logo Internet Info s.r.o.

Konference Web Analytics poradí, jak porozumět statistikám

Program konference přinese účastníkům pohled na málo známé možnosti vyhodnocování vlivu reklamních aktivit na firemní web či informace k výběru vhodných metrik a jejich správné interpretaci. Chybět nebudou ani pokročilé způsoby analýzy chování uživatelů na webu, srovnání analytických nástrojů a další zajímavá témata.

Ve čtvrtek 28. května 2009 od 9 hodin se v Konferenčním centru City v Praze uskuteční již třetí ročník odborné konference konzultačního centra Dobrý web, která je určena pro marketingové ředitele a specialisty, správce reklamních kampaní a všechny, kdo se zajímají o možnosti internetového marketingu a především vyhodnocování efektivity jeho nástrojů. Hlavním tématem celodenní konference je tentokrát Web Analytics - statistiky webu a jejich vyhodnocování.

"Celodenní program je sestaven tak, aby všem účastníkům poskytl praktické rady, tipy a návody, jak maximálně využívat potenciálu, který skrývají statistiky webu a další analytické nástroje. Cílem je pomoci účastníkům konference přesněji a důsledněji vyhodnocovat návratnost investic do webu a on-line i off-line reklamních kampaní. Věříme, že velkým lákadlem budou také zahraniční řečníci - Pere Rovira ze Španělska bude hovořit o měkkých metrikách a Johannes Oppermann z rakouské pobočky společnosti Google se zaměří na celkové pojetí webové analytiky," upozorňuje na tipy v programu vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

Vybíráme z programu konference :

Za řečnický pult se postaví zkušení specialisté na webové analýzy a zástupci řady společností, které se v oblasti online marketingu úspěšně pohybují. Svůj příspěvek přednese například Milan Kryl (LMC), Vladislav Bureš (Proximity), Roman Appeltauer (Vodafone), Jakub Mach (MicroMedia) nebo Vít Smékal (OMD). K programu přispějí i konzultanti Martin Kopta a Pavel Jašek (Dobrý web).

Pořadatelem konference je konzultační centrum Dobrý web. Tématy předchozích dvou konferencí Dobrého webu byly PPC - Efektivní internetová reklama a Internetový marketing - motor úspěšného e-businessu. Partnerem akce je společnost Omniture. Mediálními partnery pak týdeník Marketing & Media, portál Profit.cz a server CIO Business World.cz.

Článek Internet Info s.r.o. ze dne 5. května 2009 - úterý

Další články od Internet Info s.r.o.

Vánoční atmosféra v počítači se serverem Slunečnice.cz

Podnikatel.cz se ohrazuje proti nařčení, že uveřejnil pomluvu ČT

Adobe Flash Player u uživatelů suverénně vede

Czech Internet Forum

Vypínání analogové televize na Plzeňsku je ohroženo

HDTV a něco navíc

Databáze serveru Vitalia.cz umístěny na Mapách Google

Mobile Internet Forum 2009 odhalí reklamní potenciál mobilní komunikace

Křišťálová Lupa 2009

Dobrý web získal certifikaci Google Analytics Authorized Consultant

Do hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2009 se nově zapojí expertní panel

Avast! nejoblíbenějším antivirovým softwarem

Windows Live Search zamíchal statistikou podílů vyhledávačů

Zahájení projektu MEDIA MONDAY

MEDIA MONDAY proběhne za necelý týden

Speciální příloha Vypínáme.cz s termíny vypínání analogových TV vysilačů

Anketa Czech Open Source 2009 má své vítěze

Porotu soutěže WebTop100 povede Ivan Pilný

Nejlepší projektový management v roce 2009 má Komerční banka

Vyfoťte výměnu antény na vysílačích Javořice a Ještěd a vyhrajte set-top-box

Naučte se chránit své děti před nástrahami internetu

Konference Web Analytics svým obsahem zabodovala

PhotoFiltre

Podnikatel.cz spouští vlastní kvalifikační kurzy a semináře

Do finále soutěže Best Project Management postupuje 6 projektů

Konference Web Analytics poradí, jak porozumět statistikám

Uživatelé oceňují možnost jednoduchého stažení daňových formulářů

Telefónica O2 podpoří anketu Křišťálová Lupa 2009

Konference o internetové reklamě vzbudila nebývalý ohlas

O vítězství v soutěži Best Project Management bojuje 14 projektů

Jak upravit antény pro příjem digitálu

Startuje osmý ročník soutěže WebTop100

Počtvrté zvolí příznivci Linuxu vítěze v anketě Czech Open Source 2009

Vypínáme analog

Vitalia.cz, nový portál o zdravém životním stylu

Certifikovaní specialisté Google Analytics v týmu Dobrého webu

Daně 2008 na poslední chvíli

Největší hrozbou bezpečného internetu jsou sami uživatelé

Známe vítěze soutěže Creative Communication Award 2008

Téměř polovina počítačů využívá rozlišení obrazovky 1280x1024 px

Hra The Sims potvrzuje svůj úspěch mezi hráči

Mezi antiviry v prosinci zvítězil ESET NOD32

Root.cz slaví 10 let své existence

Digitálně.tv zná termíny vypnutí analogu pro každou obec v ČR

Před Vánoci se nejvíce dařilo e-shopům s výpočetní technikou

Skokanem roku 2008 se stal komunikační program QIP 2005

Odborná konference představí trendy v internetové bezpečnosti