logo ITPOINT.CZ

Mphone a nové mobilní tarify

Makro ve spolupráci s Telefónica O2 Czech Republic dnes spouští unikátní projekt v oblasti mobilní komunikace. Na základě smlouvy o partnerství byl vytvořen koncept tří tarifů pro mobilní komunikaci, doplněný o loajalitní prvek navázaný na nákupní chování zákazníka ve velkoobchodních střediscích Makro.

Tarify jsou určeny výhradně pro registrované zákazníky Makro a jsou komunikován pod názvem Mphone. Nabídka se soustřeďuje na bezkonkurenční ceny za volání a SMS, což jsou produkty, které využívají všichni zákazníci Makro.

Obsahem celého projektu je nabídka tří výhodných tarifů pojmenovaných Mphone Mini, Mphone Midi, Mphone Maxi, které jsou odstupňovány podle měsíčního paušálu a počtu volných minut, které má zákazník k dispozici. Vzhledem k velikosti typického zákazníka Makro byla nabídka doplněna o službu 3 partneři, která umožňuje zákazníkovi označit 3 čísla, na která volá s dodatečnou slevou 25 %. Po vyvolání volných minut se uplatňuje jednotná sazba do volání do všech sítí, kromě volání mezi tarify Mphone, které je opět zvýhodněno. Tyto základní rysy produktu byly vytvořeny na základě analýzy profilu typického zákazníka Makro, kterými jsou v převážné většině živnostníci nebo malí podnikatelé.

Hlavní specifikum produktu představuje propojení tarifů na nákupní chování zákazníka v Makro, kdy zákazník má každý měsíc možnost získat dodatečné volné jednotky (minuty a SMS) za nákupní chování v Makro.

"Naší snahou je pomoci našim zákazníkům snižovat náklady na provoz jejich firem a zvyšovat tak jejich konkurenceschopnost na českém trhu. Snížení ceny za volání a SMS bude tím výraznější, čím více budou u nás nakupovat. Za nákupy budou zákazníci dostávat další volné minuty a SMS,“" říká Aleš Drábek, customer director společnosti Makro a dodává : "Pevně věříme, že tento benefit ocení především naši loajální zákazníci, pro které tento program znamená významné úspory v nákladech na komunikaci a dále podpoří vnímání Makro jako Partnera profesionálů, což je poslání naší společnosti".

"Jsme potěšeni, že díky spolupráci se společností Makro, máme další možnost oslovit zákazníky z řad živnostníků a podnikatelů prostřednictvím nabídky Mphone tarifů. Jako přední poskytovatel telekomunikačních služeb v České republice se snažíme přicházet na trh s produkty šitými na míru jednotlivým skupinám uživatelů. Pevně věříme, že Mphone tarify se stanou oblíbenou službou pro všechny Makro zákazníky," říká Jan Karas, ředitel marketingu pro residentní segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

Hlavní cílovou skupinou jsou především drobní podnikatelé v oblasti gastronomie, nezávislého maloobchodu a malé a středně velké kanceláře, jenž představují cílovou zákaznickou skupinu společnosti Makro.

Prodej tarifů bude probíhat formou přímého prodeje ve velkoobchodech Makro, kde je vyčleněn samostatný prodejní prostor, který je označen výrazně logem Mphone. Poprodejní servis je zajištěn prostřednictvím klientského centra společnosti Telefónica O2.

Článek ITPOINT.CZ ze dne 31. října 2008 - pátek

Další články ITPOINT.CZ

Level 3 rozšiřuje platformu služeb Vyvx v Evropě

Trestní oznámení na organizátora soutěže Shop roku 2008

PCCW Global získala prestižní ocenění v soutěži World Communication Awards

Jednoduché řešení pro automatické zobrazování reklamy na internetu

ShopCentrik využívají dvě ze tří nejlepších firem roku 2008

Informační kampaň digitalizace startuje

Level 3 rozšiřuje svou nabídku online služeb pro NHL

Výroba elektronických pasů zahájena

Hotels.com spouští jazykově lokalizované webové stránky v šesti východoevropských zemích

Na nepřehlednost stránek si nejvíc stěžují uživatelé inernetu

STOP mezibankovním platebním transakcím s nesolventními bankami

Vladimír Mařík nastoupil na pozici Key Account Managera EMPIRE

NetDirect představuje inovovanou verzi systému ShopCentrik

MyHeritage a FamilyTreeDNA vytvářejí partnerství

Hurricane Electric představuje bezplatnou certifikaci pro internetový protokol verze IPv6

Internetový festival populární hudby spojí Evropu

PDLN je mezinárodních síť databází a licencí byla vytvořena v Bruselu

On-line slevy pro studenty a mládežníky na Chytrepalice.cz

Czech-American TV Czech Branch požádala o granty na nové projekty

Cobra mění komunikaci na moři s technologií Bluetooth

Nová generaci produktů pro standard IP-DECT

TV Banka od EMPIRE

Mphone a nové mobilní tarify

Dohoda o copyrightu zajistí dostupnost miliónů knih online

Level 3 rozšiřuje svou kapacitu sítí pro doručování obsahu v Asii

Univerzita Rowan ověřila nový převratný energetický zdroj společnosti BlackLight

Comfor hlásí další růst prodejní sítě v roce 2008

Ročenka českého a slovenského obchodu 2008

CCF zavedla jednotný postup certifikace zařízení CDMA po celém světě

T-Mobile využije technologii od VoiceObjects při integraci mobilních a hlasových samoobslužných kanálů

DataCore rozšiřuje virtualizační úsilí do České republiky

Visual Connection spojuje síly s KIT digital

Válka o ovládnutí českého televizního satelitního trhu ?

Nové e-commerce řešení Ingram Micro pro IT prodejce

Výhodné pronájmy tiskáren Lexmark

SATdsl-Connect

SMARAGD 4.0 je sofware pro potírání finanční kriminality

Spojení MyHeritage a Kindo vytvoří nejlepší místo na internetu pro rodiny

Konftel představila moderní přístroj pro telefonické konference přes internet

Poradní skupina pomoci chudým CGAP podpoří trh, který by měl do roku 2012 oslovit 25 milionů lidí

WebExpo 2008

Teledata Networks uzavřela přístupovou síť nové generace

Nejcennější evropskou značkou je Nokia

Nová náhlavní Bluetooth sada pro profesionály v pohybu

T-Mobile si pro svou mobilní televizní platformu zvolil SafeBSF od SafeNet

Více možností sázení pro mobilní uživatele

Global Payments koupila ZAO United Card Service

Mezinárodní konference o jazyku XBRL

Internetový obchod Overstock.com otevírá své brány zákazníkům ze zahraničí

iPhone 3G

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou