logo MIBCON a.s.

Omnichannel vychází vstříc zákazníkům s nabídkami na míru

Pohodlný vícekanálový prodej je spolu s nabídkami na míru základem péče o co nejlepší zákaznickou zkušenost. Zákazníci chtějí pohodlně nakupovat tam, kde právě jsou - v kamenném obchodě, mobilní aplikaci i e-shopu.

Hranice mezi jednotlivými prodejními kanály mizí a zákazníci je přestávají vnímat odděleně, berou je jako jeden celek. Je normální objednat si zboží online a následně si jej vyzvednout na pobočce, stejně tak je normální přijít do obchodu a zjistit, že i když tam daný produkt nemají, mají ho jinde a pošlou mi ho domů.

"Největší výzvou současného retailu je plynulý přechod do plnohodnotného omnichannel byznysu. A to proto, že to zákazník tak chce. Zákazník dnes neřeší, jestli nakupuje online v e-shopu, mobilní aplikaci či stojí v kamenném obchodě. Chce mít konzistentní informace, nabídku a možnosti napříč všemi kanály. Vícekanálový přístup je zkrátka realitou dneška a stává se naprostou nutností pro budoucnost," říká Ondřej Dědina, ředitel společnosti MIBCON.

Boom internetového byznysu svého času sváděl k představám, že vše bude online a doba kamenných prodejen je u konce. Čas ale ukázal, že zákazníci chtějí spíše pestrou a jednotnou nabídku v řadě možností nákupu. Firmy pak nemají jinou možnost, než se přizpůsobit.

Nabídky na míru

Moderní technologie zásadně proměňují způsob kontaktu se zákazníky. Umějí vytvářet svět zážitků a zkušeností přizpůsobených na míru.

Podle aktuální studie Accenture Technology Vision 2019 může být přizpůsobení se zákaznickým požadavkům na míru a jejich dodávka v reálném čase obrovskou možností získání konkurenční výhody. Studie doporučuje nahlížet na každou příležitost jako na individuální a momentální trh okamžiku.

Zkušenosti společnosti MIBCON ukazují, že již dnes se každý pátý prodejce vážně zajímá o nákup technologií, které umožňují sestavovat nabídky zákazníkům zcela na míru.

Nejmladší spotřebitelská generace, mileniálové, je dokonce od prodejců vyžaduje.

Další články k tématům - eshop - konkurence - nákupy - obchod - omnichannel - retail - zákazník - Ondřej Dědina

Článek MIBCON a.s. ze dne 22. března 2019 - pátek

Další články od MIBCON a.s.

MIBCON Group zastřešuje holdingovou strukturu skupiny firem MIBCON

Implementace SAP eNeschopenka

Omnichannel vychází vstříc zákazníkům s nabídkami na míru

Konzultační společnost MIBCON DIMA rozšiřuje skupinu MIBCON

Chytré sklady pomáhají řešit nedostatek zaměstnanců v logistice

Ochrana soukromí a dat pro SAP

Podniková IT řešení s dvacetiletou historií

SAP Commerce seminář

20 let MIBCONU na trhu v oblasti podnikových IT řešení

Omnichannel je největším trendem v retail byznysu

Digitální transformace a strojové myšlení zvyšuje efektivitu výroby

Personalizované nabídky pro vánoční nákupy na míru

Nezastupitelná role SAP Hybris Commerce v moderní obchodní společnosti

Děčínské vývojové centrum mib:lab přispívá k regionálnímu rozvoji

Jak lépe poznat přání a potřeby zákazníků

Vývojové centrem mib:lab nabírá další zájemce o technické vzdělávání

Vývojové centrum mib:lab spolupracuje s absolventy a studenty technických škol v Děčíně

IT řešení pro řízení skladů a optimalizaci zásob pomáhá eshopům

Správa služebních cest v mobilu pro SAP uživatele

Kvalitní IT řešení pomáhá zajistit vysokou úroveň firemní bezpečnosti

IT odborníků je stále málo a poptávka po nich poroste

MIBCON získává nové kompetence v odvětví výrobních a projektově řízených firem

Dokonalé vyhodnocování výkonnosti prodeje v retailu

Big Data mění celý inovační proces

MobileIdea - soutěž o nejlepší nápad firemní mobilní aplikace