logo PC HELP, a.s.

plusPortal pomáhá s plánováním pracovní doby a úkolů zaměstnanců

plusPortal je software pro podporu HR procesů ve středních a větších společnostech s využitím možností internetu. Podporuje činnosti, které vyžadují spolupráci více zaměstnanců - různá schvalování, předávání si úkolů, hlídání lhůt apod.

Stalo se vám někdy, že jste přišli do práce a zjistili, že nemáte koho poslat k zákazníkovi? Že váš zaměstnanec není v práci a vy nevíte proč? Že jste omylem schválili podřízenému dovolenou a teď vám chybí personální kapacita ve výrobě? Nebo že jste zapomněli potvrdit kolegovi požadavek na školení a termín pro přihlášení již vypršel?

Nikdo není neomylný a tak se takovéto situace občas přihodí. Zejména pokud je člověk dlouhodobě časově vytížený nebo když se nahromadí příliš mnoho požadavků právě v jednu chvíli. V takových případech mohou být pro člověka velkou oporou softwarové aplikace. Pro možnost plánování pracovní doby a vybraných zaměstnaneckých aktivit konkrétně modul Volno aplikace plusPortal od společnosti PC HELP, a.s.

Modul Volno

Modul Volno nabízí velké množství funkcí, uživatelsky lehce zvládnutelné variabilní nastavení i otevřené prostředí pro individuální zákaznické úpravy. Díky webovému prostředí je modul dostupný kdykoliv a odkudkoliv s internetovým připojením.

Jednotliví uživatelé se hlásí pod svým vlastním účtem a mají přidělená příslušná práva. Pro ty, kteří nemají možnost se přihlásit ze svého vlastního počítače (nebo mobilního zařízení), může být k dispozici např. společný terminál v prostorách výroby nebo u vstupu do objektu.

Praktické příklady využití modulu Volno:

Modul Volno je možné provozovat s dalšími moduly aplikace plusPortal (např. Vzdělávání, Pracovní cesty apod.) a je možné ho propojit s jinými libovolnými zdroji dat.

Kontakt pro dotazy:

Článek PC HELP, a.s. ze dne 11. března 2014 - úterý

Další články PC HELP, a.s.