logo JOYCE ČR, s.r.o.

Cloudové VoIP telefonní ústředny se uplatní v širokém spektru podnikání

Cloud PBX s využitím internetové telefonie přinášejí řadu výhod obdobně, jako jiná cloudová řešení. Patří mezi ně zejména možnost škálování - tedy rozšiřování či redukce služeb podle aktuální potřeby, úspory nákladů za komunikaci díky využití VoIP a možnost sjednocení různých komunikačních zařízení do jednoho firemního prostředí.

VoIP PBX (Private Branch Exchange) v cloudu se ideálně hodí pro zajištění firemní komunikace v různých lokalitách působení firmy. Odpadá tak potřeba budovat pro každou pobočku vlastní telefonní ústřednu - vše vyřeší jeden systém spolu s výhodami jednotného číslovacího plánu, celkové správy a nastavení.

Řešení pomáhá sjednotit komunikační systémy všech pracovišť v libovolných lokalitách - jednotlivé pobočky fungují jako součást jediného systému, který lze centrálně a vzdáleně spravovat z jednoho místa.

Škálování telefonního systému podle aktuální potřeby

Obchodní potřeby rostou a zmenšují se, zejména v odvětvích s rušnými obdobími, jako je cestovní ruch, pohostinství, zábava. Společnosti v takovýchto oborech zažívají rostoucí potřebu zaměstnanců a komunikačních zdrojů, aby udržely krok s poptávkou zákazníků.

Tato potřeba odráží klíčovou výhodu cloudového řešení - škálovatelnost. Můžete tak tedy dle potřeb přidávat uživatele, současné hovory, případně počty minut pro nahrávání hovorů pomocí několika kliknutí z webového rozhraní.

Integrace s ostatními obchodními aplikacemi

Cloud PBX lze integrovat s většinou podnikových aplikací třetích stran. Integrace s CRM např. nabízí možnost vyskakovacích oken s informacemi o zákaznících, kteří právě volají - tzv. CTI (Computer Telephony Interface - rozhraní pro připojení PBX k PC).

Díky tomu získáte lepší přehled o zákazníkovi, než příchozí telefon vůbec přijmete a můžete tak poskytovat více personalizované služby a zákaznická zkušenost bude růst.

Efektivní integrace s CRM shromažďuje velké množství důležitých statistik a dat, které vám umožní sledovat činnost jednotlivých týmů a provádět důkladnou analýzu úspěšnosti prodeje.

Komunikace mobilních pracovníků

Dnešní pracovní síla je čím dál více aktivní a velký počet zaměstnanců již nefunguje tak, jako dříve. Upřednostňují práci z domu nebo na cestách a využívají přitom různá, a často i vlastní mobilní zařízení. Ústředna v cloudu pak dokáže tuto komunikaci sjednotit do jednotného prostředí - tzv. BYOD.

Díky jednotné komunikaci v cloudu můžete dále získat jednotnou číselnou firemní identitu, možnost kontrolovat zmeškané hovory, hlasové zprávy a záznamy jedním dotykem přímo na vašem telefonu.

Komunikace v kanceláři

Bezproblémové komunikační nástroje jsou velkou oporou pro efektivní vykonávání práce. Cloud PBX nabízí zaměstnancům různorodé možnosti spolupráce, např. instant messaging, pomocí kterého je komunikace efektivní a lze pomocí ní např. sdílet soubory, vytvářet skupiny apod.

Navíc se vyhnete poplatkům za aplikace třetích stran.

Další články k tématům - BYOD - cloud - CRM - CTI - instant messaging - kancelář - PBX - škálování - telefonie - úspory - VoIP - zaměstnanci

Článek JOYCE ČR, s.r.o. ze dne 1. října 2019 - úterý

Další články od JOYCE ČR, s.r.o.

Bluetooth jednoušní náhlavní souprava s dlouhou výdrží

Cloudová platforma pro vzdálenou správu zařízení Yealink

Videokonference Yealink MVC800 s integrací pro Skype, Office 365 a Microsoft Teams

Videokonference Yealink MVC500 s integrací pro Skype, Office 365 a Microsoft Teams

Moderní VoIP technologie na partnerské konferenci JOYCE ČR

Cloudové VoIP telefonní ústředny se uplatní v širokém spektru podnikání

Nebojte se vyměnit starou telefonní ústřednu za novou VoIP PBX

VoIP PBX v cloudu jako dobrý pomocník pro úspěšné podnikání

Kvalitní firemní komunikace s VoIP produkty Snom a Yeastar

Týmová komunikace Vocovo a FVE řešení Joyce na veletrhu Amper 2019

Nový bezdrátový DECT telefon Yealink W53P

VoIP produkty Snom v distribuci JOYCE ČR

Videokonference Yealink výhodně v akci

Moderní technologie firemní komunikace v praxi

Špičková endpoint zařízení videokonference Yealink

Kvalitní náhlavní soupravy pro call centra, recepce i výukové učebny

FULL HD videokonference až pro 24 účastníků s podporou dvou virtuálních zasedaček

Kvalitní internetová telefonie s VoIP telefony Yealink řady SIP-T5x

Kvalitní internetová telefonie s VoIP telefony Yealink řady SIP-T4x

Yealink VC200 - chytrý videokonferenční endpoint pro malé místnosti

VoIP telefony pro Skype for Business

VoIP telefony Yealink s podporou Skype for Business

WELL RTX - VoIP DECT buňkový systém s velkým pokrytím

Profesionální náhlavní soupravy WELL Mairdi s řadou inovací

Nové VoIP PBX Yeastar S-Series přicházejí na český trh

Na videokonference jednoduše s Yealink VC120-12x

VoIP bezdrátový DECT telefon Yealink W56

Nová analogová PBX Yeastar Smart PBX N412

Bezdrátová náhlavní souprava pro business segment

Malá analogová telefonní ústředna Yeastar Smart PBX N824

Videokonference snadno a rychle s Yealink VC110

WiFi a VoIP bazar

Certifikovaní prodejci videokonferencí Yealink

Cestujte online s videokonferencí

Kvalitní IP kamery pro interiéry i venkovní použití

Videokonference Yealink

Audiokonference Yealink CP860

Kamery Milesight hlídají studenty i pacienty

Outdoorová síťová kamera pro inteligentní dohledové systémy

VoIP telefony Yealink s podporou Skype for Business

Náhlavní soupravy WELL Mairdi - skvělý doplněk VoIP telefonů

WiFi a VoIP výprodej

Odolný DECT telefon WELL RTX 8830

Yealink CP860 - špičkový audiokonferenční telefon

Systémové hlášky ve Slovenštině pro VoIP telefonní ústředny Yeastar

VoIP brány Yeastar NeoGate s FXS porty

Nové WiFi routery WELL WRC5020N a WRC7020N

Nové VoIP telefony Yealink SIP-T23P a SIP-T23G

Crystal Quality - řešení pro centrální nahrávání VoIP telefonie

WiFi a VoIP výprodej