sdílejí, aby pro ně byla spolupráce s námi jednodušší a přínosnější."

Rozvoj Preferred partnerů a nová GOLD úroveň

Preferred Partner Program nabízí resellerům možnost maximálně využít výhod plynoucích ze spolupráce s HP – jako například správu obchodních příležitostí (Account management) HP, vzdělávání na světové úrovni, použití loga Preferred Partner a zvýhodněné ceny.

Přidáním nové úrovně Gold Preferred Partner HP rovněž rozšiřuje program pro partnery, kteří se chtějí specializovat nebo značně investovat s HP. Ve srovnání s běžnými Preferred partnery budou mít Gold Preferred partneři například výhodu většího odlišení se od ostatních a vyšší úrovně odměn a rozvojových fondů. Kromě exkluzivního přístupu k některým programům HP získají také výhradní použití loga HP Gold.

"Důležitým cílem pro nás v ČR i nadále zůstane snaha diferencovat přístup HP k našim partnerům tak, aby míra podpory v rámci Preferred Partner Programu byla pro různé skupiny partnerů co nejefektivnější a přispěla tak k oboustrannému naplnění společných obchodních cílů", řekl Pavel Machovský. "Proto využijeme všech novinek Preferred Partner Programu tak, abychom se stali tím nejzajímavějším výrobcem jak pro očekávanou významně rozšířenou skupinu preferovaných partnerů střední a menší velikosti, tak samozřejmě i pro obratově největší a do vzdělávání nejvíce investující HP resellery," dodal. "Více detailů, týkajících se nového programu budeme našim stávajícím a budoucím partnerům komunikovat na několika setkáních v červnu a pak průběžně v dalších měsících v médiích“, řekla Zuzana Necpalová, marketingová manažerka HP partnerske organizace.

Nová Virtualizační specializace

K dalšímu rozšíření produktů HP a řešením, směřujícím k vedoucímu postavení Preferred partnerů, také společnost uvedla novou Virtualizační specializaci, která zahrnuje servery, storage, software, síťové technologie a řešení vzdáleného přístupu klienta. Podle průmyslových analytiků firmy IDC se očekává, že virtualizace služeb na trhu dosáhne v roce 2011 výše 11.7 miliardy dolarů.

Aby kvalifikovaní reselleři zhodnotili tuto významnou příležitost na trhu, umožní společnost HP Preferred partnerům vstup do specializace z obou obchodních skupin - divize Personal Systems Group nebo Enterprise Servers and Storage. Tato první cross-business specializace odráží úmysl HP zjednodušit obchodní operace pro partnery.

Od roku 2005, kdy HP poprvé představila Preferred Partner Program, pokračuje společnost v posilování svých marketingových investic do této vybrané skupiny nejvýznamějších resellerů. Z těchto HP Preferred Partnerů, kteří přispívají působivými 65 procenty k celkovým nepřímým tržbám HP v České republice, je více než 41 partnerů, specializovaných na komplexní technologické portfolio HP.

Článek HEWLETT-PACKARD s.r.o. ze dne 20. května 2008 - úterý

Další články od HEWLETT-PACKARD s.r.o.

HP se umístil v kvadrantu vůdců segmentu multifunkčních produktů

Metro Global Photo Challenge 2008 zná světového i českého vítěze

Na Vánoce jsme skvěle připraveni

HP předá ceny největší světové fotosoutěže

Prezentační kamion HP s nejmodernější technikou je vykraden

HP v kvadrantu lídrů zprávy Gartner Inc.

HP představuje řadu nových grafických a tiskových produktů a řešení pro podnikový sektor

Truck v barvách HP míří do Prahy

Stance Communications pro Hewlett-Packard

HP Česká a Slovenská republika jmenovalo manažery divize PSG

HP představuje nová řešení pro firemní desktopy

Nové tiskárny od HP

Originální kazety HP LaserJet s černým tonerem nabízejí zákazníkům vyšší spolehlivost a úspory

HP Color LaserJet CP2020

HP Color LaserJet CM2320 MFP

Společnost HP rozšiřuje svou firemní nabídku řešení pro tisk a zpracování obrazu

HP přináší mobilním uživatelům přesnost a výkon

Snadný tisk fotografií za 27 sekund s fototiskárnou HP

HP ve 2. čtvrtletí ovládlo prodej počítačů

Nové inkoustové tiskárny v portfoliu HP

Compaq Presario se vrací

Nová fotosoutěž s HP

Letní tiskové novinky HP na dovolenou

Technologie HP pomáhají letním motivům Kung Fu Panda od Dreams Animation povznést se do nebeských výšin

HP Laboratory Masterclass 2008

HP oznamuje prodej 36 strojů HP Indigo Digital Press společnosti Consolidated Graphics

HP představuje průlomovou technologii zobrazení barev

HP propojuje práci, hry, domácnost a zábavu představením nové generace osobních systémů

Hewlett-Packard uvádí na trh novou multifunkční tiskárnu HP Officejet J4580 All-In-One

HP bylo počtvrté oficiálním partnerem Filmového festivalu v Cannes

HP Photosmart A826 nejlepší v soutěži TIPA

HP posílí svůj prodejní kanál prostřednictvím inovovaného HP Preferred Partner programu

HP získalo pět prestižních ocenění European Digital Press Association

Hewlett-Packard zachovává Publicis jako BTL agenturu pro divizi IPG

HP Pavilion nově standardně dostupný i prostřednictvím klasických IT prodejců

HP podepsalo strategickou marketingovou dohodu s Omnicomem

HP představuje HP Color LaserJet CM6040

Nové řady tiskáren HP

HP Smart Web Printing nastupuje

HP nabízí notebook s Windows pod 10 tisíc včetně DPH

K vybraným produktům od HP zdarma Adobe Photoshop

Hewlett-Packard vyhlašuje nejlepší partnery za rok 2007

HP Pavilion dv6799

HP míří akvizicí Exstream Software na neustále rostoucí trh automatizovaných dokumentů

HP oznamuje strategii, jak překlenout propast mezi vytvářením a publikováním obsahu

Tiskárnám HP DeskJet je 20 let

HP pomáhá řešit problém PET lahví

HP rozšiřuje nabídku profesionálních fototiskáren pro pokročilé amatérské fotografy

Tiskárna HP Photosmart D5360

Řada barevných tiskáren HP OfficeJet Pro K5400