logo Internet Info s.r.o.

Mediální trh očekává další silný postup internetu

Na celodenní konferenci o internetové reklamě s názvem Internet Advertising Conference 2008, kterou v úterý uspořádalo Sdružení pro internetovou reklamu, se sešlo téměř 240 odborníků z mediálně-inzertní oblasti. Shodli se na tom, že internet jako médium zažívá vzestup svého vlivu ve srovnání s ostatními mediatypy.

Ve Slovanském domě v Praze se v úterý uskutečnila nejvýznamnější konference o internetovém marketingu v České republice Internet Advertising Conference 2008.

Téměř 240 účastníků konference, především z řad zástupců reklamního a marketingového trhu v České republice, vyslechlo celkem 16 přednášek a jednu panelovou diskusi, vše se zaměřením na aktuální trendy na českém internetovém trhu.

Celá akce vyvrcholila na následném společenském večeru. Odborným garantem a pořadatelem konference bylo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), produkci zajistila společnost Internet Info.

"Jsme moc rádi, že se potvrdil náš předpoklad o tom, že podobně zaměřená odborná akce, která by postihovala celou širokou cílovou skupinu všech zainteresovaných, na českém internetovém trhu chyběla. Věřím, že si z ní účastníci odnesli spoustu zajímavých podnětů, poznatků, ale i kontaktů," hodnotí konferenci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka pořadatelského Sdružení pro internetovou reklamu.

Internet Advertising Conference 2008 Konferenci zahájil zástupce Sdružení pro internetovou reklamu Tomáš Búřil s představením všech aktivit tohoto sdružení. V prvním bloku přednášek nazvaném Landscape dále vystoupil Štěpán Wolde (Media One) s analýzou investic na českém mediálním trhu. Mírně provokativní prezentací představil rizika, limity a výhody jednotlivých mediatypů Daniel Köppl (Marketing&Media).

Ten také zasedl společně s Tomášem Búřilem (Seznam.cz), Tomášem Řehákem (OMD Digital) a Štěpánem Wolde (Media One) v panelové diskuzi na téma trendy a budoucnost internetové inzerce.

První část konference zakončil s problematikou webu 2.0 zahraniční host – Balint Hamvas (Mediaedge:cia Maďarsko).

V druhém bloku s názvem Výzkum a měření efektivity kampaní na internetu se u řečnického pultu postupně vystřídali Vít Smékal (OMD), Jiří Chomát (Seznam.cz) a Robert Renč (Centrum.cz Holdings). Jak namíchat správný marketingový mix poradil Július Hájek (Microsoft). Mimořádně zajímavou ukázku fungování a vyhodnocování webtestů oční kamerou představil Ondřej Herink (GfK Praha). Jiří Malý (Advertures) uzavřel blok s tématem webové analytiky.

Poslední část konference nazvaná Marketing a reklama na internetu přinesla především několik poutavých case studies. Dominik Hrodek (Strategie) s Tomášem Jindříškem (OgilvyInteractive) na případových studiích ze zahraničí ukázali současné trendy v online marketingu, David Antoš (Lupa.cz) mluvil o uvadajícím smyslu značek a Eva Štípková (Vodafone) předvedla, jak používají ve Vodafonu online komunikační nástroje v doplnění s dalšími kanály kampaně. Jaroslav Cír (Unilever) představil značky, které úspěšně dokázaly navázat dialog s uživateli internetu. Martin Klofanda (Kofola Group) zase rozebral oblíbené kampaně této značky z posledních let, včetně hitu loňských vánoc - internetových andělských pohlednic. Celou konferenci uzavřel Petr Šrámek (LMC) s možnostmi využití internetu při budování značky zaměstnavatele. Programem konference provázel moderátor Jakub Železný.

Podrobnosti o programu, stejně jako všechny přednesené prezentace, budou k dispozici na stránkách konference. Výběr z fotografií z konference a následného společenského večera najdete ve fotogalerii.

O Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR)

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentující obě strany reklamního trhu - sekce internetových médií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 46 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

Článek Internet Info s.r.o. ze dne 22. května 2008 - čtvrtek

Další články od Internet Info s.r.o.

Adobe Flash Player kraluje mezi grafickými programy

Balíček vánočních programů na Slunečnice.cz

Internet Info a TUESDAY Business Network ohlašují spojení

Windows XP stále vedou mezi českými uživateli

Nová podoba serveru Slunečnice.cz vznikla i za přispění uživatelů

Digitálně.tv poradí, jak na digitální televizní vysílání

Křišťálová Lupa 2008

LEGO u dětí boduje i virtuálně

Google v Česku roste na úkor ostatních vyhledávačů

Internet Info zajistí provoz státního informačního webu k digitalizaci

Czech Internet Forum 2008

Patrick Zandl je novým šéfredaktorem Lupa.cz

Google Chrome si získal své první příznivce

Veřejná debata o Radiu Wave

Zájem diváků o informace o digitalizaci enormně roste

Nejlepší firemní web má společnost ČEZ

Google Earth nejoblíbenějším vzdělávacím programem

Konference Czech Internet Forum 2008

Soutěž serveru DigiZone.cz o set-top-boxy zná vítěze

Zdroják je nová sekce serveru Root.cz pro vývojáře

Vyfoťte výměnu antény na vysílači Žižkov a vyhrajte

Nový speciál o HDTV v České republice

Televize Prima přechází do multiplexu 2

Konference WebTop100

Uživatelé rádi vylepšují vzhled svých obrazovek

Mobile Internet Forum

Anketa Křišťálová Lupa 2008 začíná

Kulatý stůl o digitalizaci se bude věnovat vysílacím platformám

Stahovanost komunikačních programů v červenci prudce vzrostla

Mobile Internet Forum 2008

Třetí ročník ankety Křišťálová Lupa 2008 právě startuje

České servery převážně využívají operační systém Linux

Nero mezi vypalovačkami suverénně vede

Spojení Atlasu s Centrem pozici Seznamu ve vyhledávání neohrozilo

Vedoucím redakcí vydavatelství Internet Info se stal Aleš Miklík

Společnost Internet Info koupila službu Weblogy.cz

Bomba.cz přináší to nejlepší z videa na internetu

Vysoké rozlišení obrazovek je již standardem

Nejstahovanějším antivirovým programem je avast 4

V čele poroty soutěže WebTop100 opět Dana Bérová

Nejvyšší ocenění v anketě Czech Open Source 2008 získal projekt LinuxExpo

Windows Vista velká očekávání Microsoftu nepotvrdil

K prohlížení obrázků je nejčastěji používán IrfanView

Mediální trh očekává další silný postup internetu

Projekt Přístupnost.cz radí, jak zpřístupnit informace zdravotně postiženým

Konference o internetovém marketingu proběhne již za dva týdny

V březnu nejvíce zaujaly programy pro správu faktur

Internetovému marketingu patří budoucnost

NAVRCHOLU.cz mění grafickou podobu

Speciální servis o digitální kabelové televizi