logo HTC Corporation

QUIETLY BRILLIANT, slogan celosvětové reklamní kampaně HTC

HTC Corporation představuje globální reklamní kampaň založenou na novém sloganu "Quietly Brilliant". První celosvětová reklamní kampaň HTC nazvaná YOU se v následujících týdnech objeví ve dvaceti zemích světa a je spjata s myšlenkou "Nepotřebuješ dostat telefon, potřebuješ, aby telefon dostal tebe."

Nová kampaň odpovídá závazku HTC vytvářet zařízení přizpůsobená lidem, jejich potřebám a způsobům jak pracují a žijí.

"Quietly brilliant znamená tvořit skvělé věci s pokorou a vírou v to, že ty nejlepší věci v životě může člověk pouze prožít a nikoli vysvětlit," říká John Wang, chief marketing officer, HTC Corporation. "Kampaň YOU je ideálním ztělesněním myšlenky quietly brilliant, jež je duší HTC jako společnosti, inovátora a partnera."

Cílem kampaně YOU je dostat do povědomí lidí po celém světě unikátní přístup značky HTC k zákazníkům - ve zkratce - vše je jen o vás, nikoli o přístroji. HTC na kampani YOU spolupracovalo s reklamní agenturou Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampaň bude vedena skrz všechna současná média od televize, přes tisk a outdoor až po online. Bude komunikovat profesionální design přístrojů HTC a komerční sdělení zaměřené na jedinečné schopnosti smartphonů HTC.

"Současná generace si k mobilním telefonům vybudovala emocionální vztah. Díky tomuto jednomu přístroji každodenně zažíváme spoustu neopakovatelných zážitků a přitom je většina současných reklam v této oblasti zaměřená hlavně na užitečnost a chladnou technologii," říká Eric Hirshberg, co-CEO a chief creator officer, Deutsch LA. "Filozofie vývoje zařízení HTC je položena zcela v osobní rovině. HTC vytváří telefony, s nimiž prožíváte jedinečné zážitky. A proto jsme přišli s kampaní, která propojuje to, jak lidé o svých telefonech smýšlejí, s tím, jak je HTC vytváří."

Na myšlence "Quietly brilliant" spolupracovalo HTC s londýnskou kreativní agenturou Figtree. Hlavní inspirací pro "Quietly brilliant" se stala firemní kultura HTC kladoucí zákazníka na první místo, jež byla zrozena z touhy tvořit přelomové produkty a inovace.

"Některé z těch nejlepších myšlenek vzešly z jednoduchých čmáranic na zadní stranu papírového ubrousku," říká Simon Myers, CEO, Figtree. "Nová podoba HTC využívá vizuální jazyk čmáranic, které jednoduše a lidsky vysvětlují brilantní rysy a přidanou hodnotu zařízení HTC."

Další články k tématům - brilliant - HTC - kampaň - quietly - reklamní - YOU - John Wang - Eric Hirshberg - Simon Myers

Článek HTC Corporation ze dne úterý 27. října 2009

Další články od HTC Corporation

ŠKODA Superb jako hlavní výhra ve vánoční soutěži HTC

Chytrý telefon HTC One SV s podporou LTE vstupuje na český trh

HTC One: nová řada chytrých telefonů

HTC One: nová řada chytrých telefonů s uživatelským rozhraním HTC Sense 4

HTC Sensation XE za poloviční cenu

Telefony HTC TITAN a HTC Radar již v prodeji

HTC Sensation XL: SmartPhone pro milovníky hudby

HTC Explorer: nejdostupnější SmartPhone

SmartPhone HTC Rhyme: stylový telefon s řadou vlastního příslušenství

HTC Sensation XE: telefon určený všem milovníkům hudby

HTC TITAN a HTC Radar: nové SmartPhone s Windows Phone

Telefony HTC s inovativní technologií Beats

Promoakce: SuperPhone HTC Evo 3D přichází do prodeje v ČR

HTC EVO 3D: SuperPhone s 3D snímaním a zobrazováním obsahu

O SmartPhone HTC Sensation za polovinu byl velký zájem

SmartPhone HTC Sensation od 31. května za polovinu pro prvních 100 zákazníků

Tablet HTC Flyer jde do prodeje v ČR

HTC mobilní laboratoř na ČVUT

HTC Sensation: první skutečně výkonný multimediálně zaměřený SmartPhone

Jarní akce: telefony HTC s WP7 licence na MS Office 2010 pro studenty a domácnosti zdarma

SmartPhone HTC Incredible S: 32 GB Micro SDHC karta a USB čtečka zdarma

HTC Desire S, Wildfire S a Incredible S: trojice nástupců nejpopulárnějších modelů mobilních telefonů

HTC Flyer: první tablet se sedmipalcovým displejem

HTC ChaCha a Salsa: dva nové telefony s plně integrovanou sociální sítí Facebook

HTC 7 Pro dnes s bonusem Microsoft Office 2010 Home and Student zdarma

HTC 7 Pro: SmartPhone pro náročné uživatele přichází na český trh

HTC Gratia s nejnovějším OS Android 2.2

HTC Desire: ocenění Nejlepší telefon roku 2010

HTC 7 Mozart, HTC 7 Trophy a HTC HD7: nové modely s OS Windows Phone 7

Nové barevné varianty designu pro telefony HTC Desire a Legend

Nové modely chytrých telefonů: HTC Desire HD, HTC Desire Z a vylepšení HTC Sense

HTC uvolnilo Android 2.2 pro HTC Desire

SLCD technologie displejů v telefonech HTC

První evropská HTC značková prodejna je v Praze

Nová verze Androidu

HTC na Tour de France

Nový mobil HTC Wildfire s podporou sociálních sítí

Souěž HTC pro platformu Google Android

HTC vyhásilo vítěze soutěže Tattoo my HTC

Tattoo my HTC, designová soutěž HTC

HTC HD Mini, to nejlepší z HTC HD2 v kompaktním designu

HTC Legend a HTC Desire posouvají Android 2.1 na nový level s HTC Sense

Windows Phone 7, nová řada telefonů HTC

HTC Smart definuje novou kategorii cenově dostupných chytrých telefonů

HTC sponzoruje prestižní ocenění za design uznávaného časopisu Wallpaper

QUIETLY BRILLIANT, slogan celosvětové reklamní kampaně HTC

HD2, první Windows phone s HTC Sense

S HTC Tattoo je Android dostupný všem

HTC Touch2, nový smarphone od HTC

HTC se představí na Tour de France 2009