logo DATASYS s.r.o.
Martin Novák

Martin Novák

Manažer marketingu a rozvoje obchodních příležitostí společnosti DATASYS

LinkedIn

DATASYS vždy nabízí zákazníkům ta nejlepší ICT řešení. Proto, když jsme se rozhodli posílit v oblasti Data Management Systémů, sáhli jsme po platformě CIRCULARO.

Ta je navíc velmi variabilní, což nám umožní nabízet řešení šitá na míru novým i stávajícím zákazníkům.

Soutěž Vizionář se zaměřuje na úspěšné projekty, které se již osvědčily v praxi, což je přesně případ našeho Chatbotu. Náš nástroj šetří firmám lidskou kapacitu na zodpovídání stále se opakujících problémů a lidé se pak mohou věnovat něčemu produktivnějšímu.

Chatbot od DATASYSu již využívá například helpdesk společnosti Dell, která je vyhlášená důrazem na kvalitu své zákaznické podpory. V současnosti DATASYS s firmou Keboola vyvíjí bota pro usnadnění napojování datových zdrojů do cloudové platformy Keboola Connection.

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou