logo Imper CZ s.r.o.

Identifikace konkrétních návštěvníků webu s podporou big data analýz

B2B platforma Leady představuje svou druhou vývojovou generaci - Leady 2.0. Vedle vylepšeného uživatelského prostředí nově přináší možnost přesné identifikace konkrétních návštěvníků webových stránek.

Rozšíření systému Leady funguje v propojení s oblíbenými newsletterovými systémy. Imper tak postupuje v naplňování vize "Obchod 2.0", jejímž cílem je zefektivnit nejzásadnější kontextové obchodní procesy prostřednictvím big data analýz.

"Snažíme se posouvat hranice využívání big data v obchodu. Nová generace Leady poprvé vylepšuje rozlišovací schopnost analýzy přístupů na stránky na konkrétní osoby včetně jednoduchého přehledu jejich uživatelského chování. Jako první přinášíme jednoduše vizualizovanou a ihned použitelnou vazbu mezi newsletterovými rozesílkami a následným chováním příjemců na webových stránkách. Doposud anonymní informace o přístupech interpretujeme tak, aby na jejich základě byla možná jasná a přesně cílená obchodní akce," říká Tomáš Berger, CEO společnosti Imper CZ.

Leady 2.0 funguje s oblíbenými systémy jako MailChimp, Ecomail a rychle přibývají další. Nová funkce výrazně zjednodušuje upsell i crossell aktivity a zároveň zásadně pomáhá při accountingu. Podává přehledné informace o zákaznických aktivitách - tedy nejenom o přečtených newsletterech a času stráveném na stránkách na základě prokliků newsletteru, ale hlavně o samostatných přístupech uživatelů na web dodavatele.

V kombinaci s dalšími nástroji Imperu, kterými jsou především Merk a Monitora, dodá i podrobné obchodně-ekonomické údaje včetně aktuálních kontaktů nebo uvede dané osobnosti do businessového kontextu prostřednictvím mediální analýzy.

Podle prvních testů, do kterých se zapojili vybraní klienti předchozí verze nástroje Leady, zvedá nástroj efektivitu obchodních kroků 3 - 5 x. To odpovídá vizi Imperu "Obchod 2.0", která se snaží zefektivňovat obchodní aktivity poskytováním maximálního množství relevantních kontextových informací.

Díky tomu je možné volit obchodní postupy podle skutečných potřeb zákazníků a výrazným způsobem zkrátit dobu obchodního procesu.

Další články k tématům - analýza - B2B - big data - identifikace - návštěvník - newsletter - web - Tomáš Berger

Článek Imper CZ s.r.o. ze dne čtvrtek 25. srpna 2016

Další články od Imper CZ s.r.o.