logo Internet Info s.r.o.

Konference o internetové reklamě vzbudila nebývalý ohlas

Konference o internetové reklamě se setkala s mimořádným zájmem účastníků. Na Internet Advertising Conference 2009, kterou pořádalo Sdružení pro internetovou reklamu, dorazilo na 350 zástupců internetového mediálního trhu a marketingu, aby získali aktuální informace o možnostech využití online komunikace v praxi. Účast tak byla o 40 procent vyšší než v loňském roce.

Druhý ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2009 proběhl za velkého zájmu účastníků i médií ve Slovanském domě v Praze. Organizátorem a odborným garantem akce je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), realizátorem společnost Internet Info.

"Konference se stala bezpochyby nejvýznamnější událostí tohoto druhu v České republice pro rok 2009. Obrovský zájem o téma internetu potvrzuje i meziroční nárůst počtu účastníků, kterých na letošní setkání přišlo o stovku více než loni," upozorňuje Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR, a dodává : "Program, který naplnilo téměř 40 přednášejících a panelistů, jsme se snažili připravit tak, aby byl pestrý a pokrýval co nejvíce témat, která jsou v současné době aktuální. Kdo si nevybral některou z přednášek hodnotících celý internetový trh ve srovnání s ostatními mediatypy v hlavním sále, měl možnost vyslechnout si řadu konkrétních případových studií nebo prakticky zaměřených panelových diskuzí v paralelním pásmu programu."

V hlavním programovém proudu, jehož průběh moderoval Jakub Železný, se během celého dne vystřídala řada řečníků z firem, které úspěšně využívají internet jakou jednu z hlavních součástí marketingové komunikace. Šlo například o řečníky ze společností PPF, Vodafone, Česká spořitelna nebo také Baťa, Mediacom a Vivantis, včetně odborníků ze Slovenska. Nechyběl ani komplexní pohled na český mediální trh a srovnání jeho potenciálu vůči možnostem internetu, ke kterému přispěli mediální odborníci jako Dominik Hrodek (Strategie), Daniel Köppl (Marketing & Media), Martin Kopta nebo Daniel Dočekal. O tom, jak využít internet v současné ekonomické krizi, diskutovali zase zástupci mediálních agentur, poskytovatelů obsahu a také členů SPIR.

Zaplněný kinosál o dvě patra níže svědčil o tom, že case studies mohou být pro řadu účastníků dobrým zdrojem nápadů a inspirace. Tu mohli hledat u řečníků z řad společností Internet Billboard, Komerční banka, Ataxo, Geewa nebo DIRECT Pojišťovna. Součástí paralelního proudu programu s názvem Jak překonávat krizi v praxi byly mimo jiné dvě panelové diskuze věnované aktuálním fenoménům - o možnostech mobilního internetu diskutovali odborníci ze společností MEDIATEL, Seznam.cz, Nokia a dvou operátorů (Telefónica O2, T-mobile), a návod, jak využít inzertní potenciál videa on-line poskytli zástupci mediálních skupin MAFRA a CME, videoportálu Stream.cz a společnosti Telefónica O2.

Konference byla primárně určena zadavatelům internetové reklamy, poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Akce vyvrcholila neformálním společenským večerem v pražském klubu DC1, kde k příjemné atmosféře během networkingu přispěla i funky-jazzová kapela Wunderbar.

Všechny prezentace, stejně jako odborný materiál, který měli účastníci v tištěné podobě, jsou k dispozici ke stažení na stránkách konference. Fotogalerie z konference i večerního networkingu bude na stránkách akce zítra. Podrobněji o průběhu konference referuje dnešní článek na serveru Lupa.cz s názvem IAC 2009, druhý ročník konference o internetové reklamě za námi. Akce vzbudila živý ohlas publika, mnoho reakcí účastníků přímo z průběhu akce lze najít na sociálních sítích jako je Twitter a Facebook.

Ke konferenci byla volně navázána i kampaň s názvem Volíme internet. Parafráze volebních plakátů, na nichž osobnosti české internetové scény podporují online média, se stala součástí výzdoby prostor konání akce.

Partnery konference byly společnosti Komerční banka, MEDIATEL a Ataxo. Mediálně konferenci podpořili týdeník Strategie, internetový deník Týden.cz a portál Profit.cz.

Další články k tématům - internet - konference - spir - Kateřina Hrubešová - Jakub Železný

Článek Internet Info s.r.o. ze dne 23. dubna 2009 - čtvrtek

Další články od Internet Info s.r.o.

Vánoční atmosféra v počítači se serverem Slunečnice.cz

Podnikatel.cz se ohrazuje proti nařčení, že uveřejnil pomluvu ČT

Adobe Flash Player u uživatelů suverénně vede

Czech Internet Forum

Vypínání analogové televize na Plzeňsku je ohroženo

HDTV a něco navíc

Databáze serveru Vitalia.cz umístěny na Mapách Google

Mobile Internet Forum 2009 odhalí reklamní potenciál mobilní komunikace

Křišťálová Lupa 2009

Dobrý web získal certifikaci Google Analytics Authorized Consultant

Do hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2009 se nově zapojí expertní panel

Avast! nejoblíbenějším antivirovým softwarem

Windows Live Search zamíchal statistikou podílů vyhledávačů

Zahájení projektu MEDIA MONDAY

MEDIA MONDAY proběhne za necelý týden

Speciální příloha Vypínáme.cz s termíny vypínání analogových TV vysilačů

Anketa Czech Open Source 2009 má své vítěze

Porotu soutěže WebTop100 povede Ivan Pilný

Nejlepší projektový management v roce 2009 má Komerční banka

Vyfoťte výměnu antény na vysílačích Javořice a Ještěd a vyhrajte set-top-box

Naučte se chránit své děti před nástrahami internetu

Konference Web Analytics svým obsahem zabodovala

PhotoFiltre

Podnikatel.cz spouští vlastní kvalifikační kurzy a semináře

Do finále soutěže Best Project Management postupuje 6 projektů

Konference Web Analytics poradí, jak porozumět statistikám

Uživatelé oceňují možnost jednoduchého stažení daňových formulářů

Telefónica O2 podpoří anketu Křišťálová Lupa 2009

Konference o internetové reklamě vzbudila nebývalý ohlas

O vítězství v soutěži Best Project Management bojuje 14 projektů

Jak upravit antény pro příjem digitálu

Startuje osmý ročník soutěže WebTop100

Počtvrté zvolí příznivci Linuxu vítěze v anketě Czech Open Source 2009

Vypínáme analog

Vitalia.cz, nový portál o zdravém životním stylu

Certifikovaní specialisté Google Analytics v týmu Dobrého webu

Daně 2008 na poslední chvíli

Největší hrozbou bezpečného internetu jsou sami uživatelé

Známe vítěze soutěže Creative Communication Award 2008

Téměř polovina počítačů využívá rozlišení obrazovky 1280x1024 px

Hra The Sims potvrzuje svůj úspěch mezi hráči

Mezi antiviry v prosinci zvítězil ESET NOD32

Root.cz slaví 10 let své existence

Digitálně.tv zná termíny vypnutí analogu pro každou obec v ČR

Před Vánoci se nejvíce dařilo e-shopům s výpočetní technikou

Skokanem roku 2008 se stal komunikační program QIP 2005

Odborná konference představí trendy v internetové bezpečnosti