logo SAP ČR,spol. s r.o.

Zájem o cloudové služby i počet zákazníků SAP S/4HANA roste

Podle finančních výsledků za rok 2018 zaznamenaly největší zvýšení cloudové služby s 30% nárůstem a příjmy v hodnotě 4,99 mld. eur. Počet zákazníků využívajících řešení SAP S/4HANA meziročně vzrostl o třetinu na 10500, což je o 33% více než v předchozím roce.

Společnost SAP oznámila předběžné finanční výsledky za uplynulý kalendářní rok - příjmy z nově uzavřených cloudových i softwarových partnerství meziročně vzrostly o 1%, celkové příjmy činily 24,71 mld. eur (IFRS). Celkové příjmy z cloudových služeb vzrostly o 30%, nově uzavřená cloudová a softwarová partnerství o 14%.

Jen v posledním čtvrtletí 2018 byl nárůst zákazníků SAP S/4HANA dokonce 40%, řešení nadále adoptují globální společnosti, jako je např. Nestlé, Infosys, Hilti nebo Haribo. Stále více zákazníků také používá řešení SAP S/4HANA v cloudu, včetně Sonos nebo Hitachi High Technologies.

"I čeští zákazníci vnímají výhody, které jim nabízí nejen řešení SAP S/4HANA či přechod do cloudu, ale celý náš koncept inteligentního podnikání. Povedlo se nám rozšířit řady našich zákazníků především v oblasti řízení lidských zdrojů, což odráží situaci na trhu s talenty a požadavky firem na fungující HR služby, stejně jako na zabezpečení dat v souladu s důležitými regulacemi, jako je GDPR. Například světově úspěšná společnost FOXCONN CZ nasadila řešení SAP SuccessFactors s cílem vybudovat organizaci pro sdílené HR a mobilní služby pro několik tisíc zaměstnanců," říká Hana Součková, generální ředitelka SAP ČR.

Úspěšná jsou i další řešení včetně portfolia pro IoT a strojové učení SAP Leonardo nebo řešení pro řízení lidského kapitálu SAP SuccessFactors, které je nyní lokalizováno pro 94 zemí.

Klíčové řešení SAP SuccessFactors Employee Central má nyní více než 3000 zákazníků včetně společností Volkswagen, Volvo, Yahoo Japan a města Zürich.

V oblasti zákaznické zkušenosti, kde SAP představil SAP C/4HANA, vzrostl zisk meziročně o 52% na 349 milionů eur.

"V roce 2018 jsme splnili či přesáhli finanční výhledy. S akvizicí analytické společnosti Qualtrics rozšiřujeme naše portfolio v oblasti řízení vztahů se zákazníky s cílem dále vylepšovat zákaznickou zkušenost. V naší inovativní strategii budeme pokračovat," komentuje globální výsledky SAP Bill McDermott, CEO SAP.

Článek SAP ČR,spol. s r.o. ze dne 31. ledna 2019 - čtvrtek

Další články od SAP ČR,spol. s r.o.