logo Casablanca INT s.r.o.
Milan Švácha

Milan Švácha

Jednatel společnosti Casablanca INT

LinkedIn

Není žádným tajemstvím, že jsme pro naši společnost již nějakou dobu hledali silného strategického partnera, který by telekomunikační divizi dokázal rozvíjet tak, aby bylo vyhověno současným dynamickým a rychle se rozvíjejícím potřebám telekomunikačních služeb ve firemním segmentu. Prodej naší telekomunikační divize byl veřejně avizován již v létě 2018, a to jednomu z našich dlouholetých obchodních partnerů. K realizaci této akvizice však nakonec z technických důvodů nedošlo.

Pro společnost WIA jsme se rozhodli po několika jednáních na osobní úrovni a dali jsme jí přednost mezi jinými zájemci mimo jiné i pro její osobní přístup a cílený důraz na efektivitu. Proto věříme, že WIA zajistí našim dosavadním zákazníkům perfektní kvalitu služeb a nadstandardní zákaznický servis.

Naše společnost chce svým zákazníkům poskytovat vždy co nejbezpečnější připojení k Internetu. A v dnešní době, kdy velmi často čelíme internetovým útokům, je proto nanejvýš důležité využít všech dostupných ochranných nástrojů a prostředků k ochraně a obraně infrastruktury.

Casablanca vždy dbala na bezpečnost vlastní sítě a projekt FENIX nám v tomto směru umožňuje posunout se do nejvyšší úrovně současné národní bezpečnostní strategie.

Chtěl bych znovu podotknout, že celé záležitosti je nám skutečně velmi líto, byť se stala zaviněním třetí osoby, nicméně zasáhla naše zařízení a litujeme škod našich zákazníků i chápeme jejich rozhořčení. Proces náhrady všech ztrát je nyní v rukou pojišťoven a právníků, a proto jej ani při nejlepší vůli nelze nyní nějak blíže komentovat či dokonce přesně vyčíslit celkovou sumu.

Na vyčíslení škod a ušlých zisků jednotlivých konkrétních klientů, kteří byli touto situací zasaženi, s nimi osobně pracujeme, scházíme se a výsledky požadavků řešíme individuelně.

Otázka náhrady je však také otázkou privátní, mezi dvěma smluvními stranami, a proto ji nebudeme, a ani nám nepřísluší, řešit konkrétně na veřejnosti přes média či pomocí komentářů třetích stran.

Jsme si naprosto a plně vědomi vážnosti nastalé situace, a chceme informovat nejen naše klienty, ale i širokou odbornou veřejnost, že celý tým společnosti Casablanca INT dělá v posledních 36 hodinách vše pro to, aby se provoz všech zasažených zařízení obnovil v co nejkratší realisticky možné době.

Prosíme ty klienty, jichž se situace týká, aby kontaktovali svého obchodníka, a chci je osobně ubezpečit, že jsme připraveni řešit jejich dočasnou ztrátu dat a způsobené provozní problémy vždy individuálně s co nejlepším přístupem.