logo Internet Info s.r.o.

Zahájení projektu MEDIA MONDAY

V pondělí 15. června 2009 proběhlo první setkání v rámci nového projektu sdružení TUESDAY Business Network s názvem MEDIA MONDAY. Diskutovalo se o konvergenci médií a aktuálních trendech na mediálním poli.

Sdružení TUESDAY Business Network tento týden spustilo svůj nový projekt s názvem MEDIA MONDAY. V pondělí 15. června 2009 se v prostorách společnosti PricewaterhouseCoopers sešlo na 120 zájemců o dění v oblasti informačních a komunikačních technologií a médií.

První setkání bylo zaměřeno na téma "Problém švýcarského nože aneb o specializaci versus konvergenci médií". Diskuzi řídil prezident pořadatelského sdružení TUESDAY Business Network Ivan Pilný, s ním se za panelovým stolem sešli Frank Hitzert (Sanoma Magazines Praha), Jakub Unger (Centrum Holdings), Tereza Hubičková (Telefónica O2) a Matěj Hušek (PPF Media).

Ivan Pilný Polemika se vedla nad tím, zda dochází ke konvergenci médií, nebo se naopak prohlubuje jejich specializace, diskutovalo se nad rozdíly v přístupu k obsahu u různých mediatypů a co by měl novinář umět svým čtenářům nabídnout. Mezi další probírané okruhy patřila otázka významu tištěných médií v současné době, zpoplatnění obsahu na internetu, hovořilo se také o fenoménu sociálních sítí.

Odborné setkání MEDIA MONDAY se letos uskuteční ještě 3krát, přičemž to příští se bude konat 21. září 2009. Hlavním cílem projektu je možnost sdílení informací a zkušeností mezi odbornou veřejností z mediální oblasti a odpora realizace nových nápadů.

Proto je vždy nedílnou součástí těchto akcí také závěrečný networking. Setkání jsou určena pro zástupce mediálních agentur, zadavatelů reklamy, poskytovatelů obsahu, dále investorům a provozovatelům informačních technologií.

"Mediální business je úžasný, ačkoliv nyní vypadá černě," říká Ivan Pilný, prezident TUESDAY Business Network, a dodává : "Všichni hledají, jak jej znovu udělat výdělečným. MEDIA MONDAY bude proto zejmena o příkladech, nápadech a nových přístupech, jak udělat tisk, televizi, multimédia a další mediatypy dlouhodobě životaschopné."

Partnerem projektu je O2 Media společnosti Telefónica O2. Mediálním partnerem je týdeník EURO, deník E15, portál Patria Online a informační služba Euro24.cz.

Článek Internet Info s.r.o. ze dne 18. června 2009 - čtvrtek

Další články od Internet Info s.r.o.

Vánoční atmosféra v počítači se serverem Slunečnice.cz

Podnikatel.cz se ohrazuje proti nařčení, že uveřejnil pomluvu ČT

Adobe Flash Player u uživatelů suverénně vede

Czech Internet Forum

Vypínání analogové televize na Plzeňsku je ohroženo

HDTV a něco navíc

Databáze serveru Vitalia.cz umístěny na Mapách Google

Mobile Internet Forum 2009 odhalí reklamní potenciál mobilní komunikace

Křišťálová Lupa 2009

Dobrý web získal certifikaci Google Analytics Authorized Consultant

Do hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2009 se nově zapojí expertní panel

Avast! nejoblíbenějším antivirovým softwarem

Windows Live Search zamíchal statistikou podílů vyhledávačů

Zahájení projektu MEDIA MONDAY

MEDIA MONDAY proběhne za necelý týden

Speciální příloha Vypínáme.cz s termíny vypínání analogových TV vysilačů

Anketa Czech Open Source 2009 má své vítěze

Porotu soutěže WebTop100 povede Ivan Pilný

Nejlepší projektový management v roce 2009 má Komerční banka

Vyfoťte výměnu antény na vysílačích Javořice a Ještěd a vyhrajte set-top-box

Naučte se chránit své děti před nástrahami internetu

Konference Web Analytics svým obsahem zabodovala

PhotoFiltre

Podnikatel.cz spouští vlastní kvalifikační kurzy a semináře

Do finále soutěže Best Project Management postupuje 6 projektů

Konference Web Analytics poradí, jak porozumět statistikám

Uživatelé oceňují možnost jednoduchého stažení daňových formulářů

Telefónica O2 podpoří anketu Křišťálová Lupa 2009

Konference o internetové reklamě vzbudila nebývalý ohlas

O vítězství v soutěži Best Project Management bojuje 14 projektů

Jak upravit antény pro příjem digitálu

Startuje osmý ročník soutěže WebTop100

Počtvrté zvolí příznivci Linuxu vítěze v anketě Czech Open Source 2009

Vypínáme analog

Vitalia.cz, nový portál o zdravém životním stylu

Certifikovaní specialisté Google Analytics v týmu Dobrého webu

Daně 2008 na poslední chvíli

Největší hrozbou bezpečného internetu jsou sami uživatelé

Známe vítěze soutěže Creative Communication Award 2008

Téměř polovina počítačů využívá rozlišení obrazovky 1280x1024 px

Hra The Sims potvrzuje svůj úspěch mezi hráči

Mezi antiviry v prosinci zvítězil ESET NOD32

Root.cz slaví 10 let své existence

Digitálně.tv zná termíny vypnutí analogu pro každou obec v ČR

Před Vánoci se nejvíce dařilo e-shopům s výpočetní technikou

Skokanem roku 2008 se stal komunikační program QIP 2005

Odborná konference představí trendy v internetové bezpečnosti

Analýzy pro live sázky. Jak to bylo dříve ve stejném čase a stejném skóre?
Trápí vás zubař? Co vám může pomoci?
Životnost 70 000 hod., 5 let záruka. Snižte spotřebu energie až o 68%!