logo SAP ČR,spol. s r.o.

SAP opět posiluje v oblasti cloudových služeb

Podle finančních výsledků roku 2019 zaznamenal SAP nárůst implementací svého klíčového řešení SAP S/4HANA - on-premise i cloud, který je pro SAP dlouhodobou prioritou a pokrývá řešení pro řízení lidských zdrojů, nákup, obchod, marketing i řízení výrobních podniků. Cloudové služby vzrostly o 39% s celkovými příjmy 6,93 mld. eur (IFRS). U cloudových objednávek došlo k navýšení na 25%.

Příjmy z nově uzavřených cloudových i softwarových partnerství meziročně vzrostly o10 %, celkové příjmy společnosti činily 27,55 mld. eur (IFRS). Počet zákazníků klíčového řešení SAP S/4HANA vzrostl o 24% na více než 13800.

"Naše strategie je být společností zaměřenou na řízení zkušeností poháněnou inteligentním podnikáním. Stále více zákazníků se obrací na společnosti SAP a Qualtrics, aby jim pomohly uzavřít zkušenostní propast. Rovněž vidíme zvyšující se adopci řešení nové generace S/4HANA jako nedílné součásti inteligentního podniku, a to ve všech modelech jeho nasazení," říká Christian Klein, generální ředitel společnosti SAP.

Akvizice analytické společnosti Qualtrics na konci roku 2018 spolu s rozsáhlým globálním restrukturalizačním programem dle očekávání snížila provozní zisk oproti předešlému roku o 21% (IFRS). Společnost Qualtrics přinesla SAP orientaci na oblast řízení zkušeností (XM).

Ve více než 25 odvětví Qualtrics pomáhá vylepšovat čtyři základy úspěšného podnikání:

Více než 11450 zákazníků, mezi nimiž je například Volkswagen Group Australia, Under Armour, ExxonMobil, JPMorgan Chase, Allianz SE nebo Samsung Group, svěřilo vylepšení oblasti zkušenosti právě Qualtrics.

Také klíčové řešení SAP S/4HANA zaznamenalo růst, a to jak v on-prem verzi, tak i v cloudu. Mezi nové zákazníky patří například Zalando, E.ON, Decathlon nebo Ford Motor Group.

Úspěšné jsou i další produkty včetně řešení pro řízení lidského kapitálu založeném na zkušenosti (SuccessFactors), technologické platformy SAP Cloud Platform, či řešení zaměřené na sběr a analýzu dat jako SAP Data Warehouse Cloud nebo SAP Analytics Cloud.

Také oblast zákaznické zkušenosti, SAP C/4HANA, získala nové zákazníky, například Royal Dutch Shell, Chevron nebo Aldo Group.

Priority SAP v České republice

"V roce 2019 jsme se zaměřili na tři klíčové oblasti se strategickým významem pro rozvoj našich zákazníků - na podporu stávajících zákazníků při přechodu na nejmodernější podnikový systém SAP S/4HANA, uvádění cloudových inovací a rozšiřování naší zákaznické báze. V každé ze zmíněných priorit se nám povedlo dosáhnout významných úspěchů. V oblasti přechodu na SAP S/4HANA se jednalo o kombinaci nových implementací a migrací. Potvrdilo se, že společně s našimi partnery dokážeme reagovat na poptávku českých zákazníků, přestože zájem o modernizaci ERP systémů byl největší v celé střední Evropě. Cloud je pro nás dlouhodobou prioritou. Dnes máme lokální zákazníky pokrývající všechna dostupná cloudová řešení - řízení lidských zdrojů, nákup, obchod, marketing nebo řízení výrobních podniků. Široké portfolio SAP jsme minulý rok obohatili akvizicí společnosti Qualtrics o oblast experience managementu. Jedná se o mimořádně rychle rostoucí IT oblast, která doplňuje silnou část SAP v oblasti provozních dat o schopnost propojení se zkušeností. Pro zákazníky se tak otevírají nové možnosti. Už v minulém roce toto téma velmi rezonovalo, i v letošním roce je to naše priorita," říká Hana Součková, generální ředitelka společnosti SAP ČR.

Společnost SAP má v České republice více než 2100 kvalifikovaných zaměstnanců a je významným hráčem na poli propojování technologií a společenské odpovědnosti.

Jedním z mnoha projektů je například iniciativa Meet and Code, v rámci které zaměstnanci letos proškolili 412 dětí a mládeže z celé České republiky.

Další články k tématům - 4HANA - akvizice - cloud - ERP - Qualtrics - zaměstnanci - Christian Klein - Hana Součková

Článek SAP ČR,spol. s r.o. ze dne 30. ledna 2020 - čtvrtek

Další články od SAP ČR,spol. s r.o.

Efektivní řízení kontaktu se zákazníky s podporou nové generace SAP Customer Data Platform

SAP pomáhá snižovat dopady koronavirové krize

Digitální vzdělávání mladých s podporou SAP iniciativy Meet and Code 2020

Nové funkce SAP Business Technology Platform

Strategie SAP pro ekosystém dodavatelských řetězců

Lepší plánování podnikových zdrojů se SAP S/4HANA Cloud 2005

Ladislav Kučera v čele vedení HR týmu SAP ČR

Martin Janáček ze SAP Labs ČR viceprezidentem pro globální tým AIS

SAP vzdělávací iniciativa poskytuje bezplatnou digitální výuku

Bezplatná SAP řešení pomáhají v boji s pandemií koronaviru

Garance podpory a inovací SAP S/4HANA pro dalších 20 let

SAP opět posiluje v oblasti cloudových služeb

SAP S/4HANA urychluje digitalizaci procesů Deutsche Telekom

Vzdělávání mladých programátorů s podporou SAP iniciativy Meet and Code

ERP SAP s podporou eNeschopenka pro elektronickou komunikaci s ČSSZ

Projekt Embrace urychlí implementaci cloudových SAP řešení na platformě Azure

SAP S/4HANA Public Cloud s lokalizací pro český trh

Partnerství SAP a UNICEF pomáhá mladým lidem ze znevýhodněných komunit

Meet and Code - digitální vzdělávání pro děti a mládež s finanční podporou SAP

Rozšíření podnikových aplikací s podporou SAP Leonardo IoT

Zájem o cloudové služby i počet zákazníků SAP S/4HANA roste

SAP Labs Brno se podílí na vývoji globálních IT řešení

Core HR řešení v cloudu pro personalistiku FOXCONN CZ

Vzdělávání mladých programátorů s podporou SAP

Nové možnosti strojového učení a analytiky v portfoliu SAP Leonardo

Ochrana osobních údajů je pro SAP hlavní prioritou

Digitalizace personální agendy

Ženský tenis pohledem datové analýzy

Nabídka zaměstnání SAP ČR,spol. s r.o.