logo SAP ČR,spol. s r.o.

ČEZ certifikoval kompetenční centrum SAP

Skupina ČEZ úspěšně certifikovala své Kompetenční centrum SAP (CCoE), které poskytuje podporu celkem 9000 uživatelů v celé Skupině ČEZ. SAP kompetenční centrum je co do počtu obsluhovaných uživatelů největším v regionu střední a východní Evropy.

Srdcem Kompetenčního centra je platforma SAP Solution Manager, která umožňuje průběžně sledovat provoz systému a provádět analýzy, na jejichž základě dochází k optimalizaci vnitřních procesů. Výsledkem je neustálý soulad informačního systému s provozními potřebami podniku a v neposlední řadě i spokojenější zaměstnanci.

Kompetenční centrum Skupiny ČEZ je výjimečné rozsahem podporované infrastruktury, stupněm integrace i objemem dat zpracovávaných v SAP systémech. Certifikace je završením úsilí pracovníků Kompetenčního centra, podpořeného dodávkou služeb SAP AGS MaxAttention.

Provozovatelem Kompetenčního centra je společnost ČEZ ICT Services, a. s., která je zároveň poskytovatelem ICT služeb ve Skupině ČEZ. Na certifikaci centra spolupracovala se SAP AGS, organizační jednotkou SAP Active Global Support, která zákazníkům zprostředkovává rozsáhlou vědomostní bázi, přístup ke standardům a best practices.

Díky této spolupráci bylo v rámci kontraktu SAP MaxAttention dosaženo významného rozšíření využití servisní a podpůrné platformy SAP Solution Manager. Pro ČEZ ICT Services, a. s. byly podstatné zejména aktivace scénářů pro technický a procesní monitoring, provozní optimalizaci, řízení testování a projektový management. Dále bylo dosaženo významné integrace s produkty třetích stran, které Kompetenční centrum využívá pro podporu aplikací.

"Využitím platformy SAP Solution Manager v uvedených scénářích dosáhneme provozních úspor, zlepšení synchronizace provozních požadavků s projekty a optimálního využití lidských zdrojů," uvedl Ondřej Jaroš, zástupce managementu ČEZ ICT Services, a. s., zodpovědný za řízení Kompetenčního centra.

SAP AGS a ČEZ ICT Services, a.s. plánují v rámci kontraktu SAP MaxAttention pokračování spolupráce v uvedené oblasti s využitím implementace metodologie Application Lifecycle Management (ALM).

Další články k tématům - AGS - ALM - CCoE - ČEZ - ICT - MaxAttention - monitoring - Ondřej Jaroš

Článek SAP ČR,spol. s r.o. ze dne 26. ledna 2011 - středa

Další články od SAP ČR,spol. s r.o.