logo SAS Institute ČR, s.r.o.

Nové kompetenční centrum SAS Customer Inteligence pro regiony střední, jižní a východní Evropy

SAS, přední výrobce softwaru a služeb pro business analytics, představuje vznik nového specifického kompetenčního centra Customer Inteligence pro region střední, jižní a východní Evropy (CSEE). Současně SAS oznamuje další personální změny.

Kompetenční centrum Customer Inteligence (CI) představuje platformu pro sdílení zkušeností v oblasti CI v regionu a soustřeďuje know-how z dosud realizovaných projektů s regionálními klienty. Česká republika realizuje nejvíce prodejů řešení CI a v Praze je tým odborníků, kteří své know-how a best practices mohou sdílet s dalšími kolegy v regionu. Kompetenční centrum CI rovněž nabízí možnost školení pro kolegy ze zahraničních poboček SASu.

"Česká republika je specifická země, máme jedny z nejvyspělejších zákazníků, jejichž marketing je na vysoké úrovni - to dokazuje i největší prodej řešení CI v regionu," říká Petra Lávičková, Marketing & PR Manager společnosti SAS ČR. "Marketingoví pracovníci našich zákazníků jsou lidé s otevřenou myslí, širokými znalostmi, mají jasné představy a vize do budoucna. Spolupráce s nimi je velmi kreativní a je rovněž závazkem pro SAS a vývoj nových řešení, které našim zákazníkům pomohou s každodenním byznysem."

Nové posily v týmu Customer Inteligence :

Článek SAS Institute ČR, s.r.o. ze dne 19. srpna 2010 - čtvrtek

Další články SAS Institute ČR, s.r.o.