logo Internet Info s.r.o.

Internetovému marketingu patří budoucnost

Konzultační centrum Dobrý web uspořádalo další ze série svých odborných konferencí, tentokrát na téma "Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu". V pražském hotelu Clarion se sešlo na 150 účastníků z řad zájemců o problematiku internetového marketingu.

Odborná konference s názvem Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu přilákala téměř 150 zájemců, kteří si přišli poslechnout přednášky týkající se PPC reklamy, affiliate programů, e-mail marketingu nebo zážitkových webů. Na programu byla dále taková témata jako nejčastější mýty o fulltextovém vyhledávání Seznamu, způsoby vyhodnocování brandové reklamy nebo podstata webové grafiky. Konference, kterou pořádalo přední konzultační centrum v oblasti internetového marketingu Dobrý web, se uskutečnila v Clarion Congress Hotelu v Praze.

Mezi řečníky se objevili specialisté na internetový marketing, marketingoví manažeři úspěšných on-line společností, zástupci mediálních a reklamních agentur či provozovatelů PPC systémů. Ján Šifra a Josef Kovář (ETARGET) pohovořili v první části o tom, že PPC reklama nejsou jen inzeráty ve výsledcích vyhledávání, ale také reklama v obsahové síti webů. Využili k tomu netradiční názorné pomůcky, cca 10 kg pomerančů, které následně rozdávali zájemcům. Následovalo představení nejčastějších chyb zadavatelů PPC reklamy z úst Jiřího Chomáta (Sklik). Ten zdůraznil, že hlavní podstatou PPC reklamy je efektivita, nikoli první pozice za každou cenu. Jak je to s fulltextovým vyhledáváním na portálu Seznam se pokusil přiblížit Štěpán Škrob (Seznam).

Po přestávce představila Věra Buchtová (Student Agency) fungování affiliate programu webu Královna.cz, díky kterému se zvýšila finanční efektivita prodeje letenek. Specialista na e-mail marketing Vladislav Bureš (Proximity) na příkladu prodejní sítě Cheesy ilustroval proces přípravy a následný zásah kvalitně postaveného e-mailingu pro malé a střední firmy. Druhou část konference uzavřel Jan Suda (Universal McCann) s přednáškou o display reklamě na internetu.

Ve třetím bloku čekaly na účastníky konference poslední dva příspěvky. Michal Horák (PeckaDesign) obhajoval smysl a účel kvalitní webové grafiky. Závěr patřil „hudebnímu“ vystoupení Marka Prchala a Lukáše Plíhala (Ilikethis), kteří na případových studiích představujících produktové weby společností UPC a Česká spořitelna ilustrovali možnosti zážitkových webů.

"Nebývalý zájem o konferenci, díky němuž jsme museli dokonce měnit prostory konání za větší, potvrzuje aktuálnost problematiky internetového marketingu a stále větší potřebu zvyšování povědomí o tomto způsobu propagace firemních produktů," komentuje výsledek konference vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

Generálním partnerem konference byla společnost Seznam, která provozuje reklamní PPC systém Sklik. Partnery byli dodavatelé textové PPC reklamy adFox a ETARGET. Mediálně konferenci podpořil magazín Marketing & Media, týdeník Profit a server o českém Internetu Lupa.cz.

Článek Internet Info s.r.o. ze dne pondělí 28. dubna 2008

Další články od Internet Info s.r.o.

2,5 milionu uživatelů v ČR používá internet v mobilu

Studie českých e-shopů 2011: opakují se stále stejné chyby

České startupy na Lupa.cz

999.cz: nová služba podpory pro e-shopy

Křišťálová Lupa 2010: projektem roku je Slevomat.cz, anticena pro Datové schránky

CIF 2010: český Internet očekává příliv investic

Czech Internet Forum 2010: to NEJ z českého Internetu v jednom dni

Radka Hartmanová, nová obchodní ředitelka vydavatelství Internet Info

Defraggler je podle Slunečnice.cz TOP nástroj pro defragmentaci HD

Konference User Experience je zaměřena na potřeby uživatelů

Konference BIF 2010 se blíží

Internet Download Manager na čele programů pro stahování souborů

Odstraňte vlákno názorů k článku na Mešec.cz

Plazmová televize, výrobci předvídají postupný zánik

WebTop100, soutěž firem o nejlepší web

Business Information FORUM 2010

Czech Open Source 2010 vstupuje do finálového hlasování

IDF 2010 aneb praktický trénink pro vývojáře

Preference pro Microsoft Internet Explorer klesají

Kristýna Šonková vede oddělení Event Managementu

ICQ 7 vítězí mezi komunikačními programy

Kulatý stůl o digitalizaci zaměřený na televizory nové generace

Best Project Management

Nominace ankety Czech Open Source 2010 spuštěny

IDF 2010, konference určená webovým vývojářům

Vše o televizních přenosech ze ZOH 2010 na jednom místě

KMPlayer, nejoblíbenější přehrávač multimédií

Podíly vyhledávačů zůstaly v roce 2009 stabilní

Konference o internetové bezpečnosti prověří i pražskou OpenCard

Mirka Kužnarová, novou obchodní ředitelkou Internet Info

Lenka Krbcová, nová šéfredaktorka Vitalia.cz

Vánoční atmosféra v počítači se serverem Slunečnice.cz

Podnikatel.cz se ohrazuje proti nařčení, že uveřejnil pomluvu ČT

Adobe Flash Player u uživatelů suverénně vede

Czech Internet Forum

Vypínání analogové televize na Plzeňsku je ohroženo

HDTV a něco navíc

Databáze serveru Vitalia.cz umístěny na Mapách Google

Mobile Internet Forum 2009 odhalí reklamní potenciál mobilní komunikace

Křišťálová Lupa 2009

Dobrý web získal certifikaci Google Analytics Authorized Consultant

Do hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2009 se nově zapojí expertní panel

Avast! nejoblíbenějším antivirovým softwarem

Windows Live Search zamíchal statistikou podílů vyhledávačů

Zahájení projektu MEDIA MONDAY

MEDIA MONDAY proběhne za necelý týden

Speciální příloha Vypínáme.cz s termíny vypínání analogových TV vysilačů

Anketa Czech Open Source 2009 má své vítěze

Porotu soutěže WebTop100 povede Ivan Pilný

Nejlepší projektový management v roce 2009 má Komerční banka