Tarify jsou určeny výhradně pro registrované zákazníky Makro a jsou komunikován pod názvem Mphone. Nabídka se soustřeďuje na bezkonkurenční ceny za volání a SMS, což jsou produkty, které využívají všichni zákazníci Makro.
Obsahem celého projektu je nabídka tří výhodných tarifů pojmenovaných Mphone Mini, Mphone Midi, Mphone Maxi, které jsou odstupňovány podle měsíčního paušálu a počtu volných minut, které má zákazník k dispozici. Vzhledem k velikosti typického zákazníka Makro byla nabídka doplněna o službu 3 partneři, která umožňuje zákazníkovi označit 3 čísla, na která volá s dodatečnou slevou 25 %. Po vyvolání volných minut se uplatňuje jednotná sazba do volání do všech sítí, kromě volání mezi tarify Mphone, které je opět zvýhodněno. Tyto základní rysy produktu byly vytvořeny na základě analýzy profilu typického zákazníka Makro, kterými jsou v převážné většině živnostníci nebo malí podnikatelé.
Hlavní specifikum produktu představuje propojení tarifů na nákupní chování zákazníka v Makro, kdy zákazník má každý měsíc možnost získat dodatečné volné jednotky (minuty a SMS) za nákupní chování v Makro.
"Naší snahou je pomoci našim zákazníkům snižovat náklady na provoz jejich firem a zvyšovat tak jejich konkurenceschopnost na českém trhu. Snížení ceny za volání a SMS bude tím výraznější, čím více budou u nás nakupovat. Za nákupy budou zákazníci dostávat další volné minuty a SMS,“" říká Aleš Drábek, customer director společnosti Makro a dodává : "Pevně věříme, že tento benefit ocení především naši loajální zákazníci, pro které tento program znamená významné úspory v nákladech na komunikaci a dále podpoří vnímání Makro jako Partnera profesionálů, což je poslání naší společnosti".
"Jsme potěšeni, že díky spolupráci se společností Makro, máme další možnost oslovit zákazníky z řad živnostníků a podnikatelů prostřednictvím nabídky Mphone tarifů. Jako přední poskytovatel telekomunikačních služeb v České republice se snažíme přicházet na trh s produkty šitými na míru jednotlivým skupinám uživatelů. Pevně věříme, že Mphone tarify se stanou oblíbenou službou pro všechny Makro zákazníky," říká Jan Karas, ředitel marketingu pro residentní segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic.
Hlavní cílovou skupinou jsou především drobní podnikatelé v oblasti gastronomie, nezávislého maloobchodu a malé a středně velké kanceláře, jenž představují cílovou zákaznickou skupinu společnosti Makro.
Prodej tarifů bude probíhat formou přímého prodeje ve velkoobchodech Makro, kde je vyčleněn samostatný prodejní prostor, který je označen výrazně logem Mphone. Poprodejní servis je zajištěn prostřednictvím klientského centra společnosti Telefónica O2.
Článek ITPOINT.CZ ze dne 31. října 2008 - pátek
Level 3 rozšiřuje platformu služeb Vyvx v Evropě
Trestní oznámení na organizátora soutěže Shop roku 2008
PCCW Global získala prestižní ocenění v soutěži World Communication Awards
Jednoduché řešení pro automatické zobrazování reklamy na internetu
ShopCentrik využívají dvě ze tří nejlepších firem roku 2008
Informační kampaň digitalizace startuje
Level 3 rozšiřuje svou nabídku online služeb pro NHL
Výroba elektronických pasů zahájena
Hotels.com spouští jazykově lokalizované webové stránky v šesti východoevropských zemích
Na nepřehlednost stránek si nejvíc stěžují uživatelé inernetu
STOP mezibankovním platebním transakcím s nesolventními bankami
Vladimír Mařík nastoupil na pozici Key Account Managera EMPIRE
NetDirect představuje inovovanou verzi systému ShopCentrik
MyHeritage a FamilyTreeDNA vytvářejí partnerství
Hurricane Electric představuje bezplatnou certifikaci pro internetový protokol verze IPv6
Internetový festival populární hudby spojí Evropu
PDLN je mezinárodních síť databází a licencí byla vytvořena v Bruselu
On-line slevy pro studenty a mládežníky na Chytrepalice.cz
Czech-American TV Czech Branch požádala o granty na nové projekty
Cobra mění komunikaci na moři s technologií Bluetooth
Nová generaci produktů pro standard IP-DECT
Mphone a nové mobilní tarify
Dohoda o copyrightu zajistí dostupnost miliónů knih online
Level 3 rozšiřuje svou kapacitu sítí pro doručování obsahu v Asii
Univerzita Rowan ověřila nový převratný energetický zdroj společnosti BlackLight
Comfor hlásí další růst prodejní sítě v roce 2008
Ročenka českého a slovenského obchodu 2008
CCF zavedla jednotný postup certifikace zařízení CDMA po celém světě
DataCore rozšiřuje virtualizační úsilí do České republiky
Visual Connection spojuje síly s KIT digital
Válka o ovládnutí českého televizního satelitního trhu ?
Nové e-commerce řešení Ingram Micro pro IT prodejce
Výhodné pronájmy tiskáren Lexmark
SMARAGD 4.0 je sofware pro potírání finanční kriminality
Spojení MyHeritage a Kindo vytvoří nejlepší místo na internetu pro rodiny
Konftel představila moderní přístroj pro telefonické konference přes internet
Poradní skupina pomoci chudým CGAP podpoří trh, který by měl do roku 2012 oslovit 25 milionů lidí
Teledata Networks uzavřela přístupovou síť nové generace
Nejcennější evropskou značkou je Nokia
Nová náhlavní Bluetooth sada pro profesionály v pohybu
T-Mobile si pro svou mobilní televizní platformu zvolil SafeBSF od SafeNet
Více možností sázení pro mobilní uživatele
Global Payments koupila ZAO United Card Service
Mezinárodní konference o jazyku XBRL
Internetový obchod Overstock.com otevírá své brány zákazníkům ze zahraničí