PREMIER system se v prvním pololetí 2014 stal jedním z lídrů mezi českými dodavateli IS pro účetní firmy. Celkově jej využívají již stovky účetních firem a daňových poradců.
Ekonomický informační systém PREMIER zaznamenal v prvním pololetí 2014 úspěchy mezi novými uživateli z řad účetních firem i živnostníků v oboru účetnictví a daňového poradenství. Od začátku letošního roku přibyly v portfoliu desítky zákazníků z této oblasti a ERP systém PREMIER se tak stal jedním z preferovaných dodavatelů SW pro vedení účetnictví. Většinu zákazníků získává PREMIER system na základě osobního doporučení obchodních partnerů.
ERP systém PREMIER plně vyhovuje specifickým požadavkům účetních firem jako je přehlednost práce s již uzavřenými účetními obdobími, odborné znalosti účetnictví na straně programátorů ERP systému, rychlou implementaci, která nenaruší každodenní fungování firmy, nebo pokročilý outsourcing a vzdálený přístup pro snadnou výměnu dokladů.
Díky těmto vlastnostem se společnosti daří každoročně navyšovat portfolio zákazníků z této oblasti. Jejich celkový počet dosáhl ke konci prvního pololetí 2014 řádu stovek a PREMIER system se tak zařadil mezi nejvyhledávanější dodavatele softwarových řešení pro účetní firmy.
Velká část nově získaných zákazníků přichází na základě pozitivních zkušeností se systémem PREMIER a osobního doporučení jejich obchodních partnerů.
Významný klient AZ CREDIT s.r.o.
PREMIER system zabodoval například i u AZ CREDIT s.r.o., účetní kanceláře, která poskytuje daňové a účetní poradenství, vedení účetnictví, daňové evidence a zpracování mezd v Královehradeckém a Pardubickém kraji a v Praze.
Před zavedením ERP PREMIER využívala společnost několik různých programů (lokální účetní SW, mzdový SW a SW pro daňová přiznání). Potýkala se s nedostatečnou softwarovou podporou a nepružnými reakcemi dodavatele IS na legislativní změny a jejich zapracování do systému.
Konsolidace softwarové podpory do jediného systému zaměstnancům značně usnadnila a zrychlila práci a omezila možnost vzniku chyb při exportech dat mezi různými programy.
Vývojáři ERP systému PREMIER rovněž poskyují průběžný update programu, který okamžitě reaguje na novou legislativu v oboru.
Článek PREMIER system, a.s. ze dne úterý 9. září 2014
Nová verze ERP PREMIER pro rok 2015
ERP systém PREMIER využívají již stovky účetních firem
Docházkový systém pro ERP PREMIER
Nové funkce ERP PREMIER pro skladové hospodářství
Ručení plateb DPH - inspirujte se na Slovensku
Pracovní pozice a vývoj mezd v IT oborech
Inovace ERP PREMIER system X5 zrychlují práci
ERP PREMIER system X5 přináší přes sto vylepšení
Outsourcing ERP pomáhá šetřit náklady na IT zaměstnance
QR platby v ERP systémech zlepšuje finanční toky stavebních a technologických firem
Nespolehlivých plátců DPH je oficiálně zatím jen pár desítek
Outsourcing ERP systému PREMIER pomáhá živnostníkům i velkým firmám
Snadné QR platby s ERP PREMIER
Účetní firmy vyžadují od ERP systémů rychlost při zapracování legislativních změn
Nové účetní a daňové doklady ERP PREMIER
ERP PREMIER prověří účty i plátce DPH
ERP PREMIER hlídá platební morálku DPH obchodních partnerů
ERP PREMIER hlídá kredibilitu obchodních partnerů
ERP PREMIER dává svobodu při tvorbě controllingových výkazů
ERP systém PREMIER má již 3500 uživatelů
ERP PREMIER system představuje funkci POS dotykové ovládání