logo SAP ČR,spol. s r.o.

Efektivní řízení kontaktu se zákazníky s podporou nové generace SAP Customer Data Platform

Nová generace platformy SAP Customer Data Platform pomáhá podnikům definovat zákaznickou zkušenost napříč všemi odděleními - prodej - marketing - služby. Podporuje personalizaci a umožňuje rozpoznat konkrétního zákazníka při každé jeho interakci bez ohledu na právě použitý komunikační kanál.

"SAP Customer Data Platform otevírá zcela nové příležitosti pro využívání a sjednocování zákaznických dat. Je to pokročilé podnikové řešení, které umožňuje poskytovat skutečně personalizovanou zákaznickou zkušenost. Z anonymních uživatelů se tak stávají známí zákazníci, s jejichž informacemi je zacházeno v souladu s regulačními požadavky, a jejichž loajalita vůči značce roste," říká Bob Stutz, prezident SAP Customer Experience.

Řešení SAP Customer Data Platform (SAP CDP) umožní firmám využít data o zákaznících v širším kontextu, včetně zapojení oddělení prodeje a zákaznických služeb.

Efektivní řízení kontaktu se zákazníky zvyšuje jejich loajalitu ke značce a přináší firmám konkurenční výhodu, díky níž se odliší od jiných dodavatelů.

Novou generaci platformy SAP Customer Data Platform představila společnost SAP na virtuální konferenci SAP Customer Experience LIVE.

Hlavní přednosti SAP Customer Data Platform:

Článek SAP ČR,spol. s r.o. ze dne 19. října 2020 - pondělí

Další články od SAP ČR,spol. s r.o.

Efektivní řízení kontaktu se zákazníky s podporou nové generace SAP Customer Data Platform

SAP pomáhá snižovat dopady koronavirové krize

Digitální vzdělávání mladých s podporou SAP iniciativy Meet and Code 2020

Nové funkce SAP Business Technology Platform

Strategie SAP pro ekosystém dodavatelských řetězců

Lepší plánování podnikových zdrojů se SAP S/4HANA Cloud 2005

Ladislav Kučera v čele vedení HR týmu SAP ČR

Martin Janáček ze SAP Labs ČR viceprezidentem pro globální tým AIS

SAP vzdělávací iniciativa poskytuje bezplatnou digitální výuku

Bezplatná SAP řešení pomáhají v boji s pandemií koronaviru

Garance podpory a inovací SAP S/4HANA pro dalších 20 let

SAP opět posiluje v oblasti cloudových služeb

SAP S/4HANA urychluje digitalizaci procesů Deutsche Telekom

Vzdělávání mladých programátorů s podporou SAP iniciativy Meet and Code

ERP SAP s podporou eNeschopenka pro elektronickou komunikaci s ČSSZ

Projekt Embrace urychlí implementaci cloudových SAP řešení na platformě Azure

SAP S/4HANA Public Cloud s lokalizací pro český trh

Partnerství SAP a UNICEF pomáhá mladým lidem ze znevýhodněných komunit

Meet and Code - digitální vzdělávání pro děti a mládež s finanční podporou SAP

Rozšíření podnikových aplikací s podporou SAP Leonardo IoT

Zájem o cloudové služby i počet zákazníků SAP S/4HANA roste

SAP Labs Brno se podílí na vývoji globálních IT řešení

Core HR řešení v cloudu pro personalistiku FOXCONN CZ

Vzdělávání mladých programátorů s podporou SAP

Nové možnosti strojového učení a analytiky v portfoliu SAP Leonardo

Ochrana osobních údajů je pro SAP hlavní prioritou

Digitalizace personální agendy

Ženský tenis pohledem datové analýzy

Nabídka zaměstnání SAP ČR,spol. s r.o.