logo itpoint.cz

Milan Švácha

Jednatel společnosti Casablanca INT

Milan Švácha - Casablanca INT s.r.o.logo Casablanca INT s.r.o.LinkedIn

Chtěl bych znovu podotknout, že celé záležitosti je nám skutečně velmi líto, byť se stala zaviněním třetí osoby, nicméně zasáhla naše zařízení a litujeme škod našich zákazníků i chápeme jejich rozhořčení. Proces náhrady všech ztrát je nyní v rukou pojišťoven a právníků, a proto jej ani při nejlepší vůli nelze nyní nějak blíže komentovat či dokonce přesně vyčíslit celkovou sumu.

Na vyčíslení škod a ušlých zisků jednotlivých konkrétních klientů, kteří byli touto situací zasaženi, s nimi osobně pracujeme, scházíme se a výsledky požadavků řešíme individuelně.

Otázka náhrady je však také otázkou privátní, mezi dvěma smluvními stranami, a proto ji nebudeme, a ani nám nepřísluší, řešit konkrétně na veřejnosti přes média či pomocí komentářů třetích stran.

Petr Šimpach

Obchodní ředitel společnosti Casablanca INT

Petr Šimpach - Casablanca INT s.r.o.logo Casablanca INT s.r.o.LinkedIn

Minulý týden bylo objednáno rozšíření technologie cloudového řešení BIG BLUE ONE. Návrh nové architektury infrastruktury je zajišťován ve spolupráci s dodavatelem datových a výpočetních komponentů, společností Hewlett-Packard, která v projektu působí od začátku jako hlavní partner. Kromě stávajícího sekundárního datového úložiště, tedy vznikne další technologicky plnohodnotné řešení, které bude pracovat jako 100% identická replika primárního datového pole.

Toto druhé primární pole bude umístěno v lokalitě Sitel, přičemž záložní sekundární pole s pomalejší možností obnovy dat nadále zůstává ve třetí nezávislé lokalitě. Provoz zákaznických služeb na cloudu BIG BLUE ONE bude tedy nově rozložen do tří nezávislých lokalit. Termín spuštění tohoto nového druhého primárního pole je předpokládán již 1.4. 2014

Tomáš Strašák

Obchodní ředitel Dial Telecom

Tomáš Strašák - Dial Telecom a.s.logo Dial Telecom a.s.LinkedIn

Projekt Bezpečná VLAN je skvělou ukázkou fungující kooperace společností, které si jinak na trhu více či méně konkurují. Celkové benefity této spolupráce pocítí nejen samotní provideři, firmy a instituce, ale i miliony běžných českých uživatelů Internetu.

Těm všem umožní Bezpečná VLAN přístup k službám na datové dálnici i v době mimořádných událostí.

Lenka Volfová

Head of Marketing společnosti CompuGroup Medical Česká republika

Lenka Volfová - CompuGroup Medical Česká republika s.r.o.logo CompuGroup Medical Česká republika s.r.o.

Při komunikaci s lékařem je pro Čechy klíčová zejména ochrana osobních dat. Online komunikaci by nejraději využili při kontaktu se svým praktickým lékařem. Pokud by měli možnost, nejčastěji by ji využívali pro objednání termínu návštěvy u lékaře.

Možnost podívat se online na výsledky vyšetření je zajímavá až pro 62 % Čechů. Šest z deseti by využilo také online objednání receptu na léky, které užívají dlouhodobě.

František Zeman

Generální ředitel společnosti Algotech

František Zeman - ALGOTECH, s.r.o.logo ALGOTECH, s.r.o.LinkedIn

Oblast telekomunikací se velice rychle rozvíjí a klade velké nároky na udržení aktuálního know-how. Toto je dlouhodobě silná stránka a velká konkurenční výhoda naší společnosti a je to také jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli spolupracovat s Katedrou telekomunikační techniky na FEL, ČVUT v Praze.

Sepětí akademického a podnikatelského sektoru je důležité. Samotní studenti pak mohou v rámci diplomových prací ukázat svůj zájem o danou oblast a ti nejlepší pak najít v naší společnosti další uplatnění.

Petr Kuchař

Vedoucí pracovní skupiny Elektronické standardy výměny dat ICT UNIE

Petr Kuchař - ICT UNIE o.s.logo ICT UNIE o.s.

Vzhledem ke koaliční smlouvě nastupující vlády lze v blízké době očekávat využití této technologie pro snížení administrativních nákladů ve veřejné správě a také její nasazení při placení fakturačních dokladů od velkých výstavců přímo v portálech jednotlivých bankovních domů. V tomto směru ICT UNIE intenzivně spolupracuje s Ministerstvem financí ČR a Českou bankovní asociací.

Ondřej Písek

Marketingový ředitel sdružení CZ.NIC

Ondřej Písek - CZ.NIC, z.s.p.o.logo CZ.NIC, z.s.p.o.LinkedIn

Z hlediska funkčnosti nejvíce změn zaznamenala homepage, které dominuje přehlednější menu spolu s hlavním rotujícím bannerem. Ten návštěvníky upozorňuje na největší přínosy mojeID pro uživatele, jimiž jsou bezpečné přihlašování do internetových služeb bez nutnosti pamatovat si desítky kombinací jména a hesla, snazší a rychlejší využívání nových služeb a plně uživatelsky řízený rozsah předávaných údajů.

Martina Setunská

Marketing manager společnosti Dial Telecom

Martina Setunská - PREMIER system, a.s.logo PREMIER system, a.s.LinkedIn

Jakožto dlouholetý zaměstnavatel v oboru IT a telekomunikací s potěšením sledujeme vzrůstající kvalitu uchazečů z řad čerstvých absolventů českých středních i vysokých škol. Poměr kvality poptávky nabídky se na trhu práce vyrovnává.

Kamil Juřík

Ředitel divize Learning Solutions Group společnosti WBI Systems

Kamil Juřík - WBI Systems a.s.logo WBI Systems a.s.LinkedIn

Jsme rádi, že jsme mohli vyjít vstříc zejména našim pražským zákazníkům a mohli otevřít zcela novou učebnu přímo v našem pražském Inovačním centru WBI Systems.

Milan Švácha

Jednatel společnosti Casablanca INT

Milan Švácha - Casablanca INT s.r.o.logo Casablanca INT s.r.o.LinkedIn

Jsme si naprosto a plně vědomi vážnosti nastalé situace, a chceme informovat nejen naše klienty, ale i širokou odbornou veřejnost, že celý tým společnosti Casablanca INT dělá v posledních 36 hodinách vše pro to, aby se provoz všech zasažených zařízení obnovil v co nejkratší realisticky možné době.

Prosíme ty klienty, jichž se situace týká, aby kontaktovali svého obchodníka, a chci je osobně ubezpečit, že jsme připraveni řešit jejich dočasnou ztrátu dat a způsobené provozní problémy vždy individuálně s co nejlepším přístupem.

Michal Mráz

Technický ředitel společnosti Casablanca INT

Michal Mráz - Casablanca INT s.r.o.logo Casablanca INT s.r.o.LinkedIn

Během dnešního dne se nám podařilo opravit primární datové úložiště, které bylo postiženo havárií. Zároveň jsme se snažili o obnovu části dat na primárním úložišti tak, abychom zkrátili dobu výpadku služeb dotčených havárií právě na tomto primárním úložišti. To se bohužel nepodařilo, a proto jsme přistoupili ke kroku kompletní obnovy zálohovaných dat ze sekundárního úložiště.

Jednotlivé služby budou nabíhat z tohoto sekundárního úložiště postupně, nicméně vzhledem k velkému objemu dat na tomto úložišti bude obnova dat nabíhat v horizontu 3 - 4 dnů. Je pravděpodobné, že první zákaznická data budou obnovena již ráno, následně pak budou postupně přibývat další během dne

125