logo PREMIER system, a.s.

ERP PREMIER s podporou pro mobilní zařízení

ERP informační systém PREMIER představuje novou verzi X4.2, která přináší podporu chytrých telefonů, tabletů a dotykových ultrabooků. Nová verze ERP systému bude pro zákazníky dostupná již začátkem prosince 2012.

PREMIER system je komplexní informační a ekonomický software (ERP system) pro řízení menších, středních a středně velkých firem. Technologicky vyspělé produkty Premier system nabízí komfortní pokrytí všech firemních procesů, rychlou dostupnost a bezpečnost dat, stabilitu, otevřenost a dokonalý přehled o firmě.

Nabídka modulů PREMIER system pokrývá všechny firemní agendy (ekonomické, skladové-obchodní, marketingové, administrativní, personální, výrobně-technické) a ve spojení s nástavbovými moduly a specializovanými řešeními vytváří kompaktní celek vhodný pro téměř jakýkoliv obor a typ firmy.

Moderní a přehledné uživatelské rozhraní

Nejen líbivý, ale také funkční - přesně takový by měl být moderní design. V souladu s těmito požadavky nová verze PREMIER system přináší alternativní vzhled uživatelského rozhraní. Všechny požadované funkce a moduly jsou v něm dostupné z přehledně členěného hlavního menu sestaveného z barevně odlišených dlaždic.

Prostředí PREMIER system tak bude na první pohled povědomé všem uživatelům operačního systému Windows 8. Přehlednou práci se systémem zajistí také možnost zobrazení pouze těch modulů a funkcí, které daný zaměstnanec ke své práci běžně využívá. Tlačítka s přístupy do ostatních funkcí jim nebudou na ploše zbytečně překážet.

Rozhraní se velmi pohodlně ovládá na chytrých telefonech, tabletech a dalších dotykových zařízeních. Dlaždice jsou větší a od sebe navzájem více oddělené než standardní tlačítka. Spolu s vektorovou grafikou systému, která se přizpůsobí všem velikostem obrazovky smartphonů a tabletů, nyní nabízí PREMIER pro uživatele moderních mobilních zařízení jedno z nejlepších řešení na trhu ERP systémů.

Obchodní partner v insolvenci

Další užitečnou funkcí PREMIER systém verze X4.2 je automatické upozornění na insolvenci obchodního partnera. Při pořizování faktury probíhá na pozadí automatický test solventnosti vyhledáváním v insolvenčním rejstříku a v případě potřeby uživatele upozorní skrze výstražnou hlášku. Barevná výstraha insolvence se následně objeví na kartě obchodního partnera i ve všech jeho dokladech v systému.

Prodeje na dosah prstu

K maximálnímu zjednodušení práce zaměstnanců prodeje a skladu slouží nový způsob ovládání modulu Sklad. To plně podporuje moderní dotyková zařízení, díky kterým lze do systému zadávat výdejky, příjemky a pokladní doklady přímo v terénu.

Rozumí si také s plně automatizovaným zadáváním dat skrze čtečky čárových kódů. Skladové zásoby se aktualizují v reálném čase a odpovědní zaměstnanci tak mají důležité informace vždy čerstvé. Praktické je rovněž automatické zálohování rozpracovaných zakázek bez nutnosti ukládání.

Systém si tak snadno poradí s výpadky proudu nebo prázdnou baterií. Modul lze také lze snadno kustomizovat jako klasický pokladní systém pro terminály v pohostinství.

Další funkce nové verze systému PREMIER X4.2:

Jiří Sonek, obchodní ředitel PREMIER system a.s., k nové verzi systému dodává: "Hlavní změny, které jsme pro naše zákazníky připravili, se týkají přizpůsobení ovládání systému PREMIER pro dotykové obrazovky. Obliba chytrých mobilních zařízení ve firmách závratně stoupá a klienti se přejí mít k podnikovým datům přístup kdykoliv a odkudkoliv. Troufám si říci, že s příchodem nové verze PREMIER system dostanou v tomto ohledu jedno z nejdokonalejších firemních řešení na trhu. Vylepšili a přidali jsme ale řadu dalších funkcí a jako každým rokem se i letos těšíme na zpětnou vazbu našich klientů. Evoluce PREMIER system vychází právě z jejich potřeb a zkušeností s každodenní prací s ním."

Článek PREMIER system, a.s. ze dne 23. listopadu 2012 - pátek

Další články PREMIER system, a.s.

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů