logo NESS Czech s.r.o.

Ness soustřeďuje ve svých týmech stále více špičkových odborníků

Ness Technologies, Inc. pokračuje ve své strategii udržení tržního podílu a přijímá do svých týmů v České republice nové seniorní odborníky.

Jde zejména o divizi Public (veřejná správa), kam přicházejí David Mašín (35) a Dušan Hnilica (42), a divizi Management Consulting posilují Tomáš Slaboch (43) a Ladislav Steckerem (39). Pozadu nezůstává ani divize Finance, kterou nově přichází Miroslav Čížek (32).

"Ness zahájil transformaci již v minulém roce. Součástí byla změna struktury společnosti a s tím související změny," řekl Mirko Kalous, generální ředitel Ness Technologies v České republice, a dodal : "Výsledkem je příliv nových top manažerů a odborníků v posledních měsících do klíčových oblastí dalšího růstu. Jedná se především o oblasti, které našim zákazníkům přinášejí vysokou přidanou hodnotu."

Posílení tradičního sektoru veřejné správy

Dlouhodobě je strategickým oborem pro Ness veřejná správa. Společnost patří mezi přední dodavatele do tohoto sektoru již více než 15 let. Díky rostoucí poptávce Ness posiluje svůj tým Public o další seniorní odborníky.

Od května letošního roku pomůže dále rozvíjet aktivity divize Public i David Mašín (35), který se stal novým obchodním ředitelem pro oblast státní správy a samosprávy. David Mašín přichází ze společnosti AutoCont CZ, kde působil jako obchodní ředitel divize Enterprise Business Sales pro státní správu a samosprávu. Má osmiletou praxi v IT ve státní správě a samosprávě. Dlouhodobě se účastnil rozsáhlých a odborně náročných projektů pro Ministerstvo obrany, Ministerstvo dopravy, Letiště Praha s. p., nebo se přímo podílel na projektech souvisejících s českým předsednictvím EU. David Mašín bude rozvíjet především produkty a služby, ve kterých je Ness tradičně silný. Jedná se o oblasti registrů veřejné správy, archivaci, management obsahu, statistiku či zdravotnictví.

Druhým významným odborníkem s dlouholetou praxí v IT je Dušan Hnilica (42), který nastupuje na pozici Senior Local Sales Representative a přišel z firmy Your System. Ve společnosti Ness má od května na starosti prodej IT služeb do sektoru zdravotnictví, obrany a dalším zákazníkům veřejné správy.

Oblast manažerských konzultací roste

Již v minulém roce, v návaznosti na strategické změny a akvizice, začal Ness budovat vlastní divizi Management Consulting. Tato divize doplňuje nabídku společnosti Ness a zaměřuje se nejenom na snižování nákladů, ale především na zlepšení procesů, inovace a hledání nových obchodních modelů u zákazníků. Svým zaměřením přitom pokrývá všechny sektory, kterým se Ness věnuje.

Divizi Management Consulting vede na pozici ředitele Tomáš Slaboch (43), který přišel z vlastní společnosti. Svými dvacetiletými zkušenostmi z oboru IT a konzultantské činnosti zaštítil rozvoj služeb v oblasti Management Consultingu napříč celou společností Ness Technologies v České republice. Tomáš Slaboch rovněž spolupracuje s dalšími pobočkami v Evropě, kde se divize Management Consultingu také rozšiřují a budují.

Odbornost manažerských konzultací posílil i Ladislav Stecker (39), který do společnosti Ness přišel z firmy Microsoft a nastoupil na pozici Senior Consultant. Ladislav Stecker bude poskytovat nezávislý pohled a inovativní přístup pro segment energetických a výrobních společností (Utility & Manufacturing).

Divize financí zlepšuje podporu zákazníkům

I přes nelehkou situaci finančního sektoru lze nadále inovovat a zlepšovat efektivitu procesů. Ness k tomu svým zákazníkům výrazně napomáhá. Důležitou součástí pomoci je i vynikající a bezchybná podpora dodavatele při zavádění změn.

I proto do společnosti Ness nově nastoupil Miroslav Čížek (32) na pozici manažera zákaznického týmu (Customer Center Manager). Miroslav Čížek přišel ze společnosti Unicorn a je zodpovědný za vedení jednotky zákaznického týmu v Praze, řízení i rozvoj obchodních a realizačních aktivit vůči svěřené skupině zákazníků. Mezi ně patří například Česká spořitelna, GE Money či Škoda Auto. Cílem je posílit obchodní aktivity, dosáhnout spokojenosti svěřených zákazníků, požadovaných ekonomických ukazatelů a spokojenosti zaměstnanců pracujících pro zákaznický tým.

Článek NESS Czech s.r.o. ze dne 16. června 2009 - úterý

Další články od NESS Czech s.r.o.