logo Onlio, a.s.

Inovativní přístup k řízení a prosazování bezpečnostní politiky

Nejnovější aktualizace DMS systému pro centrální správu dokumentů eDoCat přináší jednodušší a efektivnější práci s oprávněními. eDoCat řeší centrální firemní správu elektronických dokumentů a řízení jejich oběhu pomocí workflow.

Aktualizace systému eDoCat reaguje na poptávku po dalším zdokonalení bezpečnostních mechanismů a přináší inovativní způsob řízení uživatelských oprávnění, díky kterému je řízení a prosazování bezpečnostních politik mnohem jednodušší a efektivnější.

Veškerá oprávnění uživatelů k přístupu ke složkám a dokumentům uloženým v DMS eDoCat lze nyní spravovat centrálně z jediného místa, a to z jednoho rozhraní nad celou složkovou strukturou a pro jednotlivé skupiny uživatelů.

Nechybí ani integrace s Active Directory nebo s některým z dalších obdobných systémů adresářových služeb.

"Všechny organizace pracují s dokumenty, které obsahují důvěrné a utajované informace. Musí tedy zajistit, aby k jednotlivým dokumentům měli přístup pouze ti uživatelé, kteří ho mít mají. Řízení z pohledu bezpečnosti by přitom mělo být nejen spolehlivé, ale také maximálně snadné a efektivní. A přesně to umožňuje náš inovativní přístup, který je součástí nejnovější aktualizace systému eDoCat. Velký důraz jsme kladli i na podporu centrálního řízení bezpečnosti a administrátoři tak mohou všechny související úkony provádět z jediného panelu, který nabízí globální přehled o nastaveních a přidělených právech," říká Pavel Nykl, obchodní ředitel společnosti Onlio.

Velkou výhodou, zejména pak ve větších firemních prostředích, je možnost oddělit práva administrátora systému eDoCat od obsahu. Jinými slovy - oprávnění správců lze nastavit tak, aby přístup k dokumentům vůbec neměli. Obdobně užitečné jsou i pokročilé možnosti reportování bezpečnostních nastavení, k dispozici jsou výstupy v grafické i textové podobě.

Výkonný a robustní systém pro podporu centrální správy dokumentů s řízením jejich oběhu pomocí workflow eDoCat postavila společnost Onlio na platformě Alfresco Community Edition a v první verzi jej představila v roce 2011.

Systém eDoCat nachází uplatnění u široké škály firemních zákazníků, kteří vedle špičkových funkcí vyžadují i vysokou míru bezpečnosti.

O kvalitách DMS systému eDoCat vhodného zejména pro malé a středně velké podniky a pro úřady i státní správu svědčí také celá řada získaných ocenění.

Mezi zákazníky využívající eDoCat patří například Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě, Alzheimer Centrum nebo Diakonie ČCE.

Další články k tématům - aktualizace - bezpečnost - centralizace - DMS - inovace - workflow - Pavel Nykl

Článek Onlio, a.s. ze dne pondělí 16. dubna 2018

Další články od Onlio, a.s.