logo JOYCE ČR, s.r.o.

Cloudové VoIP telefonní ústředny se uplatní v širokém spektru podnikání

Cloud PBX s využitím internetové telefonie přinášejí řadu výhod obdobně, jako jiná cloudová řešení. Patří mezi ně zejména možnost škálování - tedy rozšiřování či redukce služeb podle aktuální potřeby, úspory nákladů za komunikaci díky využití VoIP a možnost sjednocení různých komunikačních zařízení do jednoho firemního prostředí.

VoIP PBX (Private Branch Exchange) v cloudu se ideálně hodí pro zajištění firemní komunikace v různých lokalitách působení firmy. Odpadá tak potřeba budovat pro každou pobočku vlastní telefonní ústřednu - vše vyřeší jeden systém spolu s výhodami jednotného číslovacího plánu, celkové správy a nastavení.

Řešení pomáhá sjednotit komunikační systémy všech pracovišť v libovolných lokalitách - jednotlivé pobočky fungují jako součást jediného systému, který lze centrálně a vzdáleně spravovat z jednoho místa.

Škálování telefonního systému podle aktuální potřeby

Obchodní potřeby rostou a zmenšují se, zejména v odvětvích s rušnými obdobími, jako je cestovní ruch, pohostinství, zábava. Společnosti v takovýchto oborech zažívají rostoucí potřebu zaměstnanců a komunikačních zdrojů, aby udržely krok s poptávkou zákazníků.

Tato potřeba odráží klíčovou výhodu cloudového řešení - škálovatelnost. Můžete tak tedy dle potřeb přidávat uživatele, současné hovory, případně počty minut pro nahrávání hovorů pomocí několika kliknutí z webového rozhraní.

Integrace s ostatními obchodními aplikacemi

Cloud PBX lze integrovat s většinou podnikových aplikací třetích stran. Integrace s CRM např. nabízí možnost vyskakovacích oken s informacemi o zákaznících, kteří právě volají - tzv. CTI (Computer Telephony Interface - rozhraní pro připojení PBX k PC).

Díky tomu získáte lepší přehled o zákazníkovi, než příchozí telefon vůbec přijmete a můžete tak poskytovat více personalizované služby a zákaznická zkušenost bude růst.

Efektivní integrace s CRM shromažďuje velké množství důležitých statistik a dat, které vám umožní sledovat činnost jednotlivých týmů a provádět důkladnou analýzu úspěšnosti prodeje.

Komunikace mobilních pracovníků

Dnešní pracovní síla je čím dál více aktivní a velký počet zaměstnanců již nefunguje tak, jako dříve. Upřednostňují práci z domu nebo na cestách a využívají přitom různá, a často i vlastní mobilní zařízení. Ústředna v cloudu pak dokáže tuto komunikaci sjednotit do jednotného prostředí - tzv. BYOD.

Díky jednotné komunikaci v cloudu můžete dále získat jednotnou číselnou firemní identitu, možnost kontrolovat zmeškané hovory, hlasové zprávy a záznamy jedním dotykem přímo na vašem telefonu.

Komunikace v kanceláři

Bezproblémové komunikační nástroje jsou velkou oporou pro efektivní vykonávání práce. Cloud PBX nabízí zaměstnancům různorodé možnosti spolupráce, např. instant messaging, pomocí kterého je komunikace efektivní a lze pomocí ní např. sdílet soubory, vytvářet skupiny apod.

Navíc se vyhnete poplatkům za aplikace třetích stran.

Další články k tématům - BYOD - cloud - CRM - CTI - instant messaging - kancelář - PBX - škálování - telefonie - úspory - VoIP - zaměstnanci

Článek JOYCE ČR, s.r.o. ze dne úterý 1. října 2019

Další články od JOYCE ČR, s.r.o.

Partnerské setkání JOYCE ČR

DECT bezdrátové náhlavní soupravy nové řady Yealink WH6x

JOYCE ČR slaví 25 let na českém a slovenském trhu

PBX Panasonic končí - máme pro vás Yestar řešení

Nová řada VoIP PBX Yeastar

Distanční výuka školy se zapojením moderních technologií

Home office s podporou telefonní ústředny Yestar v cloudu

Efektivní firemní komunikace i v době karantény

Hana Jarošíková končí ve vedení JOYCE ČR

Jak na výběr vhodné PBX - on-premise nebo řešení v cloudu?

Výrazné slevy VoIP a DECT telefonů Snom v partnerském programu JOYCE ČR

Vyvolávací systém Snom - moderní náhrada za klasickou rozhlasovou ústřednu

Bluetooth jednoušní náhlavní souprava s dlouhou výdrží

Cloudová platforma pro vzdálenou správu zařízení Yealink

Videokonference Yealink MVC800 s integrací pro Skype, Office 365 a Microsoft Teams

Videokonference Yealink MVC500 s integrací pro Skype, Office 365 a Microsoft Teams

Moderní VoIP technologie na partnerské konferenci JOYCE ČR

Cloudové VoIP telefonní ústředny se uplatní v širokém spektru podnikání

Nebojte se vyměnit starou telefonní ústřednu za novou VoIP PBX

VoIP PBX v cloudu jako dobrý pomocník pro úspěšné podnikání

Kvalitní firemní komunikace s VoIP produkty Snom a Yeastar

Týmová komunikace Vocovo a FVE řešení Joyce na veletrhu Amper 2019

Nový bezdrátový DECT telefon Yealink W53P

VoIP produkty Snom v distribuci JOYCE ČR

Videokonference Yealink výhodně v akci

Moderní technologie firemní komunikace v praxi

Špičková endpoint zařízení videokonference Yealink

Kvalitní náhlavní soupravy pro call centra, recepce i výukové učebny

FULL HD videokonference až pro 24 účastníků s podporou dvou virtuálních zasedaček

Kvalitní internetová telefonie s VoIP telefony Yealink řady SIP-T5x

Kvalitní internetová telefonie s VoIP telefony Yealink řady SIP-T4x

Yealink VC200 - chytrý videokonferenční endpoint pro malé místnosti

VoIP telefony pro Skype for Business

VoIP telefony Yealink s podporou Skype for Business

WELL RTX - VoIP DECT buňkový systém s velkým pokrytím

Profesionální náhlavní soupravy WELL Mairdi s řadou inovací

Nové VoIP PBX Yeastar S-Series přicházejí na český trh

Na videokonference jednoduše s Yealink VC120-12x

VoIP bezdrátový DECT telefon Yealink W56

Nová analogová PBX Yeastar Smart PBX N412

Bezdrátová náhlavní souprava pro business segment

Malá analogová telefonní ústředna Yeastar Smart PBX N824

Videokonference snadno a rychle s Yealink VC110

WiFi a VoIP bazar

Certifikovaní prodejci videokonferencí Yealink

Cestujte online s videokonferencí

Kvalitní IP kamery pro interiéry i venkovní použití

Videokonference Yealink

Audiokonference Yealink CP860

Kamery Milesight hlídají studenty i pacienty