logo Navitec systems s.r.o.

Upgrade Dynamics NAV přinesl SSI SCHÄFER nejen novou verzi informačního systému

Na základě stanovených obchodních cílů proběhl upgrade informačního systému od Navitec systems ve zcela novém duchu. Klíčovým faktorem pro implementaci byla přesná procesní analýza, která odhalila další potřeby uživatelů.

Společnost SSI SCHÄFER používá informační systém Microsoft Dynamics NAV od roku 2011 . Za tu dobu byly v systému provedeny drobné programové úpravy, které zajistily uživatelům vyšší komfort pro řešení svých každodenních úkolů.

Cíle projektu, které vedení společnosti SSI SCHÄFER stanovilo, směřovali k optimalizaci procesů, pracovních postupů zvýšení efektivity práce a modernizace podnikového informačního systému. Na základě výstupů ze vstupní analýzy byla zjištěna nutnost rozšíření licence o Extended Pack - rozšířená funkčnost Microsoft Dynamics NAV.

Vzhledem k tomu, že společnost Microsoft zajišťuje účetní legislativu v rámci standardní řešení Microsoft Dynamics NAV rozhodlo projektové vedení o tzv. čistém upgradu a následném zapracování potřebných požadavků do cílového řešení. Výsledek tohoto opatření je, že původně naprogramované funkčnosti byly zaměněny za standardní, protože pokrývají požadovanou funkcionalitu. Nově byla do systému zapracována pokladna, importy a exporty dat z návazných systémů.

Použité produkty a technologie:

Klíčové moduly řešení:

Z analýzy požadavků uživatelů byla zjištěna potřeba procesní práce s podnikovým systémem. V rámci implementace byly maximálně využity funkce Role center, které nyní slouží uživatelům jako rozcestníky a výrazně zvyšují efektivitu jejich práce.

Navitec systems klade důraz na to, aby poskytla svým klientům maximum možností standardní funkcionality systému Microsoft Dynamics NAV a tak byla většina potřeb uživatelů vyřešena kvalitním a důsledným nastavením celého řešení.

Programových úprav bylo minimum, což zajistí společnosti SSI SCHÄFER jednodušší a hladší přechod na další verzi systému.

Nejdůležitější jsou informace

Paralelně při upgradu systému se provedla implementace a integrace business intelligence. Detailní analýza prokázala využití služby Microsoft SQL Server Reporting services jako ideální cestu k zajištění potřebných výstupů z Microsoft Dynamics NAV a návazných systémů.

Datový sklad je vybudovaný se zaměřením na konsolidace výstupů z jednotlivých firemních jednotek. Výstupy z datového skladu jsou zajištěny dynamickými reporty služby reporting services na firemním intranetu nebo automaticky předávány konkrétním uživatelům.

"Provádět implementaci podnikového systému za chodu firmy a přitom stále plnit požadavky zákazníků na 100% je nelehký úkol. Přes to se nám však podařilo, společně s pracovníky Navitec systems s.r.o. tyto cíle úspěšně splnit. Výhody nové verze podnikového systému spatřujeme v technologické vyspělosti, intuitivním ovládání a kvalitních výstupech pro strategické řízení společnosti," říká Ing. Karel Laube, obchodní ředitel společnosti SSI SCHÄFER.

O společnosti SSI SCHÄFER

SSI SCHÄFER je vedoucí dodavatel na trhu plánování a zavádění integrovaných logistických systémů a rovněž významný dodavatel moderních konceptů pro nakládání s odpady. V obou odvětvích nabízí inovativní řešení pro efektivní řízení intralogistiky z jednoho zdroje, po celém světě. SSI SCHÄFER je od svého založení vroce 1937 stále německou rodinnou firmou. S více než 50 pobočkami po celém světě je SSI SCHÄFER silným a spolehlivým partnerem.

Další články k tématům - analýza - CRM - Dynamics - finance - logistika - optimalizace - reporting - server - sklad - SQL - upgrade - výroba - workflow

Článek Navitec systems s.r.o. ze dne čtvrtek 11. února 2016

Další články od Navitec systems s.r.o.