logo OKsystem s.r.o.

Informační systém OKbase pomáhá v péči o zaměstnance supermarketů BILLA

OKsystem získal dalšího významného klienta - společnost BILLA, která provozuje v České republice přes 200 prodejen a zaměstnává kolem 9000 tisíc zaměstnanců. Celofiremní personální systém OKbase je určen personalistům, mzdovým účetním, manažerům i všem zaměstnancům.

BILLA, spol. s r.o. je jeden z nejrozsáhlejších obchodních řetězců z nadnárodní skupiny REWE požadoval nejen komplexní řešení, které by integrovalo jednotlivé personální a mzdové podnikové procesy, ale především osobní přístup dodavatele a otevřenost systému.

"Náš systém OKbase je určen pro podniky všech velikostí, od malých až po veliké s celorepublikovou působností, jako je právě BILLA. Zároveň se umíme přizpůsobit různým odvětvím podnikání - od výroby přes obchod a služby až po veřejnou správu. Naši zákazníci po nasazení našeho systému nejen výrazně ušetří na nákladech, ale hlavně zjednoduší a zefektivní řízení a administraci všech personálně mzdových procesů," říká Ing. Ivo Rosol, ředitel vývojové divize společnosti OKsystem.

Funkce OKbase je možné rozšiřovat pomocí volitelných modulů, jejichž funkčnost je uživatelům k dispozici okamžitě po zadání licenčního kódu, bez jakékoli dodatečné instalace.

Moduly OKbase:

Článek OKsystem s.r.o. ze dne 23. září 2014 - úterý

Další články OKsystem s.r.o.