logo OKsystem a.s.

Petr Panec - nový obchodní ředitel OKsystem

Petr Panec nastoupil na pozici obchodního ředitele společnosti OKsystem k 1.1. 2016. Má bohaté zkušenosti nejen z předchozího působení v obchodní divizi společnosti OKsystem, ale i z obdobné pozice ve společnosti ARCDATA PRAHA.

V pozici obchodního ředitele je Petr Panec zodpovědný za obchodní strategii firmy a vedení týmu obchodníků se zaměřením na prodej služeb v oblasti vývoje a implementace řešení založených na vlastních produktech pro oblasti správy dokumentů, informační bezpečnosti a řízení lidských zdrojů.

Petr Panec také dříve působil v roli IT projektanta a analytika ve veřejné správě. Vystudoval Fakultu přírodovědně-humanitní a pedagogickou na Technické univerzitě v Liberci a Přírodovědeckou fakultu na Univerzitě Palackého v Olomouci.

Petr Panec tak ve funkci obchodního ředitele vystřídal Janu Benákovou, která tuto pozici zastávala od ledna 2013.

Další články k tématům - bezpečnost - obchod - ředitel - strategie - Petr Panec - Jana Benáková

Článek OKsystem a.s. ze dne pátek 8. ledna 2016

Další články od OKsystem a.s.

Jak využít dotace na IT školení ze vzdělávacího programu Jsem v kurzu

Fresh IT konference představí trendy a nejdůležitější změny v IT

IT kurzy v rámci dotačního programu MPSV fungují a jsou skutečně pro každého

Webinář pro zájemce o školení a certifikace Cisco

Excel jako lehká varianta pro BI

Na FreshAI 2023 zaujmou nejen přednášky

Konference Fresh AI se zaměří na různé úhly pohledu na umělou inteligenci

Fresh IT 2017 - konference zaměřená na technologie Microsoft, Cisco a Linux

IS Sociální dávky pro MPSV zajišťuje OKsystem

Šifrovaná firemní komunikace jednoduše s mini serverem Babelbox

Babelnet - česká platforma pro šifrovanou firemní komunikaci

Nové technologie a trendy v biometrii a čipových kartách na květnové konferenci OKsystem

Petr Panec - nový obchodní ředitel OKsystem

Dynamický biometrický podpis má uplatnění pro libovolná odvětví

BABEL - firemní platforma pro šifrovanou mobilní komunikaci

OKsystem oceněn v soutěži Českých 100 Nejlepších 2014

OKbase pomáhá v péči o zaměstnance Ministerstva kultury

OKbase pomáhá v péči o zaměstnance TS Plzeň

Informační systém OKbase pomáhá v péči o zaměstnance supermarketů BILLA

IS OKbase pomáhá řídit personalistiku a docházku u výrobce lůžek LINET

Úspěšný sedmý ročník konference Smart Cards and Devices Forum 2014

Řízení lidských zdrojů v Contipro zajistí OKbase

Čipové karty pro Krajský úřad Moravskoslezského kraje dodá OKsystem

Nové termíny pro neformální snídaně s OKbase

Aktuálními trendy smart cards a smart devices

OKsystem úspěšně působí v USA

S OKbase máte vždy a všude přehled o docházce zaměstnanců

Docházka

Moderní docházkové systémy

OKsystem pro český eGovernment

OKstartLAB podporuje technologiskou spolupráci mezi USA a ČR

Jana Benáková: nová obchodní ředitelka OKsystem

Školící strředisko OKsystem: nejlepší investicí je do vzdělávání

První oficiální mobilní aplikaci pro IFF vytvořil OKsystem

OKsystem posiluje obchodní tým OKbase

Docházka: nástroj pro plánování a evidenci pracovní doby

Trendy v personálních systémech

OKadresy usnadní přechod na registr RUIAN

Úspěšný třetí ročník SmartCard Forum 2010

Čipové karety Gemalto .NET splňují nároky v prostředí Windows

OKsystem se podílí na řešení studie projektu KONCEPT pro NÚOV

Nabídka zaměstnání