logo HTC Corporation

QUIETLY BRILLIANT, slogan celosvětové reklamní kampaně HTC

HTC Corporation představuje globální reklamní kampaň založenou na novém sloganu "Quietly Brilliant". První celosvětová reklamní kampaň HTC nazvaná YOU se v následujících týdnech objeví ve dvaceti zemích světa a je spjata s myšlenkou "Nepotřebuješ dostat telefon, potřebuješ, aby telefon dostal tebe."

Nová kampaň odpovídá závazku HTC vytvářet zařízení přizpůsobená lidem, jejich potřebám a způsobům jak pracují a žijí.

"Quietly brilliant znamená tvořit skvělé věci s pokorou a vírou v to, že ty nejlepší věci v životě může člověk pouze prožít a nikoli vysvětlit," říká John Wang, chief marketing officer, HTC Corporation. "Kampaň YOU je ideálním ztělesněním myšlenky quietly brilliant, jež je duší HTC jako společnosti, inovátora a partnera."

Cílem kampaně YOU je dostat do povědomí lidí po celém světě unikátní přístup značky HTC k zákazníkům - ve zkratce - vše je jen o vás, nikoli o přístroji. HTC na kampani YOU spolupracovalo s reklamní agenturou Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampaň bude vedena skrz všechna současná média od televize, přes tisk a outdoor až po online. Bude komunikovat profesionální design přístrojů HTC a komerční sdělení zaměřené na jedinečné schopnosti smartphonů HTC.

"Současná generace si k mobilním telefonům vybudovala emocionální vztah. Díky tomuto jednomu přístroji každodenně zažíváme spoustu neopakovatelných zážitků a přitom je většina současných reklam v této oblasti zaměřená hlavně na užitečnost a chladnou technologii," říká Eric Hirshberg, co-CEO a chief creator officer, Deutsch LA. "Filozofie vývoje zařízení HTC je položena zcela v osobní rovině. HTC vytváří telefony, s nimiž prožíváte jedinečné zážitky. A proto jsme přišli s kampaní, která propojuje to, jak lidé o svých telefonech smýšlejí, s tím, jak je HTC vytváří."

Na myšlence "Quietly brilliant" spolupracovalo HTC s londýnskou kreativní agenturou Figtree. Hlavní inspirací pro "Quietly brilliant" se stala firemní kultura HTC kladoucí zákazníka na první místo, jež byla zrozena z touhy tvořit přelomové produkty a inovace.

"Některé z těch nejlepších myšlenek vzešly z jednoduchých čmáranic na zadní stranu papírového ubrousku," říká Simon Myers, CEO, Figtree. "Nová podoba HTC využívá vizuální jazyk čmáranic, které jednoduše a lidsky vysvětlují brilantní rysy a přidanou hodnotu zařízení HTC."

Článek HTC Corporation ze dne 27. října 2009 - úterý

Další články HTC Corporation

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux