logo MEDIA FACTORY Czech Republic, a.s.

Mluvící pes na pohlednicích od MEDIA FACTORY

S netradiční aplikací můžete vytvořit a odeslat mluvící pohlednici a využít ji nyní i jako vánoční přání ...

Netradiční pohlednice, které je možné nyní využít i jako vánoční přání, vytvořila pro stavební spořitelnu Modrá pyramida on-line komunikační agentura MEDIA FACTORY. Na stránkách Modré pyramidy naleznete aplikaci, v níž lze vytvořit a odeslat tzv. "mluvící pohlednice".

Díky vyspělé technologii vyřídí váš vzkaz a třeba také vánoční přání veselý psí maskot MOPY, a to s vervou jemu vlastní.

MOPY Jádrem mluvící pohlednice je technologie Text-to-Speech (TTS), která během několika okamžiků transformuje psaný text do zvukové stopy. Uživatel tak při tvorbě pohlednice může napsat naprosto libovolný text, který vloží do úst svérázného buldočka MOPYho. Adresát si následně vzkaz vyslechne jako mluvené slovo. Uživatelé si navíc při tvorbě vlastní originální pohlednice mohou vybrat z několika typových postaviček psa MOPYho a zvolí si z několika možností i vhodné virtuální prostředí. Animovaný MOPY předává rozličná sdělení uživatelů. Povaze jednotlivých vzkazů či přání pak tematicky odpovídá i prostředí a zvolený charakter maskota.

"Chtěli jsme našim zákazníkům, a nejen jim, nabídnout příjemnou a zajímavou službu. A to ještě dříve než bude internet zaplaven všelijakými vánočními přáními. Výsledek nás velmi potěšil a můžeme být maximálně spokojeni i s kreativním řešením od agentury MEDIA FACTORY. A ještě důležitější je, že jsme udělali radost právě těm, pro které je celá netradiční služba určena, tedy našim stávajícím i novým zákazníkům," říká Lukáš Kubín, ředitel marketingu Modré pyramidy stavební spořitelny, a. s.

Významnou předností aplikace je skutečnost, že uživatel není omezován reklamním sdělením obsaženým v pohlednici. Naprostá volnost v tvorbě vzkazu či přání podporuje v užívání aplikace. Celkové pojetí a zábavné zpracování působí jako motivační prvek a spolu s virálním šířením pohlednic uživatelé plní plán zadavatele projektu, tedy propagaci originálního maskota spořitelny, psa MOPYho.

"Během necelého měsíce od spuštění jsme zaznamenali již více než dvacet tisíc jednotlivých přehrání uživatelsky vytvářených pohlednic. Vsadili jsme na projekt otevřený kreativitě uživatelů, a to se nám opět osvědčilo, s výsledkem jsme zcela spokojeni," uvádí Leoš Špachta, obchodní a marketingový ředitel agentury MEDIA FACTORY Czech Republic, a. s.

Nabídka prostředí i charakterů postavy psa MOPYho se stále rozrůstá o nové a nové možnosti. Aktuálně jsou to zimně zasněžené, vánoční či novoroční pohlednice. Další rozšíření lze očekávat i s nadcházejícími významnými daty, svým dílem jistě přispějí i Velikonoce či svatý Valentýn. Uživatele tak vždy čeká nějaká novinka, díky které mohou mluvící pohlednice využít pro rozličné příležitosti.

Článek MEDIA FACTORY Czech Republic, a.s. ze dne 11. prosince 2008 - čtvrtek

Další články MEDIA FACTORY Czech Republic, a.s.

Mluvící pes na pohlednicích od MEDIA FACTORY