logo ITPOINT.CZ

Ročenka českého a slovenského obchodu 2008

Tento týden vyšel již 11. ročník publikace Ročenka českého a slovenského obchodu, která je projektem časopisu Moderní obchod, společnosti INCOMA Research a agentury TERNO Bratislava. Na části publikace se podílela rovněž agentura Sapiens.

Právě vyšla publikace pro všechny, kdo potřebují informace o vývoji obchodu a jeho dodavatelů v České republice a na Slovensku.

Ročenka českého a slovenského obchodu 2008 Publikace je analytickým materiálem, odpovídajícím vysokým mezinárodním standardům. Podává svědectví o vývoji a současném stavu segmentu obchodu a jeho dodavatelů v obou republikách.

Dokumentuje vývoj potravinářského i nepotravinářského obchodu v ČR a SR, postavení obchodníků v náročném konkurenčním prostředí a nejnovější evropské vývojové trendy.

Obsahuje řadu analytických údajů a profily nejdůležitějších obchodních společností a dodavatelů rychloobrátkového zboží na českém a slovenském trhu.

Ročenka českého a slovenského obchodu 2008 je dvoj- respektive trojjazyčná. Jak české, tak slovenské texty najde čtenář také v angličtině.

Co čtenář v Ročence najde ?

V přehledném řazení obsahuje kniha informace členěné do jednotlivých kapitol, které zahrnují rozbor makroekonomického prostředí, informace o regionální struktuře obchodu, vývoji moderních obchodních formátů, hlavních nákupních místech potravin aj. Součástí publikace je nejen TOP 50 přehledová tabulka obchodníků, ale také strukturálně členěné tabulky TOP 10 či informace o budoucnosti obchodu. To vše jak za Českou, tak za Slovenskou republiku.

Součástí publikace jsou rovněž profily největších obchodních společností v ČR a SR a obchodních aliancí. Stejně jako kapitoly publikace věnované sféře obchodu, přináší také část zabývající se dodavateli rychloobrátkového zboží p přehled největších firem na českém a slovenském trhu, včetně analytických komentářů.

Komu je Ročenka určena ?

Publikace by se měla stát nezbytným pomocníkem všech, kteří chtějí lépe pochopit situaci na českém a slovenském trhu. Využijí ji dodavatelé pro vyhledávání obchodních partnerů, obchodníci při sledování konkurence, stejně jako školy, agentury a další tuzemské i zahraniční instituce zabývající se problematikou obchodu v České a Slovenské republice.

Časopis Moderní obchod

Měsíčník Moderní obchod je již 16 let stálicí českého a slovenského trhu odborných titulů pro sféru obchodu a jeho dodavatelů. Přináší aktuální a ověřené informace z branže, sleduje ekonomické trendy a mapuje změny spotřebitelských preferencí. Vydavatelem časopisu Moderní obchod je České a slovenské odborné nakladatelství, spol. s r.o. (ČON), které je součástí německé nakladatelské skupiny Deutscher Fachverlag se sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Kromě Moderního obchodu vydává ČON odborné tituly Food Service, Minutka, Maso, Textilžurnál a Svět balení.

Článek ITPOINT.CZ ze dne 17. října 2008 - pátek

Další články od ITPOINT.CZ

Level 3 rozšiřuje platformu služeb Vyvx v Evropě

Trestní oznámení na organizátora soutěže Shop roku 2008

PCCW Global získala prestižní ocenění v soutěži World Communication Awards

Jednoduché řešení pro automatické zobrazování reklamy na internetu

ShopCentrik využívají dvě ze tří nejlepších firem roku 2008

Informační kampaň digitalizace startuje

Level 3 rozšiřuje svou nabídku online služeb pro NHL

Výroba elektronických pasů zahájena

Hotels.com spouští jazykově lokalizované webové stránky v šesti východoevropských zemích

Na nepřehlednost stránek si nejvíc stěžují uživatelé inernetu

STOP mezibankovním platebním transakcím s nesolventními bankami

Vladimír Mařík nastoupil na pozici Key Account Managera EMPIRE

NetDirect představuje inovovanou verzi systému ShopCentrik

MyHeritage a FamilyTreeDNA vytvářejí partnerství

Hurricane Electric představuje bezplatnou certifikaci pro internetový protokol verze IPv6

Internetový festival populární hudby spojí Evropu

PDLN je mezinárodních síť databází a licencí byla vytvořena v Bruselu

On-line slevy pro studenty a mládežníky na Chytrepalice.cz

Czech-American TV Czech Branch požádala o granty na nové projekty

Cobra mění komunikaci na moři s technologií Bluetooth

Nová generaci produktů pro standard IP-DECT

TV Banka od EMPIRE

Mphone a nové mobilní tarify

Dohoda o copyrightu zajistí dostupnost miliónů knih online

Level 3 rozšiřuje svou kapacitu sítí pro doručování obsahu v Asii

Univerzita Rowan ověřila nový převratný energetický zdroj společnosti BlackLight

Comfor hlásí další růst prodejní sítě v roce 2008

Ročenka českého a slovenského obchodu 2008

CCF zavedla jednotný postup certifikace zařízení CDMA po celém světě

T-Mobile využije technologii od VoiceObjects při integraci mobilních a hlasových samoobslužných kanálů

DataCore rozšiřuje virtualizační úsilí do České republiky

Visual Connection spojuje síly s KIT digital

Válka o ovládnutí českého televizního satelitního trhu ?

Nové e-commerce řešení Ingram Micro pro IT prodejce

Výhodné pronájmy tiskáren Lexmark

SATdsl-Connect

SMARAGD 4.0 je sofware pro potírání finanční kriminality

Spojení MyHeritage a Kindo vytvoří nejlepší místo na internetu pro rodiny

Konftel představila moderní přístroj pro telefonické konference přes internet

Poradní skupina pomoci chudým CGAP podpoří trh, který by měl do roku 2012 oslovit 25 milionů lidí

WebExpo 2008

Teledata Networks uzavřela přístupovou síť nové generace

Nejcennější evropskou značkou je Nokia

Nová náhlavní Bluetooth sada pro profesionály v pohybu

T-Mobile si pro svou mobilní televizní platformu zvolil SafeBSF od SafeNet

Více možností sázení pro mobilní uživatele

Global Payments koupila ZAO United Card Service

Mezinárodní konference o jazyku XBRL

Internetový obchod Overstock.com otevírá své brány zákazníkům ze zahraničí

iPhone 3G

Vše ohledně GDPR - metodika - certifikace - školení - pověřenec