share itpoint.cz

Efektivní správa a řízení požadavků s NAVERTICA HelpDesk

Webová aplikace HelpDesk od společnosti NAVERTICA pomáhá firemním uživatelům se správou a řízením požadavků v rámci specifických vnitropodnikových procesů. Běží na ASP.NET a je použitelná na počítačích i mobilních zařízeních.

Řešení je vyvinuto na základě vlastní aplikace, kterou NAVERTICA používá jako výkonný řídicí a statistický nástroj evidence a realizace požadavků na službu. Je tak obohaceno o bohaté zkušenosti z vlastního užívání v praxi.

HelpDesk je určen pro komunikaci externích či interních služeb. Při vývoji byly zohledněny požadavky na funkcionalitu - jak z pohledu poskytovatelé, tak externích zákazníků.

HelpDesk slouží k řízení požadavků ve všech oblastech, kde vystupuje dvě a více stran, mezi kterými existuje vztah zadavatel - řešitel. Zadavatel formuluje požadavky (tikety) na provedení úkolů, služeb (např. servis), nebo jiných druhů požadavků a předává je řešiteli k vyřízení. Aplikaci lze využít pro správu externích požadavků od zákazníků, případně i pro zpracování interních činností uvnitř společnosti.

Řešitelů jednoho požadavku může být více a komunikace mezi nimi při jeho plnění může být obsáhlejší. Proto aplikace umožňuje oddělit interní neveřejnou komunikaci při řešení požadavků u daného tiketu. Vše je tak na jednom místě a přitom zůstává přehledné i pro externího zákazníka, kterého zajímá především až výsledek procesu.

Výhodou HelpDesku je jeho webová platforma s podporou většiny běžně používaných webových prohlížečů. Tím je zajištěna dostupnost řešení nejen pro osobní počítače, ale také pro mobilní zařízení (tablet, chytrý telefon) bez nutnosti využívání jakékoliv další externí aplikace.

Filtrovaný přehled tiketů lze jednoduše a rychle exportovat do aplikace Microsoft Excel pro další zpracování. Přehledný datový model SQL databáze nabízí možnost tvorby pokročilých reportů a vyhodnocení prováděných služeb.

HelpDesk - klíčové vlastnosti:

  • výkonný řídicí a statistický nástroj pro evidenci a realizaci požadavků na službu (incidentů)
  • definice vlastního workflow procesu zpracování požadavků uživatelskou úpravou stavů
  • zachování historie průběhu řešení v jednotlivých tiketech z hlediska obsahu a času
  • podpora práce ve více jazycích (CZ, EN, DE) s možností rozšíření o další
  • rozdělení požadavků a činností do jednotlivých dílčích celků - tiketů
  • možnost sledování objemu odvedené práce v rámci interních úkolů
  • podpora dodržování služby SLA (Service level agreement)
  • interní i externí notifikace formou e-mailových zpráv
  • komfortní webová aplikace

Článek NAVERTICA a.s. ze dne 10. února 2016 - středa, čteno 1095x

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů
Další články NAVERTICA a.s.

Snadná správa uživatelských práv v Micro...

Novinky v Microsoft Dynamics NAV 2017 z ...

Vytěžování dat z dokumentů přímo do Micr...

Řešení pro týmovou spolupráci - Document...

Kamil Sáček získal opět prestižní oceněn...

Profesionální školení pro Microsoft Dyna...

Servis a práce v terénu s Dynamics CRM 2...

Optimalizace daní formou dvojích odpočtů...

NAVERTICA působí na trhu podnikových inf...

KBA-Grafitec efektivně řídí firemní doku...

Efektivní správa a řízení požadavků s NA...