logo itpoint.cz

Internetový marketing - počítačové kurzy

13.01. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 2950 Kč (Praha), 0 Kč (Brno), 0 EUR (Bratislava)
Naučte se využívat LinkedIn pro vaši značku. LinkedIn je teď hit. Profil na něm ostatně už máte. Na tomto školení se naučíte, jak na LinkedInu tvořit obsah, jak spravovat firemní stránky nebo jak dělat placené kampaně tak, aby byla vaše značka pořádně vidět. Zjistíte, že na LinkedInu je dnes přes 1,5 milionu Čechů a jejich počet stále roste. Že i LinkedIn může prodávat a vy s jeho pomocí můžete zaujmout nejen potenciální zaměstnance, ale třeba i vaše zákazníky. Je to prostě správná síť pro váš brand, nikoli jen rybníček pro HR specialisty.
20.01. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 3950 Kč (Praha), 0 Kč (Brno), 0 EUR (Bratislava)
Dostali jste na starost firemní stránky, blog i profil na Facebooku? Bez obav, to zvládnete! Ukážeme vám, jak přesvědčit běžného čtenáře, zvídavého novináře i algoritmus vyhledávače, že je váš obsah opravdu dobrý. Nejdůležitější zásady copywritingu, PR a sítí vás naučíme za 1 den.
27.01. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 3950 Kč (Praha), 0 Kč (Brno), 0 EUR (Bratislava)
SEO není jen optimalizace pro vyhledávače. SEO je především o tom, aby vás na internetu snadno našli lidé. Lidé stále preferují přirozené výsledky hledání. Na placenou reklamu reagují výrazně méně, díky „reklamní slepotě“ si jí mnohdy vůbec nevšimnou. A kvalitní web je víc než jen vizitka firmy. Kvalitní web totiž zaujme i vyhledávače. A ty vám pak budou přivádět zákazníky bez toho, abyste draze nakupovali reklamní prostor.
03.03. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 3950 Kč (Praha), 0 Kč (Brno), 0 EUR (Bratislava)
Na školení se naučíte jednoduše vyhodnocovat návštěvnost webu, efektivitu kampaní i marketingových investic. Dále si osvojíte technologické základy vzniku dat v Google Analytics a zjistíte, jaká jsou doporučená nastavení měření. Nebudeme vás nudit zbytečnou teorií, ale společně se budeme učit na reálných a praktických příkladech z agenturního i projektového prostředí. Zkušenosti, rady a tipy získáte od zkušeného marketingového manažera, který řídí jednotlivé dílčí kampaně i celé projekty.
09.03. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 3950 Kč (Praha), 0 Kč (Brno), 0 EUR (Bratislava)
Kurz je určený všem, kteří už vědí, co je Uživatel, Návštěva a že dobrý/zlý Bounce rate neexistuje :). Všechny data a informace budou vycházet z praktických příkladů a protože bez segmentace je opravdu náročné se hluboko ponořit do dat. Na školení si vysvětlíme, jak GA připočítává konverze k marketingovým kanálům. Pobavíme se, proč je last-click model v praxi těžko použitelný. Ukážeme si, jak pracovat s vlastními reporty, co jsou rozsahy a jak silná technika je segmentace. Kurz je určený všem, kteří už vědí, co je Uživatel, Návštěva a že dobrý/zlý Bounce rate neexistuje :).
30.03. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 3950 Kč (Praha), 3950 Kč (Brno), 170 EUR (Bratislava)
Základní nastavení vyhledávací nebo obsahové sítě je dobrý začátek, ale pro kvalitní výsledky je potřeba znát PPC více do hloubky. Většina uživatelů chodí na weby před objednávkou opakovaně, a proto vám ukážeme, jak je správně oslovovat v průběhu času.
05.04. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 3950 Kč (Praha), 0 Kč (Brno), 0 EUR (Bratislava)
Než dočtete tuto větu, přibyde jenom na Facebooku asi 10 000 obrázků. A to nemluvíme o statusech, videích, reklamách a dalších příspěvcích. Jak v té záplavě obsahu vyniknout? Naučíme vás, jak připravit působivé vizuály s údernými texty.
14.04. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 2950 Kč (Praha), 0 Kč (Brno), 0 EUR (Bratislava)
Firemní profil na Instagramu je dnes regulérní kanál online marketingu. A tak by se k němu mělo přistupovat. Zapomeňte na větu „Máme ho jen proto, že ho mají všichni okolo“ a řešte jeho správu strategicky a tak, aby vaše snažení mělo efekt.
19.04. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 4950 Kč (Praha), 0 Kč (Brno), 170 EUR (Bratislava)
Naučte se psát tak, aby vás milovali čtenáři i vyhledavače. Obsah je král. To ostatně tvrdil už Bill Gates. Na školení se naučíte, jak psát texty, které návštěvníky na váš web nejen přivedou, ale následně je i přesvědčí. Kvalitní, přínosný a relevantní obsah je dnes pro vyhledávače jedním z hlavních hodnotících parametrů. Dobře a poctivě napsaný text dokáže proměnit čtenáře v zákazníka a vás jako značku v jeho očích povýší na lovebrand. Správně napsaný text zkrátka přesvědčí a prodá.
26.04. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 3950 Kč (Praha), 3950 Kč (Brno), 170 EUR (Bratislava)
„Online marketing je základ. Pokud se vás ještě netýká, věřte, brzy bude.” Digitální marketing se mění. Díky nám se v něm zorientujete, pochopíte souvislosti a hlavně: Vyhodnotíte, zda jsou vaše aktivity účinné, a tedy úspěšné. Školení vás uvede do oblasti internetového marketingu a reklamy, a to komplexně. Zapomeňte na pouhý výčet nástrojů, společně se mrkneme, jak využít jejich synergie konkrétně pro vaše cíle. Podle záměru, přidané hodnoty vašeho produktu či služby a cílové skupiny vám pomůžeme stanovit, jak v online prostředí získávat zákazníky. A tak, aby se vám to vyplatilo.
08.06. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 4950 Kč (Praha), 0 Kč (Brno), 0 EUR (Bratislava)
PPC reklama patří k naprostým základům internetového marketingu. Přes placenou reklamu přivedete na váš web návštěvnost ve všech fázích nákupního cyklu. Velkou výhodou je, že je do posledního čísla měřitelná a jasně daná. Můžete vyhodnocovat její efektivitu a na výsledky nečekáte měsíce.
28.06. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 3950 Kč (Praha), 0 Kč (Brno), 0 EUR (Bratislava)
Branding je dlouhodobý proces, který spousta firem nechává na offline komunikaci. Přitom v online světě nenese menší váhu. Naopak. V záplavě reklam na internetu je důležité se odlišit a vytvořit ze své značky tzv. lovebrand.
29.06. 2022 (dnů = 1) - Katalogová cena: 4950 Kč (Praha), 0 Kč (Brno), 0 EUR (Bratislava)
Nenechte se ovládat sociálními sítěmi, pronikněte do jejích tajů, vyzrajte na algoritmus. A ovládejte vy je. Školení vám představí dostupné sociální sítě v České republice a poradí, které z nich a proč byste měli využívat. Skrz sociální sítě můžete oslovit přímo vaši cílovou skupinu a bavit se s ní o konkrétním produktu nebo službě. Protože, když budete vědět, jak je zaujmout a získat je na svou stranu, můžete zvýšit prodej a zároveň budovat lovebrand. Když budete se svými fanoušky dobře pracovat, vybudujete silný a zdravý vztah, kterým jen tak něco neotřese. Sociální sítě se neustále vyvíjí a my vás naučíme, jak ve svůj prospěch využít všechny změny. Protože někdy je potřeba vystoupit z vlastní bubliny a zjistit, jak by to šlo udělat jinak, lépe, efektivněji.