logo Internet Info s.r.o.

Internetovému marketingu patří budoucnost

Konzultační centrum Dobrý web uspořádalo další ze série svých odborných konferencí, tentokrát na téma "Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu". V pražském hotelu Clarion se sešlo na 150 účastníků z řad zájemců o problematiku internetového marketingu.

Odborná konference s názvem Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu přilákala téměř 150 zájemců, kteří si přišli poslechnout přednášky týkající se PPC reklamy, affiliate programů, e-mail marketingu nebo zážitkových webů. Na programu byla dále taková témata jako nejčastější mýty o fulltextovém vyhledávání Seznamu, způsoby vyhodnocování brandové reklamy nebo podstata webové grafiky. Konference, kterou pořádalo přední konzultační centrum v oblasti internetového marketingu Dobrý web, se uskutečnila v Clarion Congress Hotelu v Praze.

Mezi řečníky se objevili specialisté na internetový marketing, marketingoví manažeři úspěšných "on-line" společností, zástupci mediálních a reklamních agentur či provozovatelů PPC systémů. Ján Šifra a Josef Kovář (ETARGET) pohovořili v první části o tom, že PPC reklama nejsou jen inzeráty ve výsledcích vyhledávání, ale také reklama v obsahové síti webů. Využili k tomu netradiční názorné pomůcky, cca 10 kg pomerančů, které následně rozdávali zájemcům. Následovalo představení nejčastějších chyb zadavatelů PPC reklamy z úst Jiřího Chomáta (Sklik). Ten zdůraznil, že hlavní podstatou PPC reklamy je efektivita, nikoli první pozice za každou cenu. Jak je to s fulltextovým vyhledáváním na portálu Seznam se pokusil přiblížit Štěpán Škrob (Seznam).

Po přestávce představila Věra Buchtová (Student Agency) fungování affiliate programu webu Královna.cz, díky kterému se zvýšila finanční efektivita prodeje letenek. Specialista na e-mail marketing Vladislav Bureš (Proximity) na příkladu prodejní sítě Cheesy ilustroval proces přípravy a následný zásah kvalitně postaveného e-mailingu pro malé a střední firmy. Druhou část konference uzavřel Jan Suda (Universal McCann) s přednáškou o display reklamě na internetu.

Ve třetím bloku čekaly na účastníky konference poslední dva příspěvky. Michal Horák (PeckaDesign) obhajoval smysl a účel kvalitní webové grafiky. Závěr patřil „hudebnímu“ vystoupení Marka Prchala a Lukáše Plíhala (Ilikethis), kteří na případových studiích představujících produktové weby společností UPC a Česká spořitelna ilustrovali možnosti zážitkových webů.

"Nebývalý zájem o konferenci, díky němuž jsme museli dokonce měnit prostory konání za větší, potvrzuje aktuálnost problematiky internetového marketingu a stále větší potřebu zvyšování povědomí o tomto způsobu propagace firemních produktů," komentuje výsledek konference vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

Online záznam z konference najdete na blogu Dobrého webu, všechny prezentace jsou k dispozici ke stažení na stránkách konference.

Generálním partnerem konference byla společnost Seznam, která provozuje reklamní PPC systém Sklik. Partnery byli dodavatelé textové PPC reklamy adFox a ETARGET. Mediálně konferenci podpořil magazín Marketing & Media, týdeník Profit a server o českém Internetu Lupa.cz.

Článek Internet Info s.r.o. ze dne 28. dubna 2008 - pondělí

Další články od Internet Info s.r.o.

Adobe Flash Player kraluje mezi grafickými programy

Balíček vánočních programů na Slunečnice.cz

Internet Info a TUESDAY Business Network ohlašují spojení

Windows XP stále vedou mezi českými uživateli

Nová podoba serveru Slunečnice.cz vznikla i za přispění uživatelů

Digitálně.tv poradí, jak na digitální televizní vysílání

Křišťálová Lupa 2008

LEGO u dětí boduje i virtuálně

Google v Česku roste na úkor ostatních vyhledávačů

Internet Info zajistí provoz státního informačního webu k digitalizaci

Czech Internet Forum 2008

Patrick Zandl je novým šéfredaktorem Lupa.cz

Google Chrome si získal své první příznivce

Veřejná debata o Radiu Wave

Zájem diváků o informace o digitalizaci enormně roste

Nejlepší firemní web má společnost ČEZ

Google Earth nejoblíbenějším vzdělávacím programem

Konference Czech Internet Forum 2008

Soutěž serveru DigiZone.cz o set-top-boxy zná vítěze

Zdroják je nová sekce serveru Root.cz pro vývojáře

Vyfoťte výměnu antény na vysílači Žižkov a vyhrajte

Nový speciál o HDTV v České republice

Televize Prima přechází do multiplexu 2

Konference WebTop100

Uživatelé rádi vylepšují vzhled svých obrazovek

Mobile Internet Forum

Anketa Křišťálová Lupa 2008 začíná

Kulatý stůl o digitalizaci se bude věnovat vysílacím platformám

Stahovanost komunikačních programů v červenci prudce vzrostla

Mobile Internet Forum 2008

Třetí ročník ankety Křišťálová Lupa 2008 právě startuje

České servery převážně využívají operační systém Linux

Nero mezi vypalovačkami suverénně vede

Spojení Atlasu s Centrem pozici Seznamu ve vyhledávání neohrozilo

Vedoucím redakcí vydavatelství Internet Info se stal Aleš Miklík

Společnost Internet Info koupila službu Weblogy.cz

Bomba.cz přináší to nejlepší z videa na internetu

Vysoké rozlišení obrazovek je již standardem

Nejstahovanějším antivirovým programem je avast 4

V čele poroty soutěže WebTop100 opět Dana Bérová

Nejvyšší ocenění v anketě Czech Open Source 2008 získal projekt LinuxExpo

Windows Vista velká očekávání Microsoftu nepotvrdil

K prohlížení obrázků je nejčastěji používán IrfanView

Mediální trh očekává další silný postup internetu

Projekt Přístupnost.cz radí, jak zpřístupnit informace zdravotně postiženým

Konference o internetovém marketingu proběhne již za dva týdny

V březnu nejvíce zaujaly programy pro správu faktur

Internetovému marketingu patří budoucnost

NAVRCHOLU.cz mění grafickou podobu

Speciální servis o digitální kabelové televizi