logo K2 atmitec s.r.o.

Inovace webového klienta IS K2

Webový klient informačního systému K2 přináší řadu inovací se zapracováním aktuálních požadavků uživatelů. Změněn je design i funkce s možnostmi jejich využití - webový klient IS K2 teď nabízí nově modul Zásilkových služeb, Úkolů, Kontaktního centra a Zakázek.

"Webový klient K2 se těší stále větší oblibě u našich zákazníků a v současnosti je s úspěchem nasazován zejména do společností, které využívají modul Kontaktního centra - callcentrum", říká Pavel Motan, obchodní ředitel K2 atmitec.

Kontaktní centrum

Kontaktní centrum bylo vytvořeno speciálně pro webového klienta a je přímo napojeno na telefonní ústřednu. Dokáže zareagovat na každý hovor, automaticky identifikovat osobu či firmu podle telefonního čísla v databázi kontaktů v IS K2. O každém hovoru lze vytvořit záznam v modulu CRM, dále také vytvořit statistiky (nepřijaté hovory, přijaté hovory, volaná čísla, délka vyzvánění), ale také nastavit přesměrování hovorů apod.

Modul Zakázky

Zpřístupnění modulu Zakázky ve webovém klientu K2 usnadní práci především obchodním zástupcům, kteří nyní mohou přímo na schůzce u zákazníka poradit s výběrem zboží a z terénu objednat celou zakázku. Tento modul je navíc propojen i se čtečkou čárových kódů.

Modul Úkoly

Úplně novým modulem celého IS K2, a tedy i webového klienta K2, je modul Úkoly. Jedná se o klasické zadávání, vyřizování a kontrolu úkolů. Prostřednictvím webového klienta získává uživatel plný přístup k tomuto modulu, což znamená, že úkoly lze sjednávat, řešit či delegovat například i z domova nebo odkudkoli. Součástí tohoto modulu je i možnost označit úkol za vyřešený.

K dalším změnám webového klienta patří určitě zavedení notifikací, grupování, tedy vytváření skupin podle dané hodnoty daného pole, nově též fungují odkazy na jednotlivé osoby atd.

ŠTÍTKY - callcentrum - CRM - IS - PBX - telefonie - Pavel Motan

Článek K2 atmitec s.r.o. ze dne 14. listopadu 2012 - středa

Další články K2 atmitec s.r.o.

Cool letní akce datového centra Coolhousing