logo Imper CZ s.r.o.

V boji o hrad dominuje médiím prezident Zeman

Za posledních 30 dnů ve všech typech médií jasně vítězí Miloš Zeman. Jeho jméno v předních online, tištěných, TV, ale i rozhlasových médiích válcuje veškeré ostatní kandidáty. Všech téměř 36% zmínek v tématech o prezidentských kandidátech patří právě Miloši Zemanovi.

Druhým nejzmiňovanějším kandidátem je Mirek Topolánek s 11,5% a třetí s mírnou ztrátou je Jiří Drahoš s 11,2%. Hranici deseti procent ještě překonal Michal Horáček s 10,5% zmínek ve všech médiích.

Miloš Zeman dominuje ve všech typech médií 

Největší převahu má však Miloš Zeman v rádiu (45,3 %) a následně v TV (40,8%), a to i přesto, že předvolební debaty zarputile odmítá navštěvovat. Zpravodajská média o něm však referují i bez něj.

Druhá místa v médiích patří Mirkovi Topolánkovi, s výjimkou rádia, kde dominuje jméno Michala Horáčka. Jako nejčastějšího kandidáta na třetím místě ve všech typech médií můžeme vidět a slyšet Jiřího Drahoše.

Procentuální převaha kandidátů ve všech médiích:

Podíl médií na publicitě

On-line média mají největší podíl na publicitě budoucích prezidentů. U všech uchazečů se v průměru pohybuje na 81% z veškerých zpráv.

S velkým odstupem následuje tisk s téměř 13%, poté TV s 3,2% a poslední je rádio s 2,9%.

Podíl na publicitě dle typu média:

Další články k tématům - hrad - média - prezident - rozhlas - televize - tisk - volby - Miloš Zeman

Článek Imper CZ s.r.o. ze dne pondělí 8. ledna 2018

Další články od Imper CZ s.r.o.