logo Logic point s.r.o.

Konektor: profesionální CRM pro ekonomický IS POHODA

Logic point vyvinul produkt Konektor pro ekonomický IS POHODA a Microsoft Dynamics CRM 2011. Aplikace Konektor zabezpečuje výměnu dat mezi POHODOU a Microsoft Dynamics CRM, takže uživatelé mohou pracovat s oběma systémy jako s jedním integrovaným celkem.

Společnosti STORMWARE a Logic point oznamují, že ekonomicko-informační systém POHODA s více než 150000 prodanými licencemi a celosvětově užívaný CRM Microsoft Dynamics CRM 2011, nyní tvoří jeden systém.

Přínos řešení Konektor

Microsoft Dynamics CRM díky Konektoru významně rozšiřuje ekonomický systém POHODA v oblasti nástrojů pro řízení vztahů se zákazníky a řízení obchodních aktivit firem (CRM). Z řešení budou těžit stávající či budoucí uživatelé Pohody, kteří chtějí pracovat s možnostmi poskytovanými specializovaným systémem pro tuto oblast.

Výhodou je, že platformu Microsoft Dynamics CRM lze využít i pro další firemní aplikace, a může tak řešit i jiné požadavky na informační systém včetně vysoce individuálních. Přínosem tedy nemusí být jen vlastní CRM funkcionalita, nýbrž i další funkce pro efektivní řízení firemních procesů.

Kromě toho nyní mohou i stávající či budoucí uživatelé Microsoft Dynamics CRM pro své potřeby v oblasti účetnictví, vedení skladů či fakturace využít systém POHODA.

"Microsoft Dynamics CRM je nejrychleji rostoucí CRM řešení na světě. Na druhé straně POHODA, úspěšný a oblíbený ekonomický systém, což potvrzuje i více než 150000 prodaných licencí. Jsme rádi, že Konektor propojí tyto dva systémy dohromady a přinese uživatelům nové možnosti, díky Konektoru budou moci využívat synergické síly obou systémů", shrnuje Jan Žáček, obchodní ředitel společnosti Logic point.

"U našich dosavadních, ale i potencionálních zákazníků se setkáváme s požadavkem na specializované funkce pro evidenci a sledování obchodních případů, zadávání aktivit, vytváření marketingových kampaní a podobné činnosti. Díky propojení s CRM systémem společnosti Microsoft budeme moci na takové požadavky odpovídat: "Ano, máme". Věříme, že tato spolupráce přinese našim uživatelům nové možnosti a zefektivní jejich další práci", říká Ing. Karel Nekuža, obchodní ředitel STORMWARE s.r.o.

Konektor - jak to funguje

Konektor provádí synchronizaci dat mezi Microsoft Dynamics CRM a systémem POHODA. Firmy a kontakty se synchronizují s adresářem Pohody, uživatelé tedy již nemusí udržovat zákaznickou databázi zvlášť v každém systému. Ze systému POHODA lze dále načítat zásoby do Microsoft Dynamics CRM a obchodníci tedy vidí, jaké produkty mohou nabízet, jaké jsou ceny či jaký je stav na skladu.

V Microsoft Dynamics CRM mohou kontakty a produkty využít pro vlastní obchodní činnost (vytváření příležitostí, nabídek, aktivit apod.) a jednotlivé příležitosti dovést do fáze přijaté objednávky. Jakmile takovou objednávku označí jako splněnou, přenese ji Konektor volitelně do systému POHODA, kde se o ni již postarají k tomu určení pracovníci.

Obchodníci díky možnosti kopírování faktur ze systému POHODA do Microsoft Dynamics CRM vidí, jak vypadá fakturace jednotlivých zákazníků, stav uhrazení faktur, ale i plnění obchodního plánu.

Distribuce Konektoru

Provoz a podporu Konektoru má na starosti společnost Logic point. Zájemci si ho mohou vyzkoušet zdarma v rámci bezplatné 30denní trial verze a poté přejít na plnou verzi.

Článek Logic point s.r.o. ze dne 22. března 2012 - čtvrtek

Další články Logic point s.r.o.

Nová strategie Logic point

Konektor: profesionální CRM pro ekonomický IS POHODA