Telefónica pomáhá s orientací v digitálním světě a do prodejen od dubna 2012 zavádí O2 Guru - zaměstnance, jejichž úkolem je pomáhat a nadchnout lidi pro nové technologie. Předností O2 Guru je, že nemluví technickým jazykem a jsou schopni poradit opravdu každému.
Zájemcům na praktických příkladech 02 Guru ukazují, jak nové technologie mohou ulehčit život nebo jim přinést zajímavé výhody. Poskytnout radu však není jedinou úlohou O2 Guru. Všichni O2 Guru byli mimo jiné vyškoleni pro práci s handicapovanými zákazníky. Jsou připraveni jim pomoci najít takové nastavení mobilního telefonu, jež umožní, aby výhody nových technologií mohli vyzkoušet skutečně všichni.
Proč právě O2 Guru
Jak ukázal aktuální průzkum společnosti Datank, pouze pětina českých uživatelů využívá všech možností, které jim přístroje a aplikace nabízejí. Přitom téměř 40 procent dotázaných uvedlo, že již nyní používají chytré telefony, ale nejčastěji jen k telefonování či posílání SMS zpráv. Prodeje chytrých telefonů stále rostou, O2 očekává, že v roce 2012 budou tvořit až 75 % všech prodejů všech mobilních telefonů v České republice.
Tomuto trendu odpovídá i skladba dotazů, s nimiž se zákazníci obracejí na operátory. "Během posledního roku došlo k zdesetinásobení počtu dotazů v našich call centrech, jež se týkají chytrých telefonů, zejména nastavení internetu v mobilu či konfigurace MMS. Nejen to nás vedlo ke zjištění, že na českém trhu stále chybí odborníci, kteří by lidem pomohli a zároveň je inspirovali k využívání nových technologií. Chceme veřejnost přesvědčit, že O2 prodejny jsou jedinečným místem, kam si lidé mohou zajít pro radu nebo pomoc s nastavením přístroje nebo aplikace, kterou právě využívají", uvedl Jiří Dvorjančanský, ředitel Divize marketing společnosti Telefónica Czech Republic.
Právě proto se Telefónica Czech Republic rozhodla nabídnout O2 Guru na prodejnách. Společnost již nabízí O2 Guru na sociálních sítích, kde odpovídají na dotazy uživatelů Facebooku a Twitteru. Vedle toho existují O2 Guru videa, na kterých O2 Guru přehledně ukazují, jak nastavit nejpoužívanější služby mobilních technologií. Videa O2 Guru od loňského srpna již shlédlo přes 300000 uživatelů a O2 Guru na sociálních sítích již zodpověděli přes 25 tisíc dotazů.
Jak se sejít s O2 Guru
Zájemci o radu si mohou termín schůzky s O2 Guru v nejbližší prodejně předem rezervovat přes internet. Rezervace však nejsou povinné, stačí na prodejnu přijít a domluvit se rovnou na místě.
O2 Guru jsou již od začátku dubna 2012 k dispozici na třiačtyřiceti O2 prodejnách v celé České republice. Na začátku května přibude dalších osmdesát O2 Guru ve všech značkových a ve vybraných franšízových O2 prodejnách. Celkem jich tedy bude k dispozici 123.
"Všichni O2 Guru prošli náročným výběrovým řízením a důkladným školením. Dosavadní pozitivní reakce zákazníků z pilotního projektu nás ujistily, že s touto službou přicházíme v pravý čas", vysvětlil Jan Karas, ředitel pro retailové prodejní kanály společnosti Telefónica Czech Republic.
Článek Telefónica Czech Republic, a.s. ze dne středa 11. dubna 2012
Chytré telefony XIAOMI a příslušenství v nabídce O2
O2 Czech Republic se rozděluje na dvě samostatné firmy
O2 považuje žalobu Vodafonu za neoprávněnou a nedůvodnou
4G LTE internet v Karlových Varech
Mobilní internet 4G LTE O2 rozšiřuje do dalších měst a regionů
LTE v mobilu je součástí všech stávajících datových tarifů O2
O2 se zapojuje do projektu Bezpečná VLAN
NFC platby GE Money Bank a O2 umožní nahrát až tři platební karty na SIM kartu
O2 zavádí vlastnoruční digitální podpis
Telefónica získala spektrum k budování sítě LTE na celém území ČR
Extra výhodné Vánoce pro zákazníky O2
Nejrychlejší mobilní síť LTE v Brně
Tablet Samsung Galaxy Tab 2.0 a Mobilní internet M jen za 297 Kč měsíčně
S tarifem NA!VÝBĚR volání do O2 za 1,90 Kč
eCall okamžitě přivolá pomoc po dopravní nehodě
Samoobsluha MojeO2.cz je používanější než volání na infolinku
Přímá pomoc O2 pro obyvatele zasažené povodní
Telefónica pomáhá postiženým povodní finanční sbírkou i pomocí zaměstnanců
MojeO2.cz internetová samoobsluha pro firemní zákazníky
Neomezené volání pro předplacené karty O2
Nové FREE O2 tarify pro rezidentní zákazníky
MojeO2.cz jako aplikace pro chytré telefony
HTC One se sluchátky Beats Audio
Vyšší FUP i rychlost po překročení limitu pro mobilní internet O2
S tarifem NA!DLOUHO voláte v síti O2 za 0 Kč po první minutě hovoru
Telefonie v LTE síti Telefónica
Telefónica spouští NFC platby pro širokou veřejnost
Zvýhodnění pro tarify O2 Chytrý Neon
Volání bez hranic i pro zákazníky s předplacenou O2 kartou
Wayra podpoří inovativní technologické projekty a pomůže s uplatněním na trhu
BLESKmobil: brandovaný operátor snadno a rychle
Chytré telefony jsou stále více dostupné
Vánoční předplacená O2 karta pro dlouhodobé hovory
Virtuální operátor BLESKmobil v GSM síti O2
Telefonní automaty nám slouží už 130 let
E-mail a Navigace a e-mail: nové datové tarify O2
O2 Guru úspěšně pomáhají zákazníkům
S O2 V zahraničí máte dokonalý přehled o cenách roamingu
Ocenění Cisco Partner of The Year 2012 pro Telefónica Czech Republic
Videokonzultant pro podporu prodeje na dálku
Nové O2 vyúčtování bude jednoduché a přehledné
S tarifem O2 Na!Dlouho voláte v síti O2 po druhé minutě zdarma