share itpoint.cz

Co je nového v české verzi Dynamics NAV 2017

V české lokalizované verzi přináší Microsoft Dynamics NAV 2017 svým uživatelům mnoho změn a novinek. Jde mimo jiné i o EET funkcionality s odesíláním dat o každé hotovostní prodejní transakci.

Novinky v Dynamics NAV 2017 zohledňují aktuální českou legislativu a zvyklosti českých firem. V nové české verzi jsou také doplněny a zaktualizovány legislativní funkce EET a Intrastat CZ. České funkcionality byly sladěny se standardem - konkrétně funkcionality Cash Flow, Došlé doklady a Report Položky dokladu.

Jednoduší ovládání zákazníkovi přináší doplněné funkcionality Náhled účtování pro CZ doklady, Workflow pro schvalování CZ dokladů a funkce kopírování pokladních dokladů. Byla také vytvořena Správa certifikátů pro zabezpečení komunikace s externími systémy.

Hlavní novinky v české lokalizované verzi

Report 35 - Položky dokladu je dokumentací funkce Naviguj a byl doplněn tak, aby zahrnoval i tyto položky:

  • hlavička zaúčtovaného pokladního dokladu
  • hlavička vydaného plateb. příkazu
  • hlavička vydaného bank. výpisu
  • hlavička účtovaného zápočtu
  • položka oznámení prodejní zálohy
  • položka oznámení nákupní zálohy

Funkcionalita Intrastat byla upravena tak, aby byla v souladu s aktuální legislativou České republiky:

  • upraveno použití směnného kurzu

Funkcionalita Cash Flow byla rozšířena o možnost zahrnovat i prodejní a nákupní zálohy:

  • funkce Navrhni řádky sešitu cash flow byla doplněna o volby Prodejní zálohy a Nákupní zálohy

Funkcionalita Došlé doklady byla doplněna na CZ doklady:

  • Účtované zápočty
  • Prodejní zálohy
  • Nákupní zálohy
  • Zápočty

Doplnění funkcionality Workflow pro schvalování v:

  • Prodejních a nákupních zálohách
  • Bankovních výpisech a příkazech
  • Pokladních dokladech
  • Zápočtech

Doplnění funkce Náhled účtování do:

  • Prodejních a nákupních záloh
  • Pokladních dokladů
  • Zápočtů

Elektronická evidence tržeb -EET:

  • byla doplněna funkcionalita Elektronické evidence tržeb (EET), která umožňuje odesílání každé hotovostní prodejní transakce na státní správu
  • v okamžiku platby se automaticky odešle pomocí internetového spojení datová zpráva na server Finanční správy
  • server pošle zpět zprávu s jedinečným kódem, který je vytištěn na doklad zákazníkovi, provoz online i offline

Správa certifikátů:

  • Správa certifikátů je nový obecný modul pro správu bezpečnostních certifikátů sloužících pro komunikace a integrace s dalšími aplikacemi a webovými službami
  • Elektronická evidence tržeb (EET) využívá tento modul pro komunikaci se systémem Finanční správy

Pokladní doklady byly doplněny o funkci umožňující kopírování dokladů z existujících zaúčtovaných i nezaúčtovaných pokladních dokladů.

Článek NAVISYS s.r.o. ze dne 16. února 2017 - čtvrtek, čteno 312x

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů
Další články NAVISYS s.r.o.

Co je nového v české verzi Dynamics NAV ...

Co je nového v Dynamics NAV 2017

Pokročilé plánování výroby a zdrojů s Pl...

Oerlikon Balzers používá Microsoft Dynam...

Jet Professional 2017 pro pokročilý repo...

Akvizice Ortems společností Dassault Sys...

Optimalizace plánování výroby a zdrojů s...

NAVISYS certifikuje proces pro implement...

Firemní intranet Cofely na platformě Mic...

ERP Microsoft Dynamics NAV 2013 R2 řídí ...

ERP Microsoft Dynamics NAV 2015 řídí fin...

Tritón Pardubice upgraduje na ERP Micros...

Microsoft Dynamics NAV bude řídit klíčov...

Microsoft Dynamics NAV 2013 bude řídit d...

Microsoft Dynamics NAV 2013 řídí klíčové...

NAVISYS implementuje ERP Microsoft Dynam...