logo HEWLETT-PACKARD s.r.o.

On-line kampaň s Petrou Němcovou propaguje notebooky HP Pavilion

Tváří této kampaně je topmodelka a mezinárodní filantropka Petra Němcová (nadace Happy Hearts Fund), která se ve spolupráci se společností Hewlett-Packard účastní charitativního projektu na pomoc dětem ve vybraných zemích. Jednou z nich byla i Česká republika, kdy společnost HP vybavila výpočetní technikou dva dětské domovy.

On-line kampaň je pokračováním kampaně "Počítač je konečně osobní", která byla v České republice zahájena v červnu loňského roku a letos v květnu byla představena také na Filmovém festivalu v Cannes.

Další osobností, která v kampani účinkuje, je například americká tenistka Serena Williams - více na www.hp.com/serena.

"HP se rozhodlo svou pozornost zaměřit na internet proto, že zákazníci z naší cílové skupiny stále více internet používají. Internet je zároveň interaktivním médiem, které nám umožňuje dodat reklamní sdělení k zákazníkům v dostatečně zajímavé formě," uvedl ke startu kampaně marketingový manažer HP Česká republika, divize Osobních počítačů Petr Trešl.

"V kampani poprvé používáme video banner a interaktivní landing page, na které vysvětlujeme základní výhody produktu HP Pavilion, ale stejně tak se tam můžete dozvědět i zajímavosti z Petřina života."

Cílem kampaně s Petrou Němcovou je budování jména produktů řady HP Pavilion a sekundárně i celé značky HP na našem trhu, zaměřena je na domácí uživatele a bude pokračovat také v multiplexech kin, na obrazovkách sportovních center a v televizi.

Článek HEWLETT-PACKARD s.r.o. ze dne 11. října 2007 - čtvrtek

Další články HEWLETT-PACKARD s.r.o.