logo SAP ČR,spol. s r.o.

ERP SAP s podporou eNeschopenka pro elektronickou komunikaci s ČSSZ

Upgrade ERP SAP reauguje na legislativní změnu, která od 1. 1. 2020 ukládá zaměstnavatelům a lékařům povinnost povinnost zasílat České správě sociálního zabezpečení v elektronické podobě informace o pracovní neschopence. Pro všechny zájemce o tuto tématiku je na středu 13. 11. 2019 připraven odborný webinář.

eNeschopenka je jedním z prvních projektů elektronizace české státní správy. Z tohoto důvodu ČSSZ upravila příslušné reporty a zavádí nové formuláře o ukončení pracovní neschopnosti, přehledu o výši pojistného či přílohu žádosti o dávku.

Elektronické zpracování zjednoduší předávání informací mezi několika stranami - nemocnými v dočasné pracovní neschopnosti, ČSSZ, lékaři a zaměstnavateli.

Jak si s touto novinkou mohou zaměstnavatelé poradit

Pro stávající SAP zákazníky jsou připraveny 2 scénáře:

Webinář eNeschopenka

Rádi byste se připravili co nejlépe na novou povinnost? Přijměte pozvání na webinář, na kterém vám představíme možnosti fungování procesu elektronické komunikace s ČSSZ, objasníme vám obě varianty, představíme řešení SAP Cloud Platform integration (SCPI) a zodpovíme všechny vaše dotazy.

Webinář se uskuteční ve středu 13. 11. 2019 od 14:00 hod.

eNeschopenka - automatizovaná komunikace

Pro plně automatizovanou komunikaci lze využít platformu SAP Cloud Platform Integration, která splňuje potřeby a požadavky na práci s citlivými daty. Tato platforma umožňuje propojení komunikace mezi obchodními subjekty a státní správou (tzv. business to government komunikace).

V tuto chvíli je řešení využíváno i v mnoha dalších státech Evropské unie, například ve Finsku nebo Maďarsku. SCPI také nabízí možnost připojit plánované projekty elektronické komunikace s ČSSZ a dalšími úřady státní správy.

Od 1. 11. 2019 je uvolněna testovacího verze provozu eNeschopenky v rámci balíčku v SAP SCPI.

Článek SAP ČR,spol. s r.o. ze dne 5. listopadu 2019 - úterý

Další články od SAP ČR,spol. s r.o.