Technologie společnosti VoiceObjects, předního dodavatele řešení pro personalizované a automatizované telefonní portály, se v budoucnu bude používat v T-Mobile International, a to v rámci iniciativy "Selfservice in your pocket", jež má integrovat hlasové a mobilní samoobslužné kanály.
Na základě mezinárodně prověřeného konceptu se T-Mobile rozhodl pro VoiceObjects jako optimálního dodavatele pro vytvoření a správu samoobslužných portálů v Rakousku, České republice a Polsku (PTC Era).
Technologický koncept VoiceObjects s názvem "Design Once - Deploy Anywhere" při tomto projektu sehrává klíčovou roli. Tato architektura umožňuje vývoj aplikace, která může být následně využita na libovolném telefonním kanálu, ať se jedná o řeč, video, text nebo mobilní web. S tímto vícekanálovým konceptem nabídne T-Mobile svým zákazníkům smysluplný mix servisních kanálů, které můžou používat podle svých potřeb. Zákazníci T-Mobile tak zažijí rychlou, personalizovanou samoobsluhu přes mobilní portál, SMS službu, hlasový portál s tlačítkovou volbou (DTMF) nebo rozpoznáváním řeči.
"Samoobslužné kanály dnes musí uspokojit dva požadavky," říká Daniel Hendling, Program Manager u T-Mobile International. "Na jedné straně by se měly sympaticky a jednoduše ovládat, aby docílily spokojenosti zákazníků. Na druhé straně však jde o to, abychom dosáhli maximální eficience pro firmu s cílem výhodně nabízet služby pomocí různých kanálů. Ve VoiceObjects jsme našli ideálního technologického partnera, který nám dodá jednoduchou a nákladově výhodnou architekturu samoobslužných kanálů."
Středně až dlouhodobou strategií T-Mobile International je vývoj samoobslužného prostředí pro různé telefonní kanály, jež optimálně využívá výhody každého z nich. To T-Mobile umožní poskytnout zákazníkům nejlepší možné služby.
"Velmi nás těší, že se účastníme programu T-Mobile "Selfservice in your Pocket". To podtrhuje jedinečnou pozici VoiceObjects v oblasti personalizovaných telefonních samoobsluh přes běžné telefonní kanály, jež koncoví zákazníci denně používají," řekl Michael Codini, CTO a výkonný ředitel VoiceObjects v regionu EMEA. "S technologií od VoiceObjects může T-Mobile snížit náklady, ale zároveň vylepšit oslovení zákazníků, a to díky jedinému prostředí pro vývoj a realizaci aplikací. Aplikace, které byly vyvinuty pro jeden kanál, mohou být v tomto prostředí provozovány i na všech ostatních."
O firmě VoiceObjects
VoiceObjects vytváří svou technologií nové standardy pro telefonickou zákaznickou službu po celém světě. Společně s mnoha úspěšnými firmami z oboru vyvíjí VoiceObjects řešení pro samoobslužné telefonní kanály, jež firmám umožňují personalizovat aplikace a tím výrazně zvýšit spokojenost uživatelů s automatizovanými službami. Komplexní a náročné aplikace se pomocí VoiceObjects lehce spravují a udržují. Software VoiceObjects pod názvem Phone Application Server nasazují přední společnosti jako Adobe, Postbank, PTC Era, T-Mobile, T-Com a Volkswagen Financial Services. Tento software vyřídí ročně na 500 milionů hovorů.
Článek ITPOINT.CZ ze dne úterý 14. října 2008
Vstup na konferenci ISI 2022 1 + 1 zdarma
O práci s daty a datové analytice na KPMG Data Festivalu
Datové schránky bez žádosti automaticky pro OSVČ i fyzické osoby
Darovaná IT technika pomáhá ve vzdělávání potřebných dětí
Český rozhlas rozšiřuje pokrytí DAB+ vysílání
Ransomware ve zdravotnictví - MZ radí jak na prevenci i co dělat při napadeni
Digitální navigace pomáhá cestujícím v orientaci na Letišti Praha
Bez cestovky na Kubě s českým průvodcem
John Mattone v Praze - TOP událost roku v oblasti Leadership Development
Tvořivé myšlení zaměstnanců ovlivnilo návrh nových prostor pro IT HUB skupiny NN v Praze
Úniky citlivých dat z EET ohrožují malé firmy i velké řetězce
Volební program Pirátů ve virtuální realitě
Vliv technologií na společnost a myšlení - co všechno snese náš mozek?
Jen zálohovat dnes už nestačí, využití dat vyžaduje moderní řešení
Projekt SenseNet pomůže se zlepšením ovzduší na Ostravsku
eM Client - e-mailový klient pro efektivní komunikaci s moderním a intuitivním rozhraním
Babišova účtenková loterie odstartuje v polovině roku 2017
Doručování pomocí dronů je možné - ověřeno v praktickém testu
Mall.cz otestuje doručování zásilek dronem
Mobilní aplikace pro vzdělávání českých zdravotníků
Mediestetik jako první v ČR zavádí mobilní aplikaci pro klinickou medicínu
Samoobslužná firemní telefonie
Zajímavé gastro mobilní aplikace
Tonery a inkoustové náplně do tiskáren lze nakoupit online
Víte, kde pořídit levné a kvalitní tonery?
Moderní mobilní telefony a jejich výtečné vlastnosti
Pronájem e-shopu - Prodávejte ostošest
Prohlášení MV k vypovězení memoranda o spolupráci na rozvoji elektronizace veřejné správy
Virtuální prohlídka Mezinárodní kosmické stanice ISS
O2 má podle průzkumu Ipsos nejlepší mobilní internet
ICT zakázky v hledáčku NKÚ pro rok 2015
WiFi zdarma na prodejnách Hornbach
Implementace strategie digitálního vzdělávání pomůže vytvořit nová pracovní místa
Radioteka.cz - internetový obchod Českého rozhlasu
Globální inovativní IT centrum MSD v Praze
Nezávislý kalkulátor cen energií
Outsourcing Solution nabízí pomoc firmám postiženým povodněmi
Oprava zdarma výpočetní techniky lidem postiženým záplavami
Likvidace následků povodní s podporou ZmapujTo.cz
Cryptosmart pro šifrované mobilní volání, data i SMS
Stavební vyhláška magistrátu omezuje rozvoj rychlého internetu v Praze
TV Noe zařazena do pražské regionální sítě Prague Digital TV
eCall zajistí tísňové volání v nouzi na linku 112
Robot NAO pomáhá dětem s autismem
Superúředníci a nový systém registru vozidel spolu nesouvisí
Performics: výkonnostní marketingová agentura vstupuje na český trh
Nuance aplikace pro přepis mluvené řeči do textového formátu s podporou češiny
Mobilní řešení: sekce itpoint.cz zaměřená na M2M služby hledá dodavatelského partnera
Spotřebitel.net podá hromadné trestní oznámení na Livemobil.cz