logo Microsoft s.r.o.

Microsoft představuje nové řešení Microsoft Dynamics Mobile a novinky v oblasti zákaznického servisu

Produkty Microsoft Dynamics byly nezávislou výzkumnou společností Forrester Research vyhodnoceny jako vedoucí řešení v oblasti podnikových aplikací určených pro malé a střední podniky.

Výsledky byly uveřejněny v říjnové zprávě nazvané "The Forrester Wave: Enterprise Apps Software Licensing And Pricing, Q4 2007", která porovnávala 12 nejznámějších dodavatelů podnikových aplikací s největším tržním podílem. Mezi hlavní kritéria hodnocení patřily zejména licenční a cenové podmínky stanovené pro daný segment trhu. Microsoft dále podle průzkumu figuruje i mezi třemi vedoucími dodavateli podnikových řešení určených pro velké podniky. Zde společnost Forrester ocenila zejména systém provizí, který je spojen s licencováním řešení určených pro segment velkých firem.

Závěry průzkumu byly prezentovány na říjnové mezinárodní konferenci Convergence 2007, která se letos již po druhé věnuje novinkám v oblasti podnikových aplikací Microsoft Dynamics. Na konferenci byl uveden na trh i zcela nový produkt Microsoft Dynamics Mobile, který rozšiřuje stávající možnosti řešení Microsoft Dynamics i na mobilní zařízení. Microsoft Dynamics Mobile bude dostupný od března 2008 a uživatelům umožní pokročilé a jednoduše použitelné propojení mobilních zařízení běžících na platformě Windows Mobile s podnikovými systémy Microsoft Dynamics. To uživatelům přinese další zvýšení produktivity práce, snížení firemních nákladů a současně přispěje k lepší informovanosti obchodních a technických specialistů pracujících mimo kancelář.

Nově představené mobilní řešení Microsoft Dynamics Mobile navazuje na červencové uvedení nástroje Microsoft Dynamics Development Tools. Partnerům společnosti Microsoft se tak nyní nabízí další možnost, jak vytvořit a rozvinout svá vlastní mobilní řešení pro produkty Microsoft Dynamics AX, CRM a NAV a další platformy.

Microsoft na konferenci dále představil novinky v oblasti zákaznické podpory a servisu pro produkty Microsoft Dynamics. Zákazníci používající řešení Microsoft Dynamics AX, CRM a NAV, tak nyní získávají díky tomuto novému programu „Business Ready Customer Care“ celou řadu výhod zahrnujících například informování partnerů o připravovaných novinkách až s ročním předstihem, rozšíření produktové podpory, a to až na dobu deseti let apod. Tento nový program jim tak podstatným způsobem usnadní nejen kontrolu nad používanými produkty, ale také plánování životního cyklu svých podnikových systémů. Současně zajistí zpřístupnění řešení rodiny Microsoft Dynamics podnikům všech velikostí.

Vybraní zákazníci budou mít dále prostřednictvím nového zákaznického portálu CustomerSource k dispozici také množství on-line nástrojů, včetně přístupu k on-line školením, produktovým dokumentacím, diskusním skupinám či k rozsáhlé informační a znalostní databázi.

Článek Microsoft s.r.o. ze dne 31. října 2007 - středa

Další články Microsoft s.r.o.

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou